MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
dat klinkt echt als iets voor mij.

Het is trouwens Frans Duits, ook humor

Rudi S schreef:

Hij gebruikt de naam Frans Duyts alleen voor z'n optredens bij de Rotary Club.

Dim
OOOOO schreef:
(quote)

Hoezeer ik Blöf ook haat, nieuwspaal... ik wist niet dat het nog bestond. Het is het schoolvoorbeeld van antihumor. Waar de Speld altijd de spijker op z'n kop slaat, slaat nieuwspaal altijd op je duim. Tros, Avro RTL4 Henk en Ingrid Humor, die zo simpel en voor de hand liggend is dat je je afvraagt of de schrijvers niet per ongeluk toch serieus zijn. De Frans Duyts van de 'humor'.

Niet mee eens. Goed, De Speld is áltijd van hoog niveau, en het betreffende bericht over BLOF is inderdaad in de categorie "té makkelijk en té voor de hand liggend", maar Nieuwspaal is vaak genoeg ook humoristisch.

Dim schreef:
(quote)

Niet mee eens. Goed, De Speld is áltijd van hoog niveau, en het betreffende bericht over BLOF is inderdaad in de categorie "té makkelijk en té voor de hand liggend", maar Nieuwspaal is vaak genoeg ook humoristisch.

Het leukste van Nieuwspaal op Facebook zijn de reacties. Bij De Speld zitten er vnl. types die verwoede pogingen doen om nog grappiger te zijn dan De Speld (narrator: they are not). Bij Nieuwspaal stikt het vreemd genoeg van de tokkies en de wappies die blijkbaar in de veronderstelling zijn dat ze een serieus nieuwsmedium volgen en regelmatig bloedserieus en zelfs boos (vooral bij politieke berichten) reageren

Het ultieme Bløf-bericht staat ook op De Speld:
Songteksten Bløf ontcijferd dankzij 'Steen van Renesse' - speld.nl

Rudi S schreef:

Hij heet Frans Duijts maar hij zingt Frans Duits.. Hij weet echter niet wat Je m'apelle betekent.

Poek schreef:
Hij weet echter niet wat Je m'apelle betekent.

En jij weet niet hoe je 'je m'appelle' schrijft.

Mon Francais tres mauvais aussi est.

Wanneer de Ever Given vrij is maar de rest van de wereld m.u.v. Oost-Azië, Oceanië en Israel nog vast zit
https://pbs.twimg.com/media/ExqK5UOXIAA0thh?format=png&name=900x900

Herkenbaar

Rudi S schreef:

Briljante zelfspot

GrafGantz schreef:
(quote)

Het leukste van Nieuwspaal op Facebook zijn de reacties. Bij De Speld zitten er vnl. types die verwoede pogingen doen om nog grappiger te zijn dan De Speld (narrator: they are not). Bij Nieuwspaal stikt het vreemd genoeg van de tokkies en de wappies die blijkbaar in de veronderstelling zijn dat ze een serieus nieuwsmedium volgen en regelmatig bloedserieus en zelfs boos (vooral bij politieke berichten) reageren

Dat blijkt maar weer eens, aangezien Nieuwspaal een artikel hierdoor heeft verwijderd.

Onweerwolf
Ze hebben een artikel verwijderd omdat mensen te dom zijn om te snappen dat het om satire gaat?

Onweerwolf schreef:
Ze hebben een artikel verwijderd omdat mensen te dom zijn om te snappen dat het om satire gaat?

Nieuwspaal bedreigd na artikel over geweld Urk

herman schreef:
(afbeelding)

En ik maar doorlezen en me afvragen of dit nu wel of niet een echte brief is. Gelukkig geeft die laatste zin het antwoord prijs

Hij is dus te lezen? Ik zie hem zelf niet.

GrafGantz schreef:

die laatste zin

Hierdoor kon ik die brief ook weer heel open minded lezen, waarvoor dank.

GrafGantz schreef:
Gelukkig geeft die laatste zin het antwoord prijs

Bij nummers als Ladytron, Virginia Plain en Bitters End is toch duidelijk de invloed van Polka Party te horen!

herman schreef:

Yep, als je jouw link in Google plakt tenminste.

herman schreef:

Rechtermuisknop --> afbeelding bekijken.

herman schreef:

Maar je deelt 'm wel? Dit lijkt verdorie de Nederlandse politiek wel.

Tijd voor een ouderwetsche tekstmop: Mark Rutte loopt een bar binnen, gaat naast een mooie meid zitten en vraagt haar: 'Kom ik hier vaker?'

Gast
geplaatst: vandaag om 03:46 uur

geplaatst: vandaag om 03:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.