Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 19:52 uur
Komt een Chinese immigrant solliciteren bij de Praxis, en gezien zijn ervaringen het thuisland wordt de beste man aangenomen. Zijn Nederlands en Engels zijn echter van minimaal niveau, en zijn baas geeft hem opdracht wat te doen : The supplies ! Als hij even later wil checken waar zijn nieuwe werknemer uithangt, is hij spoorloos verdwenen.....
Als de baas even later wat te eten wil pakken in de keuken, wil hij een bord uit het keukenkastje pakken. Hij bukt zich om het kastje open te maken, en schrikt zich het leplazarus als de Chinees met intens enthousiasme het kastje uit springt, en roept : Supplies !
Als de baas even later wat te eten wil pakken in de keuken, wil hij een bord uit het keukenkastje pakken. Hij bukt zich om het kastje open te maken, en schrikt zich het leplazarus als de Chinees met intens enthousiasme het kastje uit springt, en roept : Supplies !
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 19:58 uur
Best een geinige mop inderdaad maar je moet hem sowieso anders vertellen. Hier...
...geef je de clue al weg. Ik ken hem in de variant van een schipbreuk waar een Engelsman de bevelen uitdeelt. Die is wat mij betreft een stuk beter want als mijn baas als opdracht gaf 'the supplies' zou ik ook niet weten wat hij bedoeld.
Zijn Nederlands en Engels zijn echter van minimaal niveau
...geef je de clue al weg. Ik ken hem in de variant van een schipbreuk waar een Engelsman de bevelen uitdeelt. Die is wat mij betreft een stuk beter want als mijn baas als opdracht gaf 'the supplies' zou ik ook niet weten wat hij bedoeld.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 20:28 uur
Ja, zo ken ik 'm ook. En zo is ie ook leuker. Maar eigenlijk is hij alleen gesproken erg grappig.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 augustus 2010, 18:44 uur
GrafGantz schreef:
Ja, 't is niet bepaald de opvolger van Sir...
Ja, 't is niet bepaald de opvolger van Sir...
Waar is hij trouwens gebleven? Ik zag net dat hij zich uitgeschreven heeft. We gaan hem missen in dit topic.
0
geplaatst: 19 augustus 2010, 19:12 uur
Zie het feedbacktopic, Stijn.
Nog een plaatje dan maar:

en nog eentje:

Nog een plaatje dan maar:

en nog eentje:

0
geplaatst: 19 augustus 2010, 22:59 uur
Bij 50 Cent - Get Rich Or Die Tryin' (2003):
Wat is de overeenkomst tussen 50 Cent en een konijn?
Ze komen allebei uit da hoooood
0
geplaatst: 19 augustus 2010, 23:28 uur
Slowgaze schreef:

0
geplaatst: 20 augustus 2010, 06:06 uur
Slowgaze schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.