Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2008, 19:02 uur
0
geplaatst: 12 maart 2008, 22:12 uur
0
geplaatst: 14 maart 2008, 16:54 uur
Daar had ik 1x last van. Toen werkte het programma heel traag. Voor de rest geen problemen.
Maar jullie hebben het programma wel kunnen installeren? Zo niet, dan heb je Microsoft .NET Framework (Version 2.0 or later) nodig.
Blauwe gedeelte:
http://woohoo.student.utwente.nl/projects/last.fm/download.php
Maar jullie hebben het programma wel kunnen installeren? Zo niet, dan heb je Microsoft .NET Framework (Version 2.0 or later) nodig.
Blauwe gedeelte:
http://woohoo.student.utwente.nl/projects/last.fm/download.php
0
geplaatst: 15 maart 2008, 17:02 uur
@Osiris Apis en MichelDumoulin: Wel tof allemaal, maar het wordt wel onduidelijk om de snelkoppelingen die op jullie bureaublad staan nog te onderscheiden 

0
geplaatst: 15 maart 2008, 18:51 uur
Ja, als je de plaatjes in de orginele kleuren laat wel. Maar er is ook een optie waarmee je de achtergrond grijzer/lichter maakt. Dan kun je je snelkoppelingen wel beter zien.
0
geplaatst: 27 maart 2008, 01:47 uur
freddze schreef:
@Osiris Apis en MichelDumoulin: Wel tof allemaal, maar het wordt wel onduidelijk om de snelkoppelingen die op jullie bureaublad staan nog te onderscheiden

klopt, heb hem ook maar zeer tijdelijk gebruikt

0
geplaatst: 27 april 2008, 23:28 uur
Yak schreef:
Mooi! Jij gebruikt Fedora?
Mooi! Jij gebruikt Fedora?
Nee hoor, dit is gewoon een wallpaper die ik ergens een keer gedownload heb.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 augustus 2008, 11:34 uur
"Black is thicker than blood": een wallpaper van de New Zeeland All Blacks (rugby, mijn favoriete sport)
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 00:55 uur
Mila Kunis (That 70's Show) staat op de achtergrond. Niets is een betere begroeting bij het aanzetten van de pc als een mooie vrouw. Daarom wissel ik regelmatig af van de ene naar de andere hottie 

0
Dwangbuis
geplaatst: 27 september 2008, 19:29 uur

De 'twee personen zoeken elkaars lippen op'-foto van Man Ray.
Indrukwekkend panorama trouwens, GrafGantz!
0
geplaatst: 30 september 2008, 22:57 uur
* denotes required fields.

.jpg)