menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=YSjsNzffUGQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

bah

Just a Joke Bruijs

Die grap is wel erg oud.

Ik moest toch serieus even nadenken...

Arrie schreef:
Die grap is wel erg oud.

Joke isn't funny anymore?

Onweerwolf schreef:
(afbeelding)

Doet me denken aan die mop van Sheldon:' A neutron walks into a bar and asks how much for a drink. The bartender replies "For you, no charge".'

Dolfo
A blind man is walking down the street.
Suddenly he passes a fish store.
'Hi Girls' is his reply.

Pffff...

Dolfo Doeslief

Is dit het nieuwe account van Assurancestourix (oid)?

Dolfo
Jim Morrison told some very bad jokes. The one I remember is, "You know what really burns my ass? Flames about this high." (waving his hand about butt high).

Gelukkig kon Jim Morrison aardig zingen.

Daar staat dan weer tegenover dat hij een waardeloze dichter was.

Ik vind hem beter als Bob Dylan. Maar ik vind wel dat meer muzikanten betere lyrics hebben geschreven als Bob, of bedoel je echt zijn dichtbundels, want daar ben ik zelf ook niet kapot van. Ik mis dan muziek erbij denk ik.

spinout schreef:
Ik vind hem beter als Bob Dylan.
Dus naast zanger en dichter was hij ook nog acteur?

Zeker en nog zelf het script geschreven ook. De film heet HWY. Hij was ook nog de geldschieter voor de film van 50 minuten, die helaas officieel nog niet in zijn totaliteit is uitgebracht.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:14 uur

geplaatst: vandaag om 03:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.