Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2013, 18:28 uur
musician schreef:
En ik dacht eerst dat het toeval was, maar het duurt bij mij bijna een minuut voordat een bericht op het sporttopic wordt geplaatst. Al een week, ik heb eerst eens gekeken of het niet zou verbeteren.
En ik dacht eerst dat het toeval was, maar het duurt bij mij bijna een minuut voordat een bericht op het sporttopic wordt geplaatst. Al een week, ik heb eerst eens gekeken of het niet zou verbeteren.
Jordy schreef:
Dat topic is te groot, dit zorgt voor vertraging. Heb de moderators gevraagd om een "deel 2" te openen.
Dat topic is te groot, dit zorgt voor vertraging. Heb de moderators gevraagd om een "deel 2" te openen.
En hier weer verder.

0
geplaatst: 24 november 2013, 20:23 uur
Even één keer proberen.... 
Ja, werkt weer prima!
Zo zie je maar eens waar het aan kan liggen

Ja, werkt weer prima!
Zo zie je maar eens waar het aan kan liggen

0
geplaatst: 24 november 2013, 21:04 uur
Ik denk dat het Feyenoord Topic ook behoorlijk vol is (een nieuwe moet dringend worden geopend), als het vergelijk mag worden getrokken.
Maar de moderators uit Rotterdam Zuid mochten, in tegenstelling tot hier, niet aan een nieuwe Kuip of een nieuw elan beginnen.
Stilstand is achteruitgang en dat begint inmiddels wedstrijd na wedstrijd te blijken.
Maar de moderators uit Rotterdam Zuid mochten, in tegenstelling tot hier, niet aan een nieuwe Kuip of een nieuw elan beginnen.
Stilstand is achteruitgang en dat begint inmiddels wedstrijd na wedstrijd te blijken.
0
geplaatst: 24 november 2013, 21:33 uur
Jammer dat Ierland de zege uit handen gaf tegen Nieuw Zeeland. 
Ik dacht dat het aan mijn computer lag, maar zo te zien was de topic te groot.

Ik dacht dat het aan mijn computer lag, maar zo te zien was de topic te groot.
0
geplaatst: 24 november 2013, 21:54 uur
Volgende week PSV op bezoek in De Kuip. Feyenoord doet het de laatste jaren wel goed toch tegen de Eindhovenaren thuis? Een gelijkspel zou wel een mooi resultaat zijn 

0
geplaatst: 24 november 2013, 22:34 uur
Dat wint Feyenoord gewoon. Uit en thuis is een wereld van verschil. Vandaag had ik op verlies gerekend - zelfs tegen de nummer 17.
0
geplaatst: 24 november 2013, 22:43 uur
Mag er inmiddels al van de lamme tegen de blinde worden gesproken?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 november 2013, 22:54 uur
Spurs helemaal kapotgespeeld door City
... en wat een doelpuntjes ook - Clique!
Ik heb niks met City, maar ik ben wel altijd gecharmeerd geweest van Navas en Negredo bij Sevilla en het doet me goed om te zien dat ze goed bezig zijn.
... en wat een doelpuntjes ook - Clique!Ik heb niks met City, maar ik ben wel altijd gecharmeerd geweest van Navas en Negredo bij Sevilla en het doet me goed om te zien dat ze goed bezig zijn.

0
geplaatst: 24 november 2013, 23:03 uur
Ja alleen raar dat het verschil tussen uit en thuis zo groot is bij City (18 op 18 vs 4 op 18)...
Je wint 7-0 van Norwich en 6-0 van Spurs en gaat tussen die twee matchen door op nota bene hekkensluiter Sunderland 1-0 verliezen, leg dat maar eens uit...
Zou niet mogen bij zo'n ploeg en kan natuurlijk ook niet als je wil meedoen voor de titel.
Je wint 7-0 van Norwich en 6-0 van Spurs en gaat tussen die twee matchen door op nota bene hekkensluiter Sunderland 1-0 verliezen, leg dat maar eens uit...
Zou niet mogen bij zo'n ploeg en kan natuurlijk ook niet als je wil meedoen voor de titel.
0
geplaatst: 25 november 2013, 13:24 uur
Lekker middagje bij FC Utrecht. We naderen PSV en Feyenoord
Op zo'n manier is een 12:30-wedstrijd nog wel aardig. Vond de eigen jongens Pappot en Ayoub heel behoorlijk spelen. Ook positief dat Duplan weer terug is.
Vanavond trouwens nog een derby in de PL: West Bromwich Albion - Aston Villa; niet verkeerd voor de maandagavond.
0
geplaatst: 25 november 2013, 13:52 uur
Onheilspellend schreef:
Op zo'n manier is een 12:30-wedstrijd nog wel aardig. Vond de eigen jongens Pappot en Ayoub heel behoorlijk spelen. Ook positief dat Duplan weer terug is.
Ja Pappot speelde goed en dan heb je ook Van Der Stoep en Badjeck nog rondlopen. Laat die jonge gasten het maar proberen. Die Derijck heeft met zijn zogenaamde ervaring al zoveel fouten gemaakt, dat komt niet meer goed. Jonkies aan de hand genomen door Duplan, Steve De Ridder, Toornstra etc en we komen er langzaam weer bij. We hebben dan wel 6 wedstrijden verloren maar daar waren wel de uitwedstrijden bij tegen Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse en Groningen.
0
geplaatst: 25 november 2013, 14:04 uur
Running On Empty schreef:
Ja Pappot speelde goed en dan heb je ook Van Der Stoep en Badjeck nog rondlopen. Laat die jonge gasten het maar proberen. Die Derijck heeft met zijn zogenaamde ervaring al zoveel fouten gemaakt, dat komt niet meer goed. Jonkies aan de hand genomen door Duplan, Steve De Ridder, Toornstra etc en we komen er langzaam weer bij. We hebben dan wel 6 wedstrijden verloren maar daar waren wel de uitwedstrijden bij tegen Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse en Groningen.
(quote)
Derijck werd gisteren uitgefloten - keur het niet goed, maar snap wel waar het vandaan komt - en liep daar naderhand ook behoorlijk over te piepen. Brevet van onvermogen dat je zo'n speler meende te moeten huren in de zomer, maar dit komt niet meer goed. Volgens mij willen alle partijen dat er in de winter al een einde komt aan dit zeer ongelukkige 'huwelijk'.
Ik ben er altijd voor om de jeugd een kans te geven en naast de jongens die nu al bij het eerste zitten, komen er nog wel wat aan van 16,17,18. Ieder jaar moeten we gewoon 1 of 2 'Ayoubjes' zien in te passen.
0
geplaatst: 25 november 2013, 15:10 uur
Onheilspellend schreef:
Volgens mij willen alle partijen dat er in de winter al een einde komt aan dit zeer ongelukkige 'huwelijk'. Ik ben er altijd voor om de jeugd een kans te geven en naast de jongens die nu al bij het eerste zitten, komen er nog wel wat aan van 16,17,18. Ieder jaar moeten we gewoon 1 of 2 'Ayoubjes' zien in te passen.
Volgens mij willen alle partijen dat er in de winter al een einde komt aan dit zeer ongelukkige 'huwelijk'. Ik ben er altijd voor om de jeugd een kans te geven en naast de jongens die nu al bij het eerste zitten, komen er nog wel wat aan van 16,17,18. Ieder jaar moeten we gewoon 1 of 2 'Ayoubjes' zien in te passen.
Ja die Derijck gaat wel weg denk ik. Prima hoor. Wouters ziet het ook niet meer in hem. Van dat geld kun je beter iets anders doen. Laat Mulenga ook maar opkrassen, heb je niets meer aan.
FCUtrecht heeft wellicht na Ajax en Feyenoord de beste jeugdopleiding, als je ziet wat daar allemaal uit voort komt. Het heeft ook de toekomst en dan af en toe wat ervaring transfervrij ophalen zoals ze met Steve De Ridder hebben gedaan, heerlijk zoals die gisteren weer te keer ging.
0
geplaatst: 25 november 2013, 15:53 uur
Oud-speler Willy van de Kerkhof ventileert zijn frustratie in gesprek met Omroep Brabant. Hij zag PSV zaterdagavond met 1-1 gelijkspelen tegen sc Heerenveen; pas in de laatste fase slaagde het erin zelf te scoren en zo ernstiger gezichtsverlies te voorkomen. Van de Kerkhof vond PSV matig, zegt hij. “Het meest frustrerend is dat een speler als Bakkali in de laatste minuut een corner gaat nemen en zijn sokken nog goed doet.”
“Op het moment dat PSV 1-0 achter staat. Dat is ongehoord op dit niveau”, vindt de oud-PSV’er.
“Op het moment dat PSV 1-0 achter staat. Dat is ongehoord op dit niveau”, vindt de oud-PSV’er.
Hoe durft zo'n speler. Wat een schandaal!!
0
Martial
geplaatst: 25 november 2013, 18:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat wint Feyenoord gewoon. Uit en thuis is een wereld van verschil. Vandaag had ik op verlies gerekend - zelfs tegen de nummer 17.
Gewoon?
Zo gewoon is het niet dat Feyenoord z'n wedstrijden wint, want zo ongenaakbaar zijn ze dit seizoen thuis niet.
Feyenoord mist gewoon van alles om mee te kunnen te doen om een kampioenschap, scorend vermogen, kwaliteit en het middenveld blijf ik de achilleshiel vinden, nee ook dit seizoen zal de Coolsingel leeg blijven, zelfs al halen ze 12 punten uit de laatste 4 wedstrijden tot de winterstop

0
geplaatst: 25 november 2013, 18:24 uur
Afgaande op de vorige jaren is het vrij gewoon dat Feyenoord in de Kuip wint. 
Dat geldt voor alle teams. Gelukkig.
nee ook dit seizoen zal de Coolsingel leeg blijven,
Dat denk ik ook. Dit seizoen is het zelfs lastiger dan ooit, met zo'n 6 concurrenten.
Zelfs al halen ze 12 punten uit de laatste 4 wedstrijden tot de winterstop
Dan staan we weer bovenaan.

Dat geldt voor alle teams. Gelukkig.
nee ook dit seizoen zal de Coolsingel leeg blijven,
Dat denk ik ook. Dit seizoen is het zelfs lastiger dan ooit, met zo'n 6 concurrenten.
Zelfs al halen ze 12 punten uit de laatste 4 wedstrijden tot de winterstop
Dan staan we weer bovenaan.

0
geplaatst: 26 november 2013, 21:46 uur
Ik ben nationaal anti-Ajax, maar wat ze nu presteren tegen Barca is ronduit geweldig.
0
geplaatst: 26 november 2013, 21:51 uur
natuurlijk wel een ongeldig doelpunt dat tweede (gevaarlijk spel) maar ajax speelt inderdaad wel goed, al is barcelona gewoon zwak, vooral uitvoetballend in de verdediging.
0
geplaatst: 26 november 2013, 21:52 uur
Jammer van de rode kaart en de 2-1 zo net na rust. Kan dan nog een loodzware tweede helft worden.
0
geplaatst: 26 november 2013, 21:52 uur
Goed begin van de 2de helft...
Veel discussie over de kaart zal er niet zijn denk ik.
Veel discussie over de kaart zal er niet zijn denk ik.
0
geplaatst: 26 november 2013, 21:56 uur
Puyol aan de buitenkant is ook geen succes.
Maar Ajax speelt goed inderdaad, en Barcelona heel erg slecht.
Edit: Ik had het dus over de eerste helft.
Maar Ajax speelt goed inderdaad, en Barcelona heel erg slecht.
Edit: Ik had het dus over de eerste helft.
0
geplaatst: 26 november 2013, 21:59 uur
en Montoya op links is ook een drama Song ook, Ik moet toegeven dat Busquets wel erg gemist wordt.
0
geplaatst: 26 november 2013, 22:20 uur
Milan staat op 0-3 dus het maakt voor Ajax niks uit of ze winnen of gelijkspelen. In beide gevallen moeten ze winnen van Milan om door te gaan in de CL. Voor het verdedigen van de derde plek maakt het al helemaal niet uit welk resultaat Ajax vanavond behaalt. Celtic zal moeten winnen in Barca en dat zie ik niet gebeuren.
Dus eigenlijk zou het helemaal niet zo erg zijn als ze nog een doelpuntje tegen krijgen. Als dat er maar geen twee worden. Maar natuurlijk zou het veel leuker zijn als Ajax weet te winnen.
EDIT: Natuurlijk wel belangrijk voor de coefficentpunten.
Dus eigenlijk zou het helemaal niet zo erg zijn als ze nog een doelpuntje tegen krijgen. Als dat er maar geen twee worden. Maar natuurlijk zou het veel leuker zijn als Ajax weet te winnen.
EDIT: Natuurlijk wel belangrijk voor de coefficentpunten.
0
geplaatst: 26 november 2013, 22:40 uur
Nu komt de uitwedstrijd met Celtic en de thuiswedstrijd met AC Milan boven in me... toch pakt niemand het meer af.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.