menu

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

avatar van aslan
aslan (crew)
trebremmit schreef:
Deze blijft geniaal.

Jiskefet sowieso geniaal, pas nog hartelijk gelachen met Spaanse mannen



avatar van GrafGantz


Misschien wel m'n favoriete Speld van deze maand. Is Het Parool al ingeschakeld?

avatar van Gretz
Nog een feature voor de 18e-eeuwse dichter Bo-Ef

Zó worden ook ouderen fan van Nederlandse hiphop! (klik voor filmpje)

avatar van Johnny Marr
Gretz schreef:
Nog een feature voor de 18e-eeuwse dichter Bo-Ef

Zó worden ook ouderen fan van Nederlandse hiphop! (klik voor filmpje)

Haha, ik ga stuk. Vooral dat lachje van die vrouw na het woord 'derrièra'. Helemaal stuk


avatar van Gretz

In het verlengde van deze Speld
Vengaboys: ‘Al onze liedjes zijn protestnummers’ - speld.nl
Natuurlijk ging We’re going to Ibiza over corruptie in Oostenrijkse politiek”, zegt Vengaboys-lid Cowboy Roy. Hij is opgelucht dat mensen eindelijk de diepere laag herkennen in het nummer. “Het is heel lang neergezet als feestnummer. Als we optraden begonnen mensen ook te zingen en te springen. Dan dacht ik: volgens mij hebben jullie niet helemaal door hoe funest corruptie is voor het functioneren van een democratie op zo’n strategisch gelegen plek binnen Europa. Het raakt iedereen.

avatar van Onweerwolf


Mooi bedacht wel. Ik moest wel wel even googlen wie Frank Lammers is.

Overigens ben ik wel benieuwd naar 'Yesterday', de trailer ziet er best vermakelijk uit. Met name de hoofdrolspeler.


avatar van Rudi S
Een jong blondje is op vakantie in het verre Louisiana. Ze wil graag een paar authentieke krokodillen schoenen kopen. Ze is echter verbolgen over de hoge prijzen die de plaatselijke handelaars durven te vragen. Na een ruzie met een winkelier die maar niets van zijn prijs wil afdoen barst ze in woede uit: "Als het zo zit ga ik er zelf wel een vangen! Zo krijg ik tenminste een paar schoenen voor een redelijke prijs!". "Ik zal je niet tegenhouden zegt de winkelier, veel geluk, misschien vang je wel een grote!" Het kwade blondje keert hem vastberaden de rug toe en vertrekt naar het moerasland om te jagen. Wat later die dag, als hij naar huis rijdt ziet de handelaar het blondje tot aan haar middel in het water staan. In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer. Net op dat moment ziet hij een grote krokodil van wel 4 meter in haar richting zwemmen. Het blondje legt aan en vermoordt het beest. Met heel wat moeite trekt ze het gedrocht op het droge. Daar liggen al meer krokodillen. De handelaar gelooft zijn eigen ogen niet. Plots begint het blondje gefrustreerd te roepen: Godverdomme weer eentje zonder schoenen!



avatar van Masimo
21 juni...

avatar van jordidj1
Masimo schreef:
21 juni...


F**ck ja, inderdaad. Laat Slowgaze het maar niet horen :s










avatar van Poek
Dit bord in Kaapstad heeft een wat ongelukkige afbeelding...

https://pbs.twimg.com/media/CxCH5f5UoAAnHGj.jpg:large



avatar van Rudi S
Herkenbaar.


Gast
geplaatst: vandaag om 02:07 uur

geplaatst: vandaag om 02:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.