Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
2
geplaatst: 25 juli 2018, 01:42 uur
”Deze zin is sinds 2015 zo'n gevleugelde uitdrukking in de Nederlandse taal geworden"
Dit hebben we mede aan jou te danken, Geert.
0
geplaatst: 25 juli 2018, 01:49 uur
Voor mij persoonlijk zijn eigenlijk enkel songteksten van Eefje de Visser gevleugelde uitdrukkingen geworden. #NeeJoh
0
geplaatst: 25 juli 2018, 01:53 uur
#Allesisvoorons
#Ikhebeenpunttemaken
#Ikhoopdatikhoopheb
#Wildatikdoorwil
#Ikslaapallemoedbijelkaar
#Ikhebeenpunttemaken
#Ikhoopdatikhoopheb
#Wildatikdoorwil
#Ikslaapallemoedbijelkaar
1
geplaatst: 25 juli 2018, 01:55 uur
Volgend jaar neem ik iig een Eefje-quote als 'bezig'-bericht, ben die Claudia nu wel langzaam zat aan het worden 

2
geplaatst: 14 augustus 2018, 13:00 uur
ArthurDZ schreef:
Man van middelbare leeftijd weigert te geloven dat Oasis en Nirvana nu ouwelullenmuziek zijn
Man van middelbare leeftijd weigert te geloven dat Oasis en Nirvana nu ouwelullenmuziek zijn
Haha, doet me sterk denken aan deze quote
Snakeskin schreef:
Leuk om te zien dat de moderne klassiekers zoals Sign of the times, Graceland, Remain in light ook fors gestegen zijn.
Leuk om te zien dat de moderne klassiekers zoals Sign of the times, Graceland, Remain in light ook fors gestegen zijn.
0
geplaatst: 14 augustus 2018, 13:01 uur
GrafGantz schreef:
Tja, 40 jaar. Dan krijg je dat hè.
Tja, 40 jaar. Dan krijg je dat hè.
Mag ik jou dan de uitzondering op de regel noemen? Als ik even bejaard bent als jij hoop ik nog steeds net zo'n vooruitstrevende muzieksmaak te hebben.
1
geplaatst: 14 augustus 2018, 22:20 uur
Gretz schreef:
Mag ik jou dan de uitzondering op de regel noemen?
Mag ik jou dan de uitzondering op de regel noemen?
Dat valt nog te bezien. Graf is 40, (vanaf) dán krijg je dat. Kijk mij maar. Ik nader de vijftig en ben zo terugstrevend geworden dat ik nu volop bezig ben het oeuvre van Elvis te ontdekken.

0
geplaatst: 24 augustus 2018, 17:33 uur
Met een hoofdrol voor de zus van Britt Dekker
Burgemeester Melissant over het Zomerfeest. - YouTube
Burgemeester Melissant over het Zomerfeest. - YouTube
* denotes required fields.