MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Mssr Renard
Ziek op de bank, heb ik zojuist Philemona Cunk ontdekt:

Ik loop vast 100 jaar achter, maar ik heb in elk geval wat te doen, vanmiddag.

Mssr Renard schreef:
Ziek op de bank, heb ik zojuist Philemona Cunk ontdekt.

Je kunt hier in de UK de TV niet aanzetten of Diane Morgan (echte naam van Philomena) duikt wel ergens op. Mevr Poles keek graag naar de TV-serie Motherland, waarin ze één van de hoofdrollen speelt. Fijne serie is dat.

Mssr Renard
Poles Apart schreef:
(quote)

Je kunt hier in de UK de TV niet aanzetten of Diane Morgan (echte naam van Philomena) duikt wel ergens op. Mevr Poles keek graag naar de TV-serie Motherland, waarin ze één van de hoofdrollen speelt. Fijne serie is dat.

Ik vind de wat simpele, maar erg serieus gebrachte domme opmerkingen wel leuk. Motherland ken ik niet, is dat ook humor?

Van wikipedia: "She is vegetarian and an animal rights activist"..

Ja! Ik vind Cunk ook erg leuk!

Mssr Renard schreef:
Motherland ken ik niet, is dat ook humor?

Ja, typisch Brits, en heel herkenbaar als je zelf (basis)schoolgaande kinderen hebt.

Zit jij opeens in een Monkees-fase, Mssr Renard ?

Mssr Renard
Ik ben ziek, dus mijn humor is even kapot.

https://i.imgur.com/2fAqRLf.jpeg

That's not funny, that's sick

Mssr Renard
Rudi S schreef:
That's not funny, that's sick

Zie je, mijn humor is stuk. En het was al niet zo'n sterk ontwikkeld orgaan.

Ach heel grappig vind ik 'm niet, mijn quote was ook wel een link naar jouw ziekmelding

Slowgaze als jij mijn grap niet liked dan doe ik dat ook niet bij jouw ( Pokemon) grap.

Rudi S schreef:
Slowgaze als jij mijn grap niet liked dan doe ik dat ook niet bij jouw ( Pokemon) grap.

62 zijn en je verlagen tot 'alleen als ik op jouw kinderfeestje mag komen, mag je op mijn kinderfeestje komen'. Lekker bezig, Rudi.

Slowgaze schreef:
(quote)

62 zijn en je verlagen tot 'alleen als ik op jouw kinderfeestje mag komen, mag je op mijn kinderfeestje komen'. Lekker bezig, Rudi.

Maar je hebt z'n grap wel geliked.

Arrie schreef:
Maar je hebt z'n grap wel geliked.

Uiteraard. Ik heb respect voor de ouderen in onze samenleving.

Slowgaze schreef:

62 zijn en je verlagen tot '
Lekker bezig, Rudi.

Mijn opa zei altijd je moet doen waar je goed in bent.

Mijn opa zei altijd “met dit zakmes snij ik jouw piemeltje eraf” Ik heb de man nooit gemogen.
Toen ik als 5-jarig jochie hem op zijn ziekbed bezocht, vroeg hij wanneer ik naar de grote school zou gaan.
“Wanneer jij dood bent” zei ik. Geen grap

M’n moeder ging door de grond van schaamte, vertelde zij me later. M’n oma was boos.

Heb overigens wel gelijk gehad

Etta is dus blijkbaar een echte familieman

Gast
geplaatst: vandaag om 09:21 uur

geplaatst: vandaag om 09:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.