MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Hehe, eindelijk weer eens een leuk grapje.

Onweerwolf
Edgar18 schreef:

Gaaf! Wanneer komt 'ie?

Misterfool
Edgar18 schreef:

Idd, op zijn minst een sensible chuckle waardig.

Die rat heeft gewoon een goede muzieksmaak.

Als ie maar uit m'n keuken wegblijft.

CHIEP schreef:
(afbeelding)

Die man is ongetwijfeld computerprogrammeur.

Dezelfde man komt met twee collega's in een cafe. Vraagt de barman: "Alledrie een biertje? " Zegt collega 1: "Misschien." Collega 2 ook: "Misschien." Zegt de man: "Ja!"

Computerprogrammeurmopje?

BrotherJohn
corn1holio1 schreef:
Computerprogrammeurmopje?

Ik ben C# ("see sharp") programmeur. Als ik al oplossingen uit boeken zou halen, zou denk ik toch die andere bovenop liggen.
https://cdn-images-1.medium.com/max/800/1*d-cZ925q28XNfiuacHPECg.jpeg

Slowgaze schreef:
(quote)

Die man is ongetwijfeld computerprogrammeur.

Één bier is geen bier.

BrotherJohn schreef:
(quote)

Ik ben C# ("see sharp") programmeur. Als ik al oplossingen uit boeken zou halen, zou denk ik toch die andere bovenop liggen.
(afbeelding)

Misschien was die programmeur/poster wel in het bezit van het Groot Standjesboek van de NVSH en was ie inmiddels voorbij #68 gekomen

jordidj1 schreef:
(afbeelding)

Is dat Henny Spekkenbonen van het Feestboek?

HET IS FOCKING ADE

Maw influencer op Twitter gooit haar goede naam te grabbel door trots te vertellen dat ze het concert van anderen verpest door constant door de muziek heen te lullen

panjoe (moderator)
Ik snap sowieso niet dat er influencers zijn die een goede naam hebben...

“Ze is onder andere werkzaam als universitair docent mediastudies aan de Universiteit Utrecht en de Universiteit van Amsterdam.”

Oei, ik volg nu een media-minor aan de UU. Ik zou haar nog zomaar als docent kunnen krijgen later dit jaar.

Als ik de tweets zo een beetje doorneem, komt ze me voor als iemand die op aandacht geilt. Lekker laten gaan, zou ik zeggen.