menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

geplaatst:
Herkenbaar, CHIEP.

panjoe (moderator)
geplaatst:
Voetbalspul verwijderd.

geplaatst:
Slowgaze schreef:
Hier wordt de postmodernist in me heel blij van:
(afbeelding)

Ook de christen in je kan zich verwarmd voelen: vader <-> zoon-thematiek

geplaatst:
CHIEP schreef:
(afbeelding)

Ik heb 'm ooit verwerkt gezien in een bedrijfsmemo, maar dit is wel echt van een nieuw level.

geplaatst:
Wel jammer van de gele markering.

geplaatst:
En het gebrek aan alinea's.

geplaatst:
Ah kijk, inspiratie voor m'n scriptie.

geplaatst:
Poek schreef:
Wel jammer van de gele markering.
Zou je het anders gezien hebben?

CHIEP (crew)
geplaatst:
dear Lord

geplaatst:
Een cover op z'n tijd moet kunnen, maar als afsluiter is natuurlijk echt not done.

geplaatst:
Dit is toch gewoon een mooie troll?

geplaatst:
Teunnis schreef:
Dit is toch gewoon een mooie troll?
Laten we het hopen ja...

geplaatst:
Mja mensen kunnen zich vergissen. Wat research is niet verkeerd als je een stukje schrijft maar de betreffende persoon zal vast niet de enige zijn die dat heeft gedacht.

geplaatst:
Arrie schreef:
Mja mensen kunnen zich vergissen. Wat research is niet verkeerd als je een stukje schrijft maar de betreffende persoon zal vast niet de enige zijn die dat heeft gedacht.

Als je genoeg research hebt gedaan dat je weet dat je die naam op z'n Fransch uit moet spreken, dan heb je ook wel gezien dat 'Skinny Love' geen cover is, mag ik aannemen.

En nu zit ik de rest van de dag met die afschuwelijke Birdy-versie in mijn hoofd. Gretz, je wordt bedankt.

geplaatst:
Gelukkig, nu snap ik het ook. Bedankt Slowgaze.

geplaatst:
trebremmit schreef:
Gelukkig, nu snap ik het ook. Bedankt Slowgaze.

Graag gedaan.

geplaatst:
Limburgse Jantje zit aan de kant van de weg te janken, als er een agent aan komt. De agent vraagt aan Jantje "wat scheelt er aan, m'n jongen" en Jantje antwoordt "m'n moeder is net overleden". "Ocharm, zegt de agent, moet ik meneer pastoor even voor je bellen?" Waarop Jantje zegt
"denk je nu echt dat m'n hoofd nu naar sex staat?"

Gast
geplaatst: vandaag om 04:26 uur

geplaatst: vandaag om 04:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.