MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
WVTRVE schreef:
(quote)

Ik bedoelde eigenlijk de oma

A zo, ja dat wel natuurlijk

Ik weet het eigenlijk nog stééds niet. De hamvraag is: wat is het precies dat daar zo suggestief uitsteekt? Het handvat van een frituurpan?

Wat lijkt op een piemel is een gat in de doos.

BoyOnHeavenHill schreef:
Ik weet het eigenlijk nog stééds niet. De hamvraag is: wat is het precies dat daar zo suggestief uitsteekt? Het handvat van een frituurpan?

Als Kramer het niet had gezegd, had ik het ook niet geweten. Ik ben echt te onvolwassen voor deze shit.

Mssr Renard
Kramer heeft het vast gegoogled, omdat hij het niet kon uitstaan, dat hij het niet zag.

WVTRVE
Ik denk dat de persoon op de foto heel erg opgewonden wordt van mooie prullenbakken.

En ík denk dat dat een voetbalsupporter is die een doos met een gat ziet en denkt: daar moet een piemel in!

Onweerwolf
Kramer schreef:
Wat lijkt op een piemel is een gat in de doos.

Kijk deze gast eens even kaas hebben gegeten van de bloemetjes en de bijtjes dan.

Dokter Corrie is er niks bij vriend

En daarna die trombone aan je mond zetten.

Mssr Renard
spinout schreef:
En daarna die trombone aan je mond zetten.

Dat zou ik dan weer niet doen.

Ik heb daar na de Japanse dis van gisterenavond geen trombone voor nodig.

WVTRVE
Gelukkig staat er gewoon Brass, wat perfect veilig schoon te maken is.

WVTRVE

Mssr Renard
WVTRVE schreef:

Om je niet continu te willen verbeteren. Ik denk zeker te weten dat het hier gaat om een bass trombone. Een trombone is wel brass, maar waarom zou je dat op een instructieboekje vermelden?

WVTRVE
Mssr Renard schreef:
(quote)

Om je niet continu te willen verbeteren. Ik denk zeker te weten dat het hier gaat om een bass trombone. Een trombone is wel brass, maar waarom zou je dat op een instructieboekje vermelden?

Niet zo serieus, nu maak je mijn grap kapot

Mssr Renard
Ik snapte 'm niet. Ik kom vanonder een steen. Onder stenen is alles anders.

WVTRVE schreef:

Nooit naar een hurktoilet (Marokkaans of Frans) toilet geweest? Daar staan veelal de flessen water klaar voor dat doel.

Ik heb zo een'n antipathie opgebouwd jegens de 'lachende smiley met tranen in zijn ogen'.

Verder zou ik zo een album kopen van dit duo. Hoe heten ze?

Wasnatch - Front to Back (2013) - MusicMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 19:03 uur

geplaatst: vandaag om 19:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.