Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2024, 19:37 uur
0
geplaatst: 22 juli 2024, 19:52 uur
Ik weet het eigenlijk nog stééds niet. De hamvraag is: wat is het precies dat daar zo suggestief uitsteekt? Het handvat van een frituurpan?
3
geplaatst: 22 juli 2024, 20:25 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Ik weet het eigenlijk nog stééds niet. De hamvraag is: wat is het precies dat daar zo suggestief uitsteekt? Het handvat van een frituurpan?
Als Kramer het niet had gezegd, had ik het ook niet geweten. Ik ben echt te onvolwassen voor deze shit.
0
Mssr Renard
geplaatst: 22 juli 2024, 20:27 uur
Kramer heeft het vast gegoogled, omdat hij het niet kon uitstaan, dat hij het niet zag.
0
WVTRVE
geplaatst: 22 juli 2024, 20:32 uur
Ik denk dat de persoon op de foto heel erg opgewonden wordt van mooie prullenbakken.
0
geplaatst: 22 juli 2024, 20:50 uur
En ík denk dat dat een voetbalsupporter is die een doos met een gat ziet en denkt: daar moet een piemel in!
3
Onweerwolf
geplaatst: 22 juli 2024, 20:51 uur
Kramer schreef:
Wat lijkt op een piemel is een gat in de doos.
Wat lijkt op een piemel is een gat in de doos.
Kijk deze gast eens even kaas hebben gegeten van de bloemetjes en de bijtjes dan.
0
geplaatst: 25 juli 2024, 14:36 uur
Ik heb daar na de Japanse dis van gisterenavond geen trombone voor nodig.
0
WVTRVE
geplaatst: 25 juli 2024, 22:36 uur
Gelukkig staat er gewoon Brass, wat perfect veilig schoon te maken is.
2
Mssr Renard
geplaatst: 26 juli 2024, 07:25 uur
WVTRVE schreef:
Om je niet continu te willen verbeteren. Ik denk zeker te weten dat het hier gaat om een bass trombone. Een trombone is wel brass, maar waarom zou je dat op een instructieboekje vermelden?
0
WVTRVE
geplaatst: 26 juli 2024, 14:43 uur
Mssr Renard schreef:
Om je niet continu te willen verbeteren. Ik denk zeker te weten dat het hier gaat om een bass trombone. Een trombone is wel brass, maar waarom zou je dat op een instructieboekje vermelden?
(quote)
Niet zo serieus, nu maak je mijn grap kapot

0
Mssr Renard
geplaatst: 26 juli 2024, 14:48 uur
Ik snapte 'm niet. Ik kom vanonder een steen. Onder stenen is alles anders.
0
geplaatst: 26 juli 2024, 16:22 uur
WVTRVE schreef:
Nooit naar een hurktoilet (Marokkaans of Frans) toilet geweest? Daar staan veelal de flessen water klaar voor dat doel.
1
geplaatst: 27 juli 2024, 09:53 uur
0
geplaatst: 27 juli 2024, 11:06 uur
Ik heb zo een'n antipathie opgebouwd jegens de 'lachende smiley met tranen in zijn ogen'.
Verder zou ik zo een album kopen van dit duo. Hoe heten ze?
Verder zou ik zo een album kopen van dit duo. Hoe heten ze?
Wasnatch - Front to Back (2013) - MusicMeter.nl
* denotes required fields.