MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Hehe, eindelijk weer eens een leuk grapje.

Onweerwolf
Edgar18 schreef:

Gaaf! Wanneer komt 'ie?

Misterfool
Edgar18 schreef:

Idd, op zijn minst een sensible chuckle waardig.

Die rat heeft gewoon een goede muzieksmaak.

Als ie maar uit m'n keuken wegblijft.

CHIEP schreef:
(afbeelding)

Die man is ongetwijfeld computerprogrammeur.

Dezelfde man komt met twee collega's in een cafe. Vraagt de barman: "Alledrie een biertje? " Zegt collega 1: "Misschien." Collega 2 ook: "Misschien." Zegt de man: "Ja!"

Computerprogrammeurmopje?

BrotherJohn
corn1holio1 schreef:
Computerprogrammeurmopje?

Ik ben C# ("see sharp") programmeur. Als ik al oplossingen uit boeken zou halen, zou denk ik toch die andere bovenop liggen.
https://cdn-images-1.medium.com/max/800/1*d-cZ925q28XNfiuacHPECg.jpeg

Slowgaze schreef:
(quote)

Die man is ongetwijfeld computerprogrammeur.

Één bier is geen bier.

BrotherJohn schreef:
(quote)

Ik ben C# ("see sharp") programmeur. Als ik al oplossingen uit boeken zou halen, zou denk ik toch die andere bovenop liggen.
(afbeelding)

Misschien was die programmeur/poster wel in het bezit van het Groot Standjesboek van de NVSH en was ie inmiddels voorbij #68 gekomen

jordidj1 schreef:
(afbeelding)

Is dat Henny Spekkenbonen van het Feestboek?

HET IS FOCKING ADE

Maw influencer op Twitter gooit haar goede naam te grabbel door trots te vertellen dat ze het concert van anderen verpest door constant door de muziek heen te lullen

panjoe (moderator)
Ik snap sowieso niet dat er influencers zijn die een goede naam hebben...

“Ze is onder andere werkzaam als universitair docent mediastudies aan de Universiteit Utrecht en de Universiteit van Amsterdam.”

Oei, ik volg nu een media-minor aan de UU. Ik zou haar nog zomaar als docent kunnen krijgen later dit jaar.

Als ik de tweets zo een beetje doorneem, komt ze me voor als iemand die op aandacht geilt. Lekker laten gaan, zou ik zeggen.

panjoe (moderator)
Haha, ik realiseer me nu pas wie dit is. Ik heb vorig jaar een cursus 'schrijven voor populaire media als academicus' van haar gehad. Ze zag schrijven als iets wat je op hoog tempo doet zonder veel reflectie, wat haar in mijn ogen al automatisch diskwalificeert voor schrijven over genuanceerde onderwerpen. Dat ze nu door anderen als 'influencer' wordt gezien zegt ook wel genoeg.

Nog los daarvan is deze tweet gewoon triest. Niet door Roisin heen praten.

Onweerwolf
panjoe schreef:
Ze zag schrijven als iets wat je op hoog tempo doet zonder veel reflectie

Say whut??

Van die momenten waarop je je realiseert dat iemand een denkbeeld heeft over iets dat 100% haaks staat op het jouwe en je nooit had gedacht dat die mensen bestonden.

Wat een fokking dom wijf, ze klinkt alsof ze 14 is. Of dan in elk geval geestelijk. En dat werkt aan verschillende universiteiten?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:10 uur

geplaatst: vandaag om 23:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.