MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Ajax wil ook nog een spits en man united eigenlijk ook, dat wordt druk met kerst.

Hoesen is beschikbaar.

Die is meer geschikt voor Man United.

Groningen heeft trouwens een nieuwe spits, uit Noorwegen. Sørloth heet hij, bankzitter bij Rosenborg, dus of dat wat wordt vraag ik mij af.
De Leeuw zal dan wel vertrekken denk ik, wel jammer, is tenminste iemand die er altijd vol voor gaat.

FIFA-voorzitter Sepp Blatter en UEFA-preses Michel Platini zijn door de ethische commissie van de FIFA voor acht jaar geschorst. Voor de Fransman is de straf een lelijke streep door de rekening. Hij is nu niet in staat om Blatter op te volgen als baas van de wereldvoetbalbond.

Net goed !!

dix
En van die 2 miljoen moet ie zo'n 3% terugbetalen..... Dat zal 'm leren

Dat is niet eens de rente over een jaar

Rudi S schreef:
Ajax wil ook nog een spits en man united eigenlijk ook, dat wordt druk met kerst.

Gewoon Huntelaar losweken bij Schalke met een zak tekengeld. Of Pantelic terughalen uit pensioen.

Martial
Bonk schreef:

Ik heb nooit geloofd in het Foppe-effect, maar wat ik vandaag kreeg te zien in het Abe Lenstra Stadion was een regelrechte blamage!

Of anders gezegd het was om te janken misschien?

Martial
gigage schreef:
Donderdag had Feyenoord de mazzel dat W2 de ballen er niet in schoot. Die mazzel had ze vandaag niet. Na de eerste tegengoal was er zonder reden paniek in de tent, heel bizar.

Die nederlaag zat er wel aan te komen, de laatste weken was het voetballend gezien al bijzonder matig wat Feyenoord liet zien.

Feyenoord heeft best een "aardig" team voor eredivisie begrippen als iedereen fit of niet geschorst is, maar zodra er gebruik moet worden gemaakt van de reservebank ga je er in het veld niet op vooruit denkend aan een Kazim, Başacıkoğlu, Immers, Nelom of een Toornstra.

Het gaat denk ik nog wel een tijdje duren voor Feyenoord weer eens kampioen gaat worden, ook de financiële achterstand op Ajax en PSV is toch zeer behoorlijk te noemen en of die ooit nog ingehaald gaat worden in de toekomst?

Martial schreef:
(quote)

Of anders gezegd om te janken misschien?

Ik vond dit inderdaad meer reden om te janken dan die wedstrijd tegen Roda Jc

Rudi S schreef:

Ajax speelt voor één prijs nog maar waarvan ze 2 wedstrijden kunnen laten lopen en tegen de rest winnen ze ook wel zonder echte spits. Of heet dat daar ook al anders.

We moeten met Oranje weer een team worden", aldus Blind tegenover Voetbal International. "We moeten zorgen dat we onze kwetsbaarheden kunnen camoufleren door als eenheid sterk te zijn. Dat begint buiten het veld en het moet zich uiten binnen het veld. Met alle taken en verantwoordelijkheden en het gedrag dat daarbij hoort. We zullen het echt met zijn allen moeten doen."

En we moeten een nieuwe bondscoach aanstellen. Dat is Blind vergeten te vertellen.

gigage schreef:
(quote)

Ajax speelt voor één prijs nog maar waarvan ze 2 wedstrijden kunnen laten lopen en tegen de rest winnen ze ook wel zonder echte spits. Of heet dat daar ook al anders.

Gaat dit echt over die ploeg die thuis met de hakken over de sloot van De Graafschap won

De 3 potjes daarvoor gingen er 16 in.(thuis, in de nl liga) merk ik wat jaloers op. PSV heeft de 40 verkochte goals helaas nog niet weten op te vangen.

gigage schreef:
De 3 potjes daarvoor gingen er 16 in.(thuis, in de nl liga) merk ik wat jaloers op.

PSV doet nog op alle fronten mee, hoezo jaloers

Ja das waar

panjoe (moderator)
Ach, PSV vliegt er deze ronde uit in de CL en dan klappen ze vol over Ajax heen in de competitie. Denk ik.

Martial
Rudi S schreef:

PSV doet nog op alle fronten mee, hoezo jaloers

Geen speld tussen te krijgen op dit moment, maar de kans dat jullie de CL winnen acht ik uitgesloten eerlijk gezegd

Of jullie kans maken om weer kampioen te gaan worden hangt bijvoorbeeld al af van de 1e wedstrijd na de winterstop tegen mijn Feyenoord en aangezien jullie niet veel winnen daaro kan het gat met Ajax zomaar 6 punten bedragen mits Ajax zelf wint van ADO en dit Ajax geeft overigens ook niet zoveel weg ook al spelen ze niet altijd de pannen van de Arena.

Ik tip Ajax voorzichtig als de nieuwe kampioen, PSV en Feyenoord zullen wel uitgaan maken wie er 2e of 3e wordt verwacht ik?

Oei, niet de Cl winnen, dat zou wel een tegenvaller zijn, wordt zo een rotjaar

"en we zwaaien met z'n allen naar Louis... "

GrafGantz schreef:
"en we zwaaien met z'n allen naar Louis... "

Ik vrees bij Man UTD ook inmiddels een non-discussie

Martial schreef:
en dit Ajax geeft overigens ook niet zoveel weg ook al spelen ze niet altijd de pannen van de Arena.
Ach, met deze temperaturen kan het dak open blijven.

Koeman heeft de Oranje eer gered tijdens Boxing Day

Hiddink had domme pech met die gemiste pingel.
Maar Southampton steelde de show idd.

Rudi S schreef:
Oei, niet de Cl winnen, dat zou wel een tegenvaller zijn, wordt zo een rotjaar

PSV laat vroeger tijden herleven en pakt na 1988 als tweede club in de voetbalhistorie opnieuw de Treble...droomde ik vannacht..

gigage schreef:
Hiddink had domme pech met die gemiste pingel.
Maar Southampton steelde de show idd.

Depay had ook wel een beetje pech

Memphis had de pech dat hij in de basis stond
van een elftal dat niet meer verder wil met deze manager.

En de Uber van Gaal staat klaar om het over te nemen.

Ik begin mij nu toch wel af te vragen of het zo' n grootse prestatie was van PSV om zich te plaatsen voor de volgende ronde CL

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:01 uur

geplaatst: vandaag om 00:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.