Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2011, 18:44 uur
Ferre Clabau schreef:
Nog net iets grappiger vind ik 'Ridder Bauknecht'
Nog net iets grappiger vind ik 'Ridder Bauknecht'
Ik denk dat 'Ridder Bauknecht' een hersenspinsel van Jeroom is, maar ben niet zeker. Ik herken daar in ieder geval wel zijn uniek gevoel voor humor in..
0
Yann Samsa
geplaatst: 13 maart 2011, 18:50 uur
Hm, ik gok eerder op Kamagurka. Of nee: samenwerking tussen Kama en Jeroom 

0
geplaatst: 13 maart 2011, 19:05 uur
Dat dacht ik al, de tekenstijl van de vriend van Elodie Ouedraogo is er ook duidelijk in te herkennen, eigenlijk.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 20:05 uur
jasper1991 schreef:
EDIT: Ik zie het al, iets Belgenlands
(quote)
Wat is HUMO in godsnaam? Moet ik dat kennen (ik denk het wel)?EDIT: Ik zie het al, iets Belgenlands
Een tijdschrift, ze kennen trouwens niets van muziek check hun recensies maar eens.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 20:31 uur
kobe bryant fan schreef:
Een tijdschrift, ze kennen trouwens niets van muziek check hun recensies maar eens.
(quote)
Ik ben het ook niet altijd eens met hun opinies, maar af en toe kan ik me er wel in vinden. Dat ze er niets van kennen zou ik niet zeggen. Soms lijken de recensies wel meer stijloefeningen dan dat ze ook echt over de muziek gaan, maar dat is dan een kwestie van stilistiek en opvattingen.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 20:40 uur
Ik heb ongeveer 50 recensies al gelezen van hun en ik heb me maar in 2 recensies kunnen vinden.
Maar inderdaad wilt dat nog niet zeggen dat ze niets van muziek kennen.
Maar inderdaad wilt dat nog niet zeggen dat ze niets van muziek kennen.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 20:51 uur
Ook al ben ik het (soms/meestal) niet eens met hun recensies, toch vind ik het altijd erg plezant om te lezen 

0
tuktak
geplaatst: 14 maart 2011, 11:19 uur
voor beide, "he doesnt like george michael, he doesnt like george michael! booo!" op 1.14 
0
geplaatst: 14 maart 2011, 17:42 uur
Ubuntu = Linux.
(Niet precies hetzelfde natuurlijk, linux is de kernel, maar ze bedoelen hier met Linux toch zeker ook Ubuntu, net als SuSe, Mandrive, etc.)
(Niet precies hetzelfde natuurlijk, linux is de kernel, maar ze bedoelen hier met Linux toch zeker ook Ubuntu, net als SuSe, Mandrive, etc.)
0
geplaatst: 14 maart 2011, 18:16 uur
Die grap is al zo oud als de weg naar Rome....
@Kobe Bryant fan: relatief onbekend inderdaad, maar het begint langzamerhand wat bekender te worden en wat meer terrein te winnen.
@Kobe Bryant fan: relatief onbekend inderdaad, maar het begint langzamerhand wat bekender te worden en wat meer terrein te winnen.

0
geplaatst: 14 maart 2011, 18:19 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.