MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
itchy schreef:
(quote)

Die zag ik laatst op LinkedIn langskomen, maar dan met een Engelse treinmachinist. En later met een Duitse trambestuurder. Oftewel, iedereen loopt elkaar weer eens na te tiktokken.

Beter goed gejat, etc.

Ha,ha de Bentley meme.

Mssr Renard schreef:
(afbeelding)
Dat trek ik altijd aan op het naaktstrand.

Mssr Renard
ZAP! schreef:
(quote)
Dat trek ik altijd aan op het naaktstrand.

Een zalmroze joggingbroek? Of je adamskostuum? Ik wil het eigenlijk niet weten.

Vraag het dan ook niet. ( )

So me, hahahaha, herkenbaar!

Dat hele van Gogh museum is 1 grote ordinaire geldmachine geworden. Kameraad van me heeft er tot voor kort jaren gewerkt. Heeft naar eigen zeggen meermaals zijn stem lopen verheffen bij vergaderingen dat ze op moeten houden met enkel nog maar meer commercie en nog meer bezoekers. Dit hele Pokemon gebeuren is weer een voorlopig dieptepunt in de hele saga wat hem betreft. Het hele museum is op veel minder bezoekers berekend dan de paar miljoen die er nu jaarlijks komen en nog lijkt het niet genoeg voor Rupsje Nooit van Gogh. Bovendien een stichting die jaarlijks bak subsidie krijgt. Zo erg dat aan eind van het jaar alle medewerkers geld mee krijgen, omdat anders de subsidie niet opkomt en er dus geen aanspraak gemaakt kan worden op nieuwe subsidie. Zo, einde van mijn rant

Anyways, Cézanne > Van Gogh.

WVTRVE
Nee daar ben ik ook geen fan van...

Je leert nog es wat op MuMe.

Mooi muurtje hoor.

Hahaha ze zijn ook gestopt met het touwtje 'mee te nemen'.

Michiel Cohen schreef:
(afbeelding)
Oneerlijke vergelijking. Er wordt niet vermeld hoe hard die Braziliaan liep.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:53 uur

geplaatst: vandaag om 11:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.