Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2022, 19:37 uur
Slowgaze schreef:
Misschien is dit een aardig moment om te bekennen dat ik me er toch best aan erger dat ov-chipkaartscannende stagiairs, vaak nog geen twintig jaar oud, 'je' tegen me zeggen in plaats van 'u'. Leren ze tegenwoordig geen 'meneer' meer te zeggen tegen mensen die ouder zijn dan zij?
(quote)
Misschien is dit een aardig moment om te bekennen dat ik me er toch best aan erger dat ov-chipkaartscannende stagiairs, vaak nog geen twintig jaar oud, 'je' tegen me zeggen in plaats van 'u'. Leren ze tegenwoordig geen 'meneer' meer te zeggen tegen mensen die ouder zijn dan zij?
Oh jee, ik scan ook dagelijks mijn ov-chipkaart.
0
geplaatst: 6 januari 2022, 22:24 uur
Slowgaze schreef:
Ik heb dikwijls het omgekeerde. Ik acht het binnen mijn baan professioneel om te vousvoyeren, maar krijg vaak een licht verontwaardigde reactie : "zeg maar jij hoor, ik ben toch niet zo oud".

3
geplaatst: 7 januari 2022, 19:38 uur
4
geplaatst: 7 januari 2022, 20:35 uur
1
geplaatst: 7 januari 2022, 21:16 uur
1
geplaatst: 9 januari 2022, 12:32 uur
Gebeurt me niet vaak hier, maar ook ik ben het spoor bijster.
1
geplaatst: 9 januari 2022, 12:47 uur
Mssr Renard schreef:
Ik snap het niet. Wie is die man?
Chef-kok Peter GoossensIk snap het niet. Wie is die man?
0
geplaatst: 9 januari 2022, 13:05 uur
GrafGantz schreef:
Die man leeft van " hongerige" mensen.
0
Mssr Renard
geplaatst: 9 januari 2022, 13:24 uur
Nog nooit van gehoord. Maar ik snap de tennisgrappen hier ook niet. Verkeerde topic voor mij waarschijnlijk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 januari 2022, 13:29 uur
Mssr Renard schreef:
Nog nooit van gehoord. Maar ik snap de tennisgrappen hier ook niet. Verkeerde topic voor mij waarschijnlijk.
Tip: lees het nieuws dan snap je die tennisgrappen.
Die cafetariagast kende ik ook niet.
0
Mssr Renard
geplaatst: 9 januari 2022, 13:33 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Ik voelde al dat je me zou gaan quoten.
Ik volg het nieuws wel, maar geen sportberichten. Eigen schuld, dikke bult dus voor mij. Ik zal voor eeuwig sportgrappen niet snappen
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 januari 2022, 13:34 uur
Mssr Renard schreef:
Ik volg het nieuws wel, maar geen sportberichten. Eigen schuld, dikke bult dus voor mij. Ik zal voor eeuwig sportgrappen niet snappen
(quote)
Dit is geen sportnieuws.
1
geplaatst: 9 januari 2022, 15:00 uur
Gelukkig ben ik verwoed kijker van Njam.tv! 
De tennis, eh coronagrap kan er ook mee door.
Ik ben blijkbaar helemaal bij de tijd (zal wel tijdelijk zijn).

De tennis, eh coronagrap kan er ook mee door.
Ik ben blijkbaar helemaal bij de tijd (zal wel tijdelijk zijn).
0
geplaatst: 9 januari 2022, 15:30 uur
4
geplaatst: 10 januari 2022, 10:15 uur
Naast Sea Man is ook Fisto uit den boze tegenwoordig:
https://uniim1.shutterfly.com/render/00-yYpWzpRsbl7MQ1e8YdnuD27bStXdMeXXsJdogiMgUcpdpDKRNEnzgM5He5YEOPsirnHjCyIZu59oV2we_kMG9A?cn=THISLIFE&res=medium&ts=1641539164
https://uniim1.shutterfly.com/render/00-yYpWzpRsbl7MQ1e8YdnuD27bStXdMeXXsJdogiMgUcpdpDKRNEnzgM5He5YEOPsirnHjCyIZu59oV2we_kMG9A?cn=THISLIFE&res=medium&ts=1641539164
8
geplaatst: 10 januari 2022, 16:18 uur
6
geplaatst: 10 januari 2022, 22:22 uur
* denotes required fields.