Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
14
geplaatst: 2 augustus 2023, 19:11 uur
Mssr Renard schreef:
jammer van 'achtendertig jarige man'. Spatiegebruik is nogal moeilijk.
https://www.spatiegebruik.nl/despatievan2010.html
1
geplaatst: 3 augustus 2023, 10:20 uur
Dit is een oudje. Ik heb mixed feelings. Het is hilarisch en genant tegelijk. Plaatsvervangende schaamte soms. Het is niet alleen steenkolen Engels. Zijn stuitende arrogantie, die zich gedraagt als een gearriveerde het coach die het voetbal heeft uitgevonden. En dat ie dan een journalist die hem een vraag stelt gaat vertellen (Engelse woorden, maar met Nederlandse zinsopbouw...) dat hij beter Engels moet gaan praten... 
Ik moet erom lachen (uitlachen eigenlijk) en heb plaatsvervangende schaamte tegelijkertijd.

Ik moet erom lachen (uitlachen eigenlijk) en heb plaatsvervangende schaamte tegelijkertijd.
1
geplaatst: 3 augustus 2023, 12:25 uur
Rogyros schreef:

(quote)
Dit is een oudje. Ik heb mixed feelings. Het is hilarisch en genant tegelijk. Plaatsvervangende schaamte soms. Het is niet alleen steenkolen Engels. Zijn stuitende arrogantie, die zich gedraagt als een gearriveerde het coach die het voetbal heeft uitgevonden. En dat ie dan een journalist die hem een vraag stelt gaat vertellen (Engelse woorden, maar met Nederlandse zinsopbouw...) dat hij beter Engels moet gaan praten... 
Dit is ook een oudje.
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 18:57 uur
Had 'm ook in een jazz-, rock- en of metaltopic kunnen plaatsen, maar ach, hier komen denk ik meer mensen koekeloeren...
1
geplaatst: 4 augustus 2023, 23:59 uur
Mssr Renard schreef:
Vergelijk: twee jarige kalveren worden geslacht en tweejarige kalveren worden geslacht
of
twintig jarige mannen mishandeld in Amsterdam en twintigjarige mannen mishandeld in Amsterdam
Verder gewoon grappig en spot on! Mobieltjes moeten uit in een concertzaal, geen uitzonderingen.
Vergelijk: twee jarige kalveren worden geslacht en tweejarige kalveren worden geslacht
of
twintig jarige mannen mishandeld in Amsterdam en twintigjarige mannen mishandeld in Amsterdam
Verder gewoon grappig en spot on! Mobieltjes moeten uit in een concertzaal, geen uitzonderingen.
Als ik mijn spatie gebruik, krijg ik geen foutmelding?
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 09:18 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
O, nou weet ik eindelijk waar dat begrip van daan komt!(afbeelding)
2
geplaatst: 5 augustus 2023, 12:17 uur
2
geplaatst: 5 augustus 2023, 14:29 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
De man van de vele spa ties!
De man van de vele spa ties!
Maar wie is Ties? Het wordt er niet duidelijker op hier.
4
WVTRVE
geplaatst: 5 augustus 2023, 15:13 uur
Deze kwam net op Marktplaats voorbij:
https://i.imgur.com/sg7cPvM.png
Hoe duur zou het bewateren van een kast normaal kosten?
https://i.imgur.com/sg7cPvM.png
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 15:19 uur
Ik doe Het voor een klein prijsje, enkel de drank die ik vooraf moet drinken 

0
WVTRVE
geplaatst: 5 augustus 2023, 15:25 uur
Ik kende alleen Paige Turnah, ook leuk!
Schrijft alleen geen boeken volgens mij.
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 augustus 2023, 17:19 uur
WVTRVE schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Spatiegebruik is in orde. Nu nog letten op je interpunctie.
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 18:06 uur
Mssr Renard schreef:
Wat dacht je van het door elkaar halen van 'hoe duur is het?' en 'wat kost het?'
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 augustus 2023, 18:12 uur
Slowgaze schreef:
Wat dacht je van het door elkaar halen van 'hoe duur is het?' en 'wat kost het?'
(quote)
Daar irriteer ik me aan.
knipoog-lachebekje
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 19:20 uur
De pen is van je zus. Dat moesten we up de basisschool heel hard om lachen. Nu weet ik dat het jouw zus is.
2
geplaatst: 5 augustus 2023, 19:36 uur
Mssr Renard schreef:
Daar irriteer ik me aan.
Daar irriteer ik me aan.
Ik laat deze reactie even aan me voorbij passeren.
0
WVTRVE
geplaatst: 5 augustus 2023, 19:43 uur
harm1985 schreef:
De pen is van je zus. Dat moesten we up de basisschool heel hard om lachen. Nu weet ik dat het jouw zus is.
Jezus, niet je zus!
2
geplaatst: 5 augustus 2023, 19:55 uur
Ik las ooit een Amerikaanse SF-roman waarin een beeldhouwer in het gevang werd gegooid omdat hij bij het beitelen van de inscriptie "The pen is mightier than the sword" de spatie tussen het tweede en het derde woord opzettelijk kleiner had gemaakt.
* denotes required fields.