Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
1
geplaatst: 23 september 2023, 09:19 uur
Slowgaze schreef:
is een kenner.
is een kenner.
Maar gaat dit over die gast die ochtends koffie drinkt en in de middag bier drinkt.
Heeft hij ook niet een nummer van 10 uur, dat is wel een beetje prog toch.
2
geplaatst: 23 september 2023, 11:28 uur
Rudi S schreef:
Maar gaat dit over die gast die ochtends koffie drinkt en in de middag bier drinkt.
(quote)
Yep, die. Muziek voor jong en oud. Nul steentjes op je beeldscherm!
4
geplaatst: 23 september 2023, 14:09 uur
"Lewis Capaldi's face appears in bag of chips"
https://i2-prod.glasgowlive.co.uk/incoming/article27718954.ece/ALTERNATES/s615b/0_Lewis-Capaldis-face-appears-in-bag-of-chips.jpg
https://i2-prod.glasgowlive.co.uk/incoming/article27718954.ece/ALTERNATES/s615b/0_Lewis-Capaldis-face-appears-in-bag-of-chips.jpg
4
geplaatst: 24 september 2023, 10:04 uur
0
geplaatst: 27 september 2023, 19:11 uur
5
geplaatst: 28 september 2023, 10:49 uur
MuMe-meeting be like
(video van De Ideale Wereld)
(Wat is er eigenlijk mis met 't Smidje van Lais? )
0
Mssr Renard
geplaatst: 28 september 2023, 11:00 uur
Lang leve leuke liedjes luisteren omdat leuke liedjes gewoon leuk zijn.
1
geplaatst: 28 september 2023, 11:07 uur
Poek schreef:
MuMe-meeting be like
(embed)
Witte Trui-meeting dan, op een Song van het Jaar-meeting zou men de hier als hip neergezette muziek dan weer gênant commercieel vinden. MuMe-meeting be like
(embed)

En 't Smidje is gewoon een topsong.
0
geplaatst: 28 september 2023, 12:44 uur
Mssr Renard schreef:
En goed voor de buikspieren!
Als je die hebt. Maar anders kan je nog schuddebuiken misschien.En goed voor de buikspieren!
1
geplaatst: 28 september 2023, 19:56 uur
Mssr Renard schreef:
Die mag niet, want die is al geweesr.
Die mag niet, want die is al geweesr.
Ik kan me waarlijk niet herinneren, maar dat zal de leeftijd wel zijn. Maar inderdaad, door jou zelfs. Nou ja, het is weer een van die dagen, het is weer een van die dagen.
3
geplaatst: 28 september 2023, 21:22 uur
Deze dan, was deze al geweest?
Lifelong Pearl Jam Fan Close To Figuring Out Three Of The Lyrics | Babylon Bee - babylonbee.com
Lifelong Pearl Jam Fan Close To Figuring Out Three Of The Lyrics | Babylon Bee - babylonbee.com
4
geplaatst: 28 september 2023, 22:15 uur
In tijden niet zo gelachen, dus dat betekent dat ik deze hier ook wel kan posten 
RET gaat viral met sensueel filmpje van trambestuurder Edwin - Adverteren Rotterdam | De Havenloods | Krant en Online - dehavenloods.nl

RET gaat viral met sensueel filmpje van trambestuurder Edwin - Adverteren Rotterdam | De Havenloods | Krant en Online - dehavenloods.nl
1
geplaatst: 1 oktober 2023, 11:21 uur
GrafGantz schreef:
In tijden niet zo gelachen, dus dat betekent dat ik deze hier ook wel kan posten

Die zag ik laatst op LinkedIn langskomen, maar dan met een Engelse treinmachinist. En later met een Duitse trambestuurder. Oftewel, iedereen loopt elkaar weer eens na te tiktokken.
4
geplaatst: 1 oktober 2023, 12:13 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Kraftwerk humor vaak heel goed

Ik moest denken aan deze.
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/56afaa1060b5e9c798edabd9/1655202494154-AJ0CB91D2DTW45O8PBXS/CH014+-+KRAFTWERK.png
0
geplaatst: 1 oktober 2023, 12:21 uur
itchy schreef:
Die zag ik laatst op LinkedIn langskomen, maar dan met een Engelse treinmachinist. En later met een Duitse trambestuurder. Oftewel, iedereen loopt elkaar weer eens na te tiktokken.
Froompie sprong ook op de kar. Chris Froome on Instagram: "Some cycling asmr for you. It’s a pleasure (quote)
#asmr #bentley #factorbikes #cycling #quadlock @craig_rfm @mikkelconde"
0
geplaatst: 1 oktober 2023, 12:22 uur
Poek schreef:
MuMe-meeting be like
(embed)
Alles. MuMe-meeting be like
(embed)

Maar wat is er mis met I've Only Begun to Fight?
0
geplaatst: 1 oktober 2023, 12:27 uur
Rudi S schreef:
Jakkes, gevaarlijke serie.
John Scalzi heeft er zelfs een roman over geschreven, Redshirts, over een Star trek-achtige tv-serie waarin de personages opeens beseffen dát ze personages zijn, maar wel duidelijk minder belangrijke, dus moeten ze er voor zorgen dat ze nooit worden geselecteerd om mee te gaan met een expeditie met hoge officieren (= hoofdrollen), want dan leggen niet de helden maar juist zíj als bijfiguren het loodje om de actie in gang te zetten. Vandaar de titel: de "expendable characters" krijgen altijd een rood shirt.Jakkes, gevaarlijke serie.
* denotes required fields.