MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Voor de mensen die de Eindejaarsconference gezien hebben:
https://i.imgur.com/b63yXre.jpg
https://i.imgur.com/t1tkW87.jpg

Germ (crew)
Tsja, hadden ze je destijds een smartphone aangeboden was je dan ook voor de vierkleurenpen gegaan?

In dat geval had ik willen weten waar ze de tijdmachine verstopt hadden.

Germ (crew)
ZAP! schreef:
In dat geval had ik willen weten waar ze de tijdmachine verstopt hadden.

Ik doel meer op de stelling dat de jeugd van tegenwoordig zo verwend is en dat de ouderen al blij waren met een pen. Iets wat bovenstaand plaatje suggereert.

Germ schreef:
Tsja, hadden ze je destijds een smartphone aangeboden was je dan ook voor de vierkleurenpen gegaan?

Destijds was er nog geen WiFi, dus was ik voor die pen gegaan
Luigi was dus zo'n verwent nest dat hij een vierkleurenpen had.

Sommige mensen hebben echt teveel tijd...

luigifort schreef:
So true
(afbeelding)

Ik weet niet hoor, maar ik had gewoon een Game Boy met Pokémon.

Ik had de 4 kleurenpen met Sint

Die 80s kinderen wilden een 4 kleurenpen maar in de hongerwinter waren kinderen al blij met een sperzieboon. #onzinnigevergelijkingen

Een sperzieboon? Een bloembol zul je bedoelen, Arrie.

luigifort schreef:
Ik had de 4 kleurenpen met Sint

Lucky you. Ik moest 18 uur per dag werken in de fabriek om die vierkleurenpennen te maken. En niet dat ik ooit iets kreeg. Nouja, droog brood soms. En daar was ik dan superblij mee.

Ik neem ook aan dat ze in de hongerwinter ook niet met een Elfstedentocht bezig waren bv. Ja, ms elf steden langs moeten voor ze eten hadden gevonden...

Poek schreef:
Lucky you. Ik moest 18 uur per dag werken in de fabriek om die vierkleurenpennen te maken. En niet dat ik ooit iets kreeg. Nouja, droog brood soms. En daar was ik dan superblij mee.

Duurde het nog lang voordat Pieter Daens op het toneel verscheen dan?

Slowgaze schreef:
(quote)

Ik weet niet hoor, maar ik had gewoon een Game Boy met Pokémon.

Zou ik te allen tijde verkiezen boven een smartphone.

Stalin schreef:
(embed)

Voor iedereen die zich ooit heeft aangevraagd hoe Michael Jackson tussen de lakens zou hebben geklonken; dat hoeft nu dus niet meer...

Arrie schreef:
Die 80s kinderen wilden een 4 kleurenpen maar in de hongerwinter waren kinderen al blij met een sperzieboon. #onzinnigevergelijkingen

Eens. Deze perceptie is niets anders dan romantiseren van je geschiedenis. Ik kreeg samen met mijn broertje begin jaren 80 een maanwagen op batterijen. Hij kon uit zichzelf rijden. Dat was op dat moment heel modern. Ik was vijf of zes. Vriendjes vonden het geweldig. Mijn ouders zullen zoiets nooit hebben gekregen als kind. Maar wat zijn kregen als kind was weer wat anders dan wat mijn opa en oma kregen als kind.

Het beeld dat de huidige jeugd verwend is, geen respect meer heeft voor ouderen, etc. is van alle tijden. Socrates sprak zich al negatief uit over de 'jeugd van tegenwoordig'.

Arrie schreef:

Volgens mijn vader zaliger liever toch zo'n pen want die kon je ruilen voor een stuk of 5 sperziebonen.

Stalin schreef:

Dit is hilarisch én indrukwekkend.

Vooral indrukwekkend, wow. Klinkt nog goed ook.

Beter dan het origineel.

Rogyros schreef:
Het beeld dat de huidige jeugd verwend is, geen respect meer heeft voor ouderen, etc. is van alle tijden. Socrates sprak zich al negatief uit over de 'jeugd van tegenwoordig'.

Misschien is dit een aardig moment om te bekennen dat ik me er toch best aan erger dat ov-chipkaartscannende stagiairs, vaak nog geen twintig jaar oud, 'je' tegen me zeggen in plaats van 'u'. Leren ze tegenwoordig geen 'meneer' meer te zeggen tegen mensen die ouder zijn dan zij?

Slowgaze schreef:
Misschien is dit een aardig moment om te bekennen dat ik me er toch best aan erger dat ov-chipkaartscannende stagiairs, vaak nog geen twintig jaar oud, 'je' tegen me zeggen in plaats van 'u'. Leren ze tegenwoordig geen 'meneer' meer te zeggen tegen mensen die ouder zijn dan zij?
Bent u mal, meneer?

Don Cappuccino schreef:
(quote)

(embed)

Dit is hilarisch én indrukwekkend.

Slowgaze schreef:

Leren ze tegenwoordig geen 'meneer' meer te zeggen tegen mensen die ouder zijn dan zij?

Ik denk het wel maar jij ziet er nog gewoon super jong uit

Gast
geplaatst: vandaag om 11:57 uur

geplaatst: vandaag om 11:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.