Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 juli 2023, 22:14 uur
Iets metvde film Barbie? Toch snap ik het niet, GrafGantz...
1
geplaatst: 24 juli 2023, 22:17 uur
De twee grootste filmkrakers van het jaar in hetzelfde weekend in de bios. Barbie en Oppenheimer.
0
Mssr Renard
geplaatst: 25 juli 2023, 07:15 uur
Ik begin het te snappen. Maar ik sla deze wel over.
0
geplaatst: 25 juli 2023, 10:01 uur
6
geplaatst: 26 juli 2023, 13:41 uur
jordidj1 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ook 29 jaar, maar het lijkt langer.
2
geplaatst: 27 juli 2023, 09:11 uur
1
geplaatst: 27 juli 2023, 10:44 uur
Eddie Izzard heeft ook een sketch waarin een holbewoner zijn vrouw vertelt over zijn nieuwe uitvinding, maar zij is sceptisch: "You'll never amount to anything, Joe Fire!"
3
geplaatst: 31 juli 2023, 19:20 uur
2
geplaatst: 31 juli 2023, 19:21 uur
2
geplaatst: 31 juli 2023, 19:24 uur
1
geplaatst: 31 juli 2023, 19:25 uur
0
geplaatst: 31 juli 2023, 19:28 uur
1
Mssr Renard
geplaatst: 2 augustus 2023, 08:44 uur
jammer van 'achtendertig jarige man'. Spatiegebruik is nogal moeilijk.
Vergelijk: twee jarige kalveren worden geslacht en tweejarige kalveren worden geslacht
of
twintig jarige mannen mishandeld in Amsterdam en twintigjarige mannen mishandeld in Amsterdam
Verder gewoon grappig en spot on! Mobieltjes moeten uit in een concertzaal, geen uitzonderingen.
Vergelijk: twee jarige kalveren worden geslacht en tweejarige kalveren worden geslacht
of
twintig jarige mannen mishandeld in Amsterdam en twintigjarige mannen mishandeld in Amsterdam
Verder gewoon grappig en spot on! Mobieltjes moeten uit in een concertzaal, geen uitzonderingen.
0
kleine man
geplaatst: 2 augustus 2023, 11:15 uur
Mssr Renard schreef:
Ja, ik heb het niet zelf geschreven. Ben het wel met je eens dat spatiegebruik de laatste jaren steeds slechter wordt. Ik vermoed dat het komt door de groter wordende invloed van de Engelse taal, waarin toch veel sneller gebruik wordt gemaakt van spaties.
2
geplaatst: 2 augustus 2023, 11:39 uur
Mssr Renard schreef:
of
of
Het mooiste voorbeeld gaf wat dat betreft onze overheid, een tijdlang stond op grote affiches:
Rij Alcohol Vrij

3
Mssr Renard
geplaatst: 2 augustus 2023, 11:41 uur
kleine man schreef:
Ja, ik heb het niet zelf geschreven. Ben het wel met je eens dat spatiegebruik de laatste jaren steeds slechter wordt. Ik vermoed dat het komt door de groter wordende invloed van de Engelse taal, waarin toch veel sneller gebruik wordt gemaakt van spaties.
(quote)
Weet ik toch...
Maar zelfs de britten en amerikanen kunnen ook streepjes (hyphens) gebruiken, want anders:
https://i0.wp.com/boingboing.net/wp-content/uploads/2017/10/First-hand-job-experience.jpeg?fit=720%2C540&ssl=1
https://i0.wp.com/dynamicsofwriting.com/wp-content/uploads/2017/10/acp-dc-heads-2016.jpg?resize=560%2C412&ssl=1
Al vraag ik me af hoe die tweede beter had gekund. Die is volledig raar.
1
geplaatst: 2 augustus 2023, 13:45 uur
Mssr Renard schreef:
Al vraag ik me af hoe die tweede beter had gekund. Die is volledig raar.
En multi-interpretabel op z'n maximumst! Al vraag ik me af hoe die tweede beter had gekund. Die is volledig raar.

* denotes required fields.