Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2008, 11:44 uur
Ik vind deze wel mooi om te zien. Fortalezaganger na 2 biertjes.
http://www.youtube.com/watch?v=eFOj-g5LKps
http://www.youtube.com/watch?v=eFOj-g5LKps
0
geplaatst: 23 maart 2008, 07:37 uur
Waarom heeft de kuip geen dak ?
Dan kunnen ze een keer echte sterren zien.
Het kan nog flauwer.
Het weegt zowat niks en het is blauw.
Licht blauw
Dan kunnen ze een keer echte sterren zien.
Het kan nog flauwer.
Licht blauw

0
geplaatst: 23 maart 2008, 07:44 uur
Of deze,
Waarom gaat een dom blondje nooit naar een wedstrijd van Feyenoord ?
Antw: zo dom zijn domme blondjes nou ook weer niet.
En,
Wat is verschil tussen een goede wedstrijd van Feyenoord en het monster van Loch Ness ?
Het monster van Loch Ness word vaker gezien :'
*Ik weet het, moppen gaan mij slecht af, sorry
*
Waarom gaat een dom blondje nooit naar een wedstrijd van Feyenoord ?
Antw: zo dom zijn domme blondjes nou ook weer niet.
En,
Wat is verschil tussen een goede wedstrijd van Feyenoord en het monster van Loch Ness ?
Het monster van Loch Ness word vaker gezien :'

*Ik weet het, moppen gaan mij slecht af, sorry
*
0
geplaatst: 23 maart 2008, 08:16 uur
Amicus schreef:
...
Licht blauw
...
Licht blauw

0
geplaatst: 23 maart 2008, 19:51 uur
Als je het van jezelf al weet, waarom post je dit soort tergend slechte grappen uit het jaar 0 dan?
0
geplaatst: 23 maart 2008, 22:03 uur
Toch ook maar eentje zetten:
Een vrouw ligt te rotzooien met de beste vriend van haar man.
Ineens gaat haar telefoon en ze zegt:
"Ssst, dat is vast mijn man."
Als ze heeft opgehangen vraagt de vriend van haar man:
"En, was het hem, wat zei hij?"
Zegt de vrouw:
"Hij blijft nog wat langer weg, omdat het zo gezellig is met jou in
de biljartzaal."
Een vrouw ligt te rotzooien met de beste vriend van haar man.
Ineens gaat haar telefoon en ze zegt:
"Ssst, dat is vast mijn man."
Als ze heeft opgehangen vraagt de vriend van haar man:
"En, was het hem, wat zei hij?"
Zegt de vrouw:
"Hij blijft nog wat langer weg, omdat het zo gezellig is met jou in
de biljartzaal."
0
bro
geplaatst: 24 maart 2008, 17:35 uur
(sorry, ik kan er echt niet aan doen maar ik vind hem echt goed xD)
0
geplaatst: 25 maart 2008, 12:44 uur
Nog even een iets racistischere mop (je moet er maar mee kunnen lachen he
).
Een Belg en een Marokkaan lopen in een park, waar ze plots ergens zachtjes gekreun horen. Ze kijken in de struiken en zien daar een elfje in de struik vastzitten. Ze redden het elfje, waarop het elfje zegt:
"Bedankt, omdat jullie mij geholpen hebben, mogen jullie elk een wens doen."
De Marokkaan vraagt of hij mag beginnen, en hij zegt:
"Ik wil dat mijn land verdedigd wordt tegen alle invloeden van het Westen. Daarom zou ik willen dat je rond heel Marokko een muur van 12 meter hoog bouwt."
De elf: "Ok, het is gebeurd."
Dan vraagt de Belg aan de elf:
"Die muur, is die stevig?"
"Ja."
"12 meter hoog he?"
"Ja."
"Waterdicht?"
"Ja."
"Laat maar vollopen dan."
).Een Belg en een Marokkaan lopen in een park, waar ze plots ergens zachtjes gekreun horen. Ze kijken in de struiken en zien daar een elfje in de struik vastzitten. Ze redden het elfje, waarop het elfje zegt:
"Bedankt, omdat jullie mij geholpen hebben, mogen jullie elk een wens doen."
De Marokkaan vraagt of hij mag beginnen, en hij zegt:
"Ik wil dat mijn land verdedigd wordt tegen alle invloeden van het Westen. Daarom zou ik willen dat je rond heel Marokko een muur van 12 meter hoog bouwt."
De elf: "Ok, het is gebeurd."
Dan vraagt de Belg aan de elf:
"Die muur, is die stevig?"
"Ja."
"12 meter hoog he?"
"Ja."
"Waterdicht?"
"Ja."
"Laat maar vollopen dan."
0
geplaatst: 25 maart 2008, 17:07 uur
Haha, zo ken ik er nog een:
Een Antilliaan loopt door het bos en hoort een vaag stemmetje "Help, help!" roepen. Hij loopt op het geluid af en ziet in een beek een kaboutertje verdrinken. Zonder te aarzelen sprinkt hij in het kniehoge water en haalt het kaboutertje eruit.
"Dank je," zegt het kaboutertje, "en omdat je me gered hebt mag je een wens doen."
De Antilliaan bedenkt zich geen moment en zegt: "Ik zou graag een snelweg willen tussen Nederland en Aruba!"
"Oei," zegt het kabouterje, "dat is me toch iets te moeilijk. Doe maar een andere wens."
"Dan zou ik de vrouwen willen begrijpen.
Kaboutertje: "Die snelweg, moet die twee- of driebaans worden?"
Een Antilliaan loopt door het bos en hoort een vaag stemmetje "Help, help!" roepen. Hij loopt op het geluid af en ziet in een beek een kaboutertje verdrinken. Zonder te aarzelen sprinkt hij in het kniehoge water en haalt het kaboutertje eruit.
"Dank je," zegt het kaboutertje, "en omdat je me gered hebt mag je een wens doen."
De Antilliaan bedenkt zich geen moment en zegt: "Ik zou graag een snelweg willen tussen Nederland en Aruba!"
"Oei," zegt het kabouterje, "dat is me toch iets te moeilijk. Doe maar een andere wens."
"Dan zou ik de vrouwen willen begrijpen.
Kaboutertje: "Die snelweg, moet die twee- of driebaans worden?"
0
godlydevil7
geplaatst: 27 maart 2008, 18:03 uur
Ik vind die van bennerd het leukste, die van Dexter is ook wel leuk.
0
[Roel]
geplaatst: 27 maart 2008, 20:25 uur
http://www.youtube.com/watch?v=FzcOny_CBqo
neveneffecten: de beste comedy uit belgië en Nederland, als je dit al goed vindt moet je zeker de rest bekijken
neveneffecten: de beste comedy uit belgië en Nederland, als je dit al goed vindt moet je zeker de rest bekijken
0
geplaatst: 27 maart 2008, 20:49 uur
Morgenavond wordt op Canvas hun toneelvoorstelling 'Zinloos Geweldig' uitgezonden. Ik heb ze dat stuk twee keer zien opvoeren (een keer in Eeklo, en een keer op Pukkelpop), en het is werkelijk het beste dat ik ooit gezien heb. Voor iedereen een Aanrader met grote A 

0
Spijtoptant
geplaatst: 27 maart 2008, 22:07 uur
Ik begrijp in Dexters mop niet precies waarom het een Antilliaan is.
Doorgaans hebben moppen waarin een bepaalde nationaliteit of afkomst genoemd wordt betrekking op vooroordelen over die groep.
Dat speciaal Antillianen vrouwen niet begrijpen kan ik niet plaatsen.
(Voor 'snelweg naar Aruba' kan natuurlijk om het even wat bedacht worden, dat is de clou niet.)
Doorgaans hebben moppen waarin een bepaalde nationaliteit of afkomst genoemd wordt betrekking op vooroordelen over die groep.
Dat speciaal Antillianen vrouwen niet begrijpen kan ik niet plaatsen.
(Voor 'snelweg naar Aruba' kan natuurlijk om het even wat bedacht worden, dat is de clou niet.)
0
geplaatst: 27 maart 2008, 22:14 uur
Arno schreef:
Morgenavond wordt op Canvas hun toneelvoorstelling 'Zinloos Geweldig' uitgezonden.
Morgenavond wordt op Canvas hun toneelvoorstelling 'Zinloos Geweldig' uitgezonden.
Bedankt om me hier even attent op te maken, de dvd-recorder is geprogrammeerd

0
geplaatst: 28 maart 2008, 00:56 uur
@ Spijtoptant, gewoon het feit dat het een eiland is. En het was een antwoord op bennerds mop, niet omdat het een racistische mop is, maar het ging over die wens. De clou gaat inderdaad niet over de Antillen of Aruba, het kon inderdaad om wat dan voor eiland gaan. Maar zoiets doet het in een mop in het algemeen waarschijnlijk beter dan wanneer het een Maltanees of IJslander ofzo betrof.
En daarom is het ook een mop, geen analyse van de Antillianse vrouw.
En daarom is het ook een mop, geen analyse van de Antillianse vrouw.
0
Spijtoptant
geplaatst: 28 maart 2008, 01:33 uur
ok.
Toch denk ik dattie leuker was geweest met een Tukker i.p.v. Antilliaan.
Maar dat is een detailkwestie.
(Tegenwoordig moet je verplicht smiley's plaasten voordat men doorheeft dat je dolt ? )
Toch denk ik dattie leuker was geweest met een Tukker i.p.v. Antilliaan.
Maar dat is een detailkwestie.
(Tegenwoordig moet je verplicht smiley's plaasten voordat men doorheeft dat je dolt ? )
0
eazyfan
geplaatst: 28 maart 2008, 09:42 uur
Amicus schreef:
Het monster van Loch Ness word vaker gezien
Het monster van Loch Ness word vaker gezien
Die vind ik stiekem nog redelijk goed
.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 11:41 uur
0
geplaatst: 1 april 2008, 12:22 uur
Emotionele behoefte
Vorige week vrijdagavond stapte ik rond twaalf uur samen met mijn vriendin in bed. We praatten wat en ik zocht na lange tijd weer eens lichamelijk contact. Ze knuffelde wat, maakte me warm, maar hield me vervolgens tegen. ,,Nee schat, ik heb even geen zin," zei ze. ,,Ik zou zo graag willen dat je me alleen maar een tijdje vasthoudt". Wat? reageerde ik verbaasd en ontstemd. ,,Waarom nou wéér niet?" Ze zei: ,,Jij als man begrijpt de emotionele behoeften van een vrouw als ik niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben - en niet voor wat ik doe in bed?"
Realiserend dat er die avond niks zou gebeuren, draaide ik me om en viel in slaap.
De volgende dag nam ik haar mee naar het winkelcentrum. We lunchten uitgebreid, en doorliepen tot in den treure De Bijenkorf.
Ze paste ontelbaar veel kleren, maar ze had moeite met kiezen. Eén outfit stond haar geweldig. "Neem die dan, dan kopen we daar gelijk een paar mooie laarzen bij," zei ik.. "Je krijgt het van mij." Ze straalde. Tijdens het laarzen passen viel haar oog op de jassenafdeling. Ik zag haar blik en zei: "Misschien moet je ook maar een nieuwe jas bij je outfit." Ik liet haar een mooie uitzoeken. Een beetje duur was ie wel, maar ik gunde het haar. ,,Ik heb eigenlijk ook nog een luchtje nodig," testte ze me, zoals vrouwen dat alleen kunnen. ,,Schat neem die J'adore dan ook maar mee", zei ik in al mijn goedheid. Haar ogen glinsterden, ze was duidelijk opgewonden. ,,Laten we nu maar naar de kassa gaan," zei ze met een bijna schuldige glimlach en haar handen vol spullen. Serieus keek ik haar aan en zei: ,,Nee schat, ik heb even geen zin." Wat? reageerde ze met een hoogst verbaasd gezicht ,,Wat bedoel je?",,Ik zou graag willen dat je deze spullen alleen maar een tijdje vasthoudt" zei ik en voegde daar aan toe ,,jij als vrouw begrijpt de emotionele behoeften van een man als ik niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben - en niet voor wat ik voor je koop?"
Het zou die avond ook niks worden in bed.
Vorige week vrijdagavond stapte ik rond twaalf uur samen met mijn vriendin in bed. We praatten wat en ik zocht na lange tijd weer eens lichamelijk contact. Ze knuffelde wat, maakte me warm, maar hield me vervolgens tegen. ,,Nee schat, ik heb even geen zin," zei ze. ,,Ik zou zo graag willen dat je me alleen maar een tijdje vasthoudt". Wat? reageerde ik verbaasd en ontstemd. ,,Waarom nou wéér niet?" Ze zei: ,,Jij als man begrijpt de emotionele behoeften van een vrouw als ik niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben - en niet voor wat ik doe in bed?"
Realiserend dat er die avond niks zou gebeuren, draaide ik me om en viel in slaap.
De volgende dag nam ik haar mee naar het winkelcentrum. We lunchten uitgebreid, en doorliepen tot in den treure De Bijenkorf.
Ze paste ontelbaar veel kleren, maar ze had moeite met kiezen. Eén outfit stond haar geweldig. "Neem die dan, dan kopen we daar gelijk een paar mooie laarzen bij," zei ik.. "Je krijgt het van mij." Ze straalde. Tijdens het laarzen passen viel haar oog op de jassenafdeling. Ik zag haar blik en zei: "Misschien moet je ook maar een nieuwe jas bij je outfit." Ik liet haar een mooie uitzoeken. Een beetje duur was ie wel, maar ik gunde het haar. ,,Ik heb eigenlijk ook nog een luchtje nodig," testte ze me, zoals vrouwen dat alleen kunnen. ,,Schat neem die J'adore dan ook maar mee", zei ik in al mijn goedheid. Haar ogen glinsterden, ze was duidelijk opgewonden. ,,Laten we nu maar naar de kassa gaan," zei ze met een bijna schuldige glimlach en haar handen vol spullen. Serieus keek ik haar aan en zei: ,,Nee schat, ik heb even geen zin." Wat? reageerde ze met een hoogst verbaasd gezicht ,,Wat bedoel je?",,Ik zou graag willen dat je deze spullen alleen maar een tijdje vasthoudt" zei ik en voegde daar aan toe ,,jij als vrouw begrijpt de emotionele behoeften van een man als ik niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben - en niet voor wat ik voor je koop?"
Het zou die avond ook niks worden in bed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.