MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?

zoeken in:

Zelfgemaakte foto:

(afbeelding)

Yak
Fraai, fraai! Mooie stad waarin wij wonen, he?

Improvision schreef:
(afbeelding)

Heb jij dat schilderij met J Dilla zelf gemaakt?

Yak schreef:
Fraai, fraai! Mooie stad waarin wij wonen, he?

Achter de duinen

itchy schreef:
Achter de duinen

Dat doet bijna heel Nederland

mathieudc
Wow @ Itchy! Is dat Den Haag? Ziet er zeer indrukwekkend uit, prachtige foto! Maar, euhm, wat is het eigenlijk?

Hele computer schoongemaakt, alle icoontjes weggesodemieterd en dan maar meteen een nieuw bureaublad:

(afbeelding)

mathieudc
Netjes, mooie wallpaper ook! Ik heb ook een widescreen, dus maak ik ook gebruik van zo'n sidebar (van Google weleenswaar), bij mij blijft het wel voortdurend op de voorgrond, anders worden de sites toch véél te breed weergegeven.

Voor mijn icoontjes heb ik een afzonderlijke map gemaakt en die in m'n deskbar geplaatst, zo blijft m'n bureaublad zelf volledig iconen-vrij.

zet hem er maar niet op, is namelijk niet voor jeugdige kijkers bedoeld

grayfoxz schreef:
zet hem er maar niet op, is namelijk niet voor jeugdige kijkers bedoeld

Hm... Ben je het zelf niet dan?

luijsterburg
Mijn bureaublad is pikzwart

Thomzic schreef:
(quote)

Hm... Ben je het zelf niet dan?

NOG jeugdiger dan. -18

mathieudc schreef:
Wow @ Itchy! Is dat Den Haag? Ziet er zeer indrukwekkend uit, prachtige foto! Maar, euhm, wat is het eigenlijk?

Klopt is in Den Haag, een tramviaduct, door die buis rijdt de tram.

mathieudc
Bedankt voor de info, dat is alweer wat bijgeleerd vandaag. Indrukwekkend en veilig is het wel, duur ook allicht!

mathieudc schreef:
Bedankt voor de info, dat is alweer wat bijgeleerd vandaag. Indrukwekkend en veilig is het wel, duur ook allicht!

Neem maar van mij aan dat het peperduur was! (Ik werk bij HTM en beschik over "inside information"

Mijn wallpaper is een foto van Natalie Portman, wat ik een prachtige vrouw vind.

(afbeelding)
Sherilyn Fenn, Audrey uit Twin Peaks, met de kenmerkende kers in haar mond. Smaakvol, edoch geil.

Jammer van die spelfout (of is dat de grap?)

Geen idee, ik heb hem ergens van het web geplukt en vond hem wel geinig.

tis herfst

(afbeelding)

Ruby1966

(afbeelding)

godlydevil7

(afbeelding)

aire.

(afbeelding)

Nieuwe wallpaper. Ben altijd wel gecharmeerd van natuur, architectuur en steden. Al hou ik ook wel gewoon van simpel; matzwarte achtergrond ofzo. Ben ook wel zo'n wallpaper dude. Veel switchen en er mee bezig zijn. Nu heb ik voor Montreal gekozen. Toch ook wel een stad naar mijn hart, al is het vooral het moment waarop de foto is genomen erg fijn.

Ben ik ook wel zo'n n00b die redelijk vaak zit te switchen.. Waar haal je die WP vandaan? Zoals die van Montreal, ziet er goed uit!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.