Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2023, 16:19 uur
itchy schreef:
Die zag ik laatst op LinkedIn langskomen, maar dan met een Engelse treinmachinist. En later met een Duitse trambestuurder. Oftewel, iedereen loopt elkaar weer eens na te tiktokken.
(quote)
Die zag ik laatst op LinkedIn langskomen, maar dan met een Engelse treinmachinist. En later met een Duitse trambestuurder. Oftewel, iedereen loopt elkaar weer eens na te tiktokken.
Beter goed gejat, etc.
0
geplaatst: 3 oktober 2023, 16:25 uur
Mssr Renard schreef:
(afbeelding)
Dat trek ik altijd aan op het naaktstrand. (afbeelding)

0
Mssr Renard
geplaatst: 3 oktober 2023, 16:28 uur
Een zalmroze joggingbroek? Of je adamskostuum? Ik wil het eigenlijk niet weten.
3
geplaatst: 3 oktober 2023, 18:58 uur
18
geplaatst: 5 oktober 2023, 10:29 uur
7
geplaatst: 7 oktober 2023, 19:34 uur
Dat hele van Gogh museum is 1 grote ordinaire geldmachine geworden. Kameraad van me heeft er tot voor kort jaren gewerkt. Heeft naar eigen zeggen meermaals zijn stem lopen verheffen bij vergaderingen dat ze op moeten houden met enkel nog maar meer commercie en nog meer bezoekers. Dit hele Pokemon gebeuren is weer een voorlopig dieptepunt in de hele saga wat hem betreft. Het hele museum is op veel minder bezoekers berekend dan de paar miljoen die er nu jaarlijks komen en nog lijkt het niet genoeg voor Rupsje Nooit van Gogh. Bovendien een stichting die jaarlijks bak subsidie krijgt. Zo erg dat aan eind van het jaar alle medewerkers geld mee krijgen, omdat anders de subsidie niet opkomt en er dus geen aanspraak gemaakt kan worden op nieuwe subsidie. Zo, einde van mijn rant 

0
geplaatst: 10 oktober 2023, 22:26 uur
3
geplaatst: 18 oktober 2023, 08:46 uur
3
geplaatst: 18 oktober 2023, 09:52 uur
Michiel Cohen schreef:
(afbeelding)
Oneerlijke vergelijking. Er wordt niet vermeld hoe hard die Braziliaan liep.(afbeelding)
* denotes required fields.