MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Blijk ik gewoon al decennialang dat Prince nummer verkeerd mee te zingen...

https://i.imgur.com/LRrCuQX.jpeg

Haha, deze is speciaal voor mij gemaakt.

Baas boven baas.

Weten we zeker dat GrafGantz niet een reïncarnatie van Assurancetourix is ?

panjoe (moderator)
Ik zag vanochtend een filmpje op Instagram van een comedienne (Celya AB) die vroeg: "Do you reckon someone has ever gone to see the band Placebo thinking it was The Cure?"

Stalin schreef:
Weten we zeker dat GrafGantz niet een reïncarnatie van Assurancetourix is ?

Dat is er eentje voor het 'Just an Insult' topic

GrafGantz schreef:
(quote)

Haha...nou, zo was het zeker niet bedoeld hoor. Assurancetourix is in mijn optiek toch wel een beetje een cult figuur. Zijn grappen waren zo (opzettelijk) slecht, dat het weer hilarisch werd. Beetje van dezelfde orde als Norm Macdonald die bij de roast van Bob Saget bewust de meest slechte dad jokes ging maken in plaats van de meest grove beledigingen, wat iedereen daar toch al deed.

Onweerwolf
Stalin schreef:
(quote)

Haha...nou, zo was het zeker niet bedoeld hoor. Assurancetourix is in mijn optiek toch wel een beetje een cult figuur. Zijn grappen waren zo (opzettelijk) slecht, dat het weer hilarisch werd. Beetje van dezelfde orde als Norm Macdonald die bij de roast van Bob Saget bewust de meest slechte dad jokes ging maken in plaats van de meest grove beledigingen, wat iedereen daar toch al deed.

Nee.

Graf is een van de weinige mensen wiens posts in dit topic daadwerkelijk overwegend grappig zijn. Als ik Assuransenogwat grappig zou vinden zou ik dat zeker voor me houden en hulp zoeken.

Die twee vergelijken is een misdaad an sich.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik adviseer een aangifte, naar Siberië met die gast.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Nee.

Graf is een van de weinige mensen wiens posts in dit topic daadwerkelijk overwegend grappig zijn. Als ik Assuransenogwat grappig zou vinden zou ik dat zeker voor me houden en hulp zoeken.

Die twee vergelijken is een misdaad an sich.

Dit is weer exact de nuance waarvoor je op internet forums komt zullen we maar denken... Ik kan om zowel de grappen van Assurancehuppelepup en GrafGantz lachen. Bij welke gevangenis dien ik mij hiervoor te melden volgens de hooggeleerde humor professoren ?

Onweerwolf schreef:
Graf is een van de weinige mensen wiens posts in dit topic daadwerkelijk overwegend grappig zijn.
Dit vind ik dan weer humor

geintje, love zebrapadman

chevy93 schreef:
(quote)
Dit vind ik dan weer humor

geintje, love zebrapadman

Wie zegt u?

Onweerwolf
Ik was vorige week nog op een boomeresque progrock avondje waar ik een festival shirt droeg met achterop helemaal onderaan het logo van de Peruviaanse knapperds van Anal Vomit.

Geen opmerkingen over gehad, althans niet in mijn gezicht.

GrafGantz schreef:
(quote)

Wie zegt u?
Ik denk dat het mannetje omhoog gaat, wat denk jij?

(en ja, ik denk ook dat het een mannetje is)

GrafGantz schreef:
(afbeelding)
Ah, het keramiek van Nick Cave!

Onweerwolf schreef:
Ik was vorige week nog op een boomeresque progrock avondje waar ik een festival shirt droeg met achterop helemaal onderaan het logo van de Peruviaanse knapperds van Anal Vomit.

Geen opmerkingen over gehad, althans niet in mijn gezicht.

Nogal logisch, aangezien de naam achterop je shirt stond

Gast
geplaatst: vandaag om 15:45 uur

geplaatst: vandaag om 15:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.