Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 september 2011, 21:12 uur
Een ouderwetsche mop dan maar:
Een man is op ziekenbezoek bij zijn Italiaanse buurman, die een zwaar verkeersongeluk heeft gehad. Hij ziet er niet uit: in het gips, onder het verband, allemaal slangetjes en infusen. Het lijkt wel een mummie. De man probeert een gesprek te voeren, maar zijn buurman ligt met zijn ogen dicht en reageert niet. Plotseling spert hij zijn ogen wijd open en begint te rochelen en krijgt er met zijn laatste adem noch net uit: "Mi stai bloccando il tubicino d'ossigeno, pezzo di merda...." De man grift zijn laatste woorden in zijn hart.
Op de begrafenis vertelt hij de in het zwart gehulde weduwe dat haar man nog iets heeft willen zeggen. "En," vraagt ze met betraande ogen, "dat hij van me hield?"
"Weet ik niet," zegt de man, "maar het klonk als Mi stai bloccando il tubicino d'ossigeno, pezzo di merda...." De weduwe gilt en valt flauw.
"Wat is er?" vraagt de man geschrokken aan haar dochter, "wat heeft hij gezegd, wat betekent dat dan?" "Je staat op mijn zuurstofslang, lul."
Een man is op ziekenbezoek bij zijn Italiaanse buurman, die een zwaar verkeersongeluk heeft gehad. Hij ziet er niet uit: in het gips, onder het verband, allemaal slangetjes en infusen. Het lijkt wel een mummie. De man probeert een gesprek te voeren, maar zijn buurman ligt met zijn ogen dicht en reageert niet. Plotseling spert hij zijn ogen wijd open en begint te rochelen en krijgt er met zijn laatste adem noch net uit: "Mi stai bloccando il tubicino d'ossigeno, pezzo di merda...." De man grift zijn laatste woorden in zijn hart.
Op de begrafenis vertelt hij de in het zwart gehulde weduwe dat haar man nog iets heeft willen zeggen. "En," vraagt ze met betraande ogen, "dat hij van me hield?"
"Weet ik niet," zegt de man, "maar het klonk als Mi stai bloccando il tubicino d'ossigeno, pezzo di merda...." De weduwe gilt en valt flauw.
"Wat is er?" vraagt de man geschrokken aan haar dochter, "wat heeft hij gezegd, wat betekent dat dan?" "Je staat op mijn zuurstofslang, lul."
0
Misterfool
geplaatst: 11 september 2011, 21:13 uur
Die laatste van Linus 
Mop van Sir Spamalot is ook sterk

Mop van Sir Spamalot is ook sterk

0
geplaatst: 12 september 2011, 08:38 uur
Laatst dit kiekje gemaakt in de Revolver Records in Barcelona:

Let daarnaast natuurlijk ook op het geweldige muzikale aanbod

0
geplaatst: 12 september 2011, 08:51 uur
Ja het is ook een echte Suf Jan die stevens 
Te koop; Dirty van Sonic Youth

Te koop; Dirty van Sonic Youth

0
geplaatst: 12 september 2011, 09:44 uur
Haha, dat viel mij een paar maanden terug ook op toen ik daar was. Verder een toffe winkel natuurlijk. 

0
geplaatst: 12 september 2011, 11:08 uur
Arno schreef:
Toffe winkel inderdaad!

0
geplaatst: 12 september 2011, 12:03 uur
0
geplaatst: 12 september 2011, 15:18 uur
Och, laat die meisjes toch... Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze lekkere tieten hebben en een irritante rotstem.
0
geplaatst: 13 september 2011, 15:07 uur
Lekker bezig Graf 
Ik heb er ook nog wel eentje, wel een gemene:

De dieren nemen hier wraak:
Animals Being Dicks - animalsbeingdicks.com

Ik heb er ook nog wel eentje, wel een gemene:

De dieren nemen hier wraak:
Animals Being Dicks - animalsbeingdicks.com
0
geplaatst: 13 september 2011, 19:07 uur
Jocharo-T schreef:
Over een grote grap gesproken. Heeft iemand gisteren Holland In Da Hood gezien? Ongelofelijk, en dan hoor je de ouders ook nog zeggen dat ze trots op hun kinderen zijn. Ik zou me kapot schamen. Het ergste is misschien nog wel dat de ouders en de deelnemers zelf denken dat ze goede rappers zijn
Het is gisteren uitgezonden, je kunt het terug zien op rtl.nl.
Over een grote grap gesproken. Heeft iemand gisteren Holland In Da Hood gezien? Ongelofelijk, en dan hoor je de ouders ook nog zeggen dat ze trots op hun kinderen zijn. Ik zou me kapot schamen. Het ergste is misschien nog wel dat de ouders en de deelnemers zelf denken dat ze goede rappers zijn

Het is gisteren uitgezonden, je kunt het terug zien op rtl.nl.
Het is echt nog erger dan ik dacht, zit nu met plaatsvervangende schaamte te kijken. 'Als ik hier sta voel ik de pijn', zegt de opper-limbo als ie op de plek staat waar Biggie is vermoord...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.