MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Hahaha

Misterfool
Jesus schijnt sowieso wel van dansen te houden. Spijker me echter niet erop vast. Jullie zouden mij zo aan het kruis nagelen als ik het eens fout had.
http://s2.quickmeme.com/img/1b/1ba6e14369d05ed31704cdc90f6a08e958b85e691ec955bba10d6e36b0175b97.jpg

panjoe (moderator)
Ik zie Woody Allen er ook wel voor aan om dit te schrijven.

Onmogelijk want ik snapte de grap vrijwel direct.

Ik kan hier om persoonlijke redenen niet om lachen. Mijn opa heeft ooit een milkshake gedronken, ja.

En daar bij aansluitend:

http://i.imgur.com/fSI5yiw.jpg

Misschien handig om de afbeelding erbij te plaatsen die de daadwerkelijke grap vormt.

Arrie schreef:
(quote)

Misschien handig om de afbeelding erbij te plaatsen die de daadwerkelijke grap vormt.

De afbeelding is een link, klik maar door zou ik zeggen.

Oh, dacht al dat het aan mij lag dat ik de grap niet begreep.

Ik weet niet wat precies de bedoeling is van deze comicarathon (had het uiteraard al op FB langs zien komen), maar volgens mij zitten er vrij veel uit den ouden doosch bij, of niet?

panjoe (moderator)
Had ze nog niet eerder gezien in ieder geval. Maar ik denk wel dat hij er even op heeft zitten sparen.

Nou ja, de hamster en de nierfee heb ik absoluut al eerder langs zien komen. En nog een paar anderen die je hier niet gepost hebt.

panjoe (moderator)
Ah, dat zou heel goed kunnen. Ik heb Jeroom wel vaker betrapt op reposts.

Ik wilde bijna gaan vragen om 'm uit te leggen, maar toen viel het kwartje gelukkig alsnog. Een grap om in te lijsten!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:15 uur

geplaatst: vandaag om 19:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.