MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Ok, wie van de regulars hier is "Trevor Fitzright" op Twitter?

https://i.imgur.com/wRtzjkP.png

Ik ontken alles en zelfs dat

Een song als You Suffer kan ik ook nog wel onthouden

GrafGantz schreef:
Ok, wie van de regulars hier is "Trevor Fitzright" op Twitter?

(afbeelding)

Dit is ook een Trevor-klassieker.

https://imgbb.com/

herman schreef:
(quote)

Dit is ook een Trevor-klassieker.

(afbeelding)

403 forbidden

Heb hem even zelf ergens geupload.

Ah, die ken ik uiteraard wel, een van m'n favorieten! Wist niet dat dezelfde gozert is. Heeft ie nog ruimte in z'n vriendenkring denk je?

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Napalm Death

In het licht van de recente spoorstakingen - met o.a. als inzet meer salaris - kreeg ik gisteren een interessante aanbieding van de NS:

meer-eis-retour

Er bestaat al zoiets als de vereniging SOS, de Signalering Onjuist Spatiegebruik, maar zo te zien is er dus ook nog behoefte aan de SIS, de Signalering Incorrect Streepjesgebruik!

BoyOnHeavenHill schreef:
Er bestaat al zoiets als de vereniging SOS, de Signalering Onjuist Spatiegebruik,

M'n favoriet aller tijden is waarschijnlijk 'Eenden bouten in pruimensaus'.

Zelf ga ik voor de wethouders van het CDA uit het Overijsselse Kampen die goede sier wilden maken met het bestrijden van de woningnood door een feestelijke banier op de bouwplaats te presenteren:

HIER BOUWT CDA KAMPEN VOOR STARTERS EN SENIOREN

Rij Alcohol Vrij blijft ook vein!

Ik gebruikte de verbindingssteepjes uitsluitend voor d'n letterg-reep

Ah, verkeerd begrepen... Als goedmakertje dan nog maar even reclame maken voor de Stinkende Wasmachine Reiniger.

BoyOnHeavenHill schreef:
Ah, verkeerd begrepen... Als goedmakertje dan nog maar even reclame maken voor de Stinkende Wasmachine Reiniger.

Daar is een equivalent van: de warme worsten man
Een tijdje 'vlotte' vertalingen verzameld - verschenen ook wel in de column Dag In Dag Uit (van de Volkskrant), Herinner me:

Stofzuigers: Nothing sucks like Electrolux

Bij pasta: Breng de pasta tot razende zieding bedoeld was: breng de pasta snel aan het koken.

Justitie (uit het Frans): Het hof van de algemene avocado - "l' avocat général"

Der Zug donnerte vorüber >>> de zeug donderde voorover

BrotherJohn
Freddie was er toch al even niet meer? "2000 gasten bij begrafenis Queen" zo staat er op de hoofdpagina van Teletekst. Een leuke knipoog naar de Top-2000, dat wel.

GrafGantz schreef:
M'n favoriet aller tijden is waarschijnlijk 'Eenden bouten in pruimensaus'.

Zeker een goede, al heb ik zelf wel een zwak voor 'Nijntje kussen voor vijf euro'.

Aantal doemdenkers explosief gestegen sinds Kees van Kooten het woord te berde bracht.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.