Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
1
geplaatst: 19 januari 2024, 10:24 uur
0
geplaatst: 23 januari 2024, 12:04 uur
0
geplaatst: 23 januari 2024, 13:02 uur
9 jaar geleden
Al had ik die zelf gepost, ik was het al vergeten.
De grootte van de smartphones geeft het wel wat weg.
Al had ik die zelf gepost, ik was het al vergeten.De grootte van de smartphones geeft het wel wat weg.
0
Mssr Renard
geplaatst: 23 januari 2024, 13:03 uur
Ik kan niet zien naar waar jij linkt. Ik heb nieuwe berichten bovenaan, en jij (waarschijnlijk) nieuwe berichten onderaan. Maar ik haal hem wel weg, als het al is geweest.
0
geplaatst: 23 januari 2024, 13:48 uur
Mssr Renard schreef:
Ik kan niet zien naar waar jij linkt. Ik heb nieuwe berichten bovenaan, en jij (waarschijnlijk) nieuwe berichten onderaan. Maar ik haal hem wel weg, als het al is geweest.
(quote)
Oh dat hoeft niet, want het was al even geleden.
2
Onweerwolf
geplaatst: 23 januari 2024, 21:32 uur
Toen was GrantzGaft ook al de enige die hier stelselmatig ontopic is.
6
Mssr Renard
geplaatst: 25 januari 2024, 10:45 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik had een trainee in mijn team aangenomen, en toen we het over muziek hadden, zei hij: ik luister classic rock zoals Green Day en Alice in Chains.
Ik voelde me 60 jaar oud.
0
geplaatst: 26 januari 2024, 20:06 uur
Mssr Renard schreef:
Ik had een trainee in mijn team aangenomen, en toen we het over muziek hadden, zei hij: ik luister classic rock zoals Green Day en Alice in Chains.
(quote)
zeg dat nou niet, ik ben 59.....
1
geplaatst: 28 januari 2024, 18:31 uur
* denotes required fields.