MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Dim
Slowgaze schreef:
Tijd voor een ouderwetsche tekstmop: Mark Rutte loopt een bar binnen, gaat naast een mooie meid zitten en vraagt haar: 'Kom ik hier vaker?'

Hij is dus ook de enige die vraagt "ken ik jou niet ergens van?" en dat dan ook echt niet weet.

Slowgaze schreef:
(quote)

Maar je deelt 'm wel? Dit lijkt verdorie de Nederlandse politiek wel.

Ja, door het bericht van Graf wist ik dat ik hem toch gedeeld had. Maar ik heb daar verder geen voordeel van gehad.

Fractal Geometry zou idd een heel toffe titel zijn voor een electronic-album. Als artiestennaam zou ik dan The Mandelbrot Set nemen.

BrotherJohn
Barney Rubble schreef:
Fractal Geometry zou idd een heel toffe titel zijn voor een electronic-album. Als artiestennaam zou ik dan The Mandelbrot Set nemen.

Dat klinkt beter dan Black to Comm

Weer een waanzinnig stom bandgrapje:

Me: installeert update

Computer: Conversion Software Version 7.0

Also me, na het installeren van de update: Nee, mijn Serj History is weg!

https://www.therock.net.nz/home/music/2019/12/serj-tankian-wants-to-share-unreleased-system-of-a-down-music/_jcr_content/image.dynimg.1280.q75.jpg/v1576011398114/soad-serj-tankian.jpg

Haha Don, likeje uit medelijden

Ik doe mee en het is toch gratis hier

Tja YO Raps liep slechts van 1988 -1995

Geen idee, misschien een wijs man raadplegen zoals user Ponty Mython

herman jij bent vast ook bekend met dit album Supertracks by Various Artists (Compilation, Progressive Rock): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Mooie compilatie

Gast
geplaatst: vandaag om 10:08 uur

geplaatst: vandaag om 10:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.