MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
Vanavond in de W2 , Den Bosch Psychedelic party met o.a US CHRISTMAS en OCEANA COMPANY.

Sheplays schreef:
(quote)

1 mei start de kaartverkoop.

Besteld! Heel, heel erg veel zin in.

VB1
Young @ heart chorus speelt 3 maal in de rotterdamse schouwburg op 18,19 en 20 september. Prijzen variëren van 17 tot 25 euro. Ik heb zelf erg genoten van de documentaire ( Young at Heart (2007) - MovieMeter.nl ) en heb mijn kaarten zojuist bestelt.

25 mei My Bloody Valentine in Eindhoven!

Effenaar :: My Bloody Valentine

fastpulseboy
Cygnus schreef:

ssssst, snel wissen!
straks wil iedereen!

fastpulseboy schreef:
(quote)

ssssst, snel wissen!
straks wil iedereen!

Ik zal er in ieder geval bij zijn, als ik een kaartje kan bemachtigen...

Super vet Hoelaat begint de vvk morgen?

Morgen om 10 uur, voor zover ik weet.

Woei!

Ook 25 mei: Sunn O))) in de Arminius Kerk in Rotterdam.

11 juni: The Freewheeling Yo La Tengo @Bimhuis, Amsterdam

"The Freewheeling Yo La Tengo Tour is a rare opportunity to see this ever-surprising band in a setting more intimate and interactive than any tour in their 23-year career. A little bit “Storytellers”, a little bit “Unplugged”, with a soupcon of their famously varied Hanukkah shows, it will feature the band playing an almost-acoustic set of songs from their entire catalog, with stories about their life as a band, and an encouraged back-and-forth with the audience. Already famous for never playing the same show twice, this fresh look at Yo La Tengo offers rare insight into one of the most important, unique, and beloved bands in American rock. Yo La Tengo’s latest CD, I Am Not Afraid Of You And I Will Beat Your Ass, will be the springboard for these shows, though anything can and will happen from there. "

dix
Koenr schreef:

oei

fastpulseboy
Koenr schreef:

in een kerk? wauw, dat moet wel een ervaring zijn! (als de boel niet instort dan hehehe)
Maar ga toch voor MBV, oude liefde en maar de vraag of je het ooit nog kan zien.

Kaarten voor MBV zijn binnen!

fastpulseboy
en.................
ik heb kaartjes!
dat kan niet meer mis gaan

fastpulseboy
tegelijk hahaha

Ik heb 2 kaartjes voor MBV

jeko
Heb ze zo'n 20? jaar geleden gezien in Tivoli, met Prong als voorprogramma. Heb net even gegoogled wanneer dat geweest moet zijn maar niks kunnen vinden.
Was oorverdovend (toen al) dat is wat ik nog wel goed weet en gek genoeg was de zaal nauwelijks gevuld, misschien waren ze toen nog niet zo bekend.
Voor degene die ze nu gaan zien, veel plezier!

Whoohoo

Tori Amos, 17 september HMH

sq
De kaartverkoop voor Northsea Jazz is begonnen. Ik ga er dit jaar voor het eerst heen. Als altijd teveel ongelofelijke namen om op te noemen, maar eentje die mij bijzonder trof is die van Burt Bacharach, als het om popmuziek gaat toch een van de grootste componisten ooit.

Uiteraard is dat een zgn ´plusconcert´ (waarvoor je vooraf een extra kaart moet kopen naast de toegangskaart voor het festival).

dix
Cygnus schreef:

Koenr schreef:

Waarom niet tegelijk op één podium ? Dan hebben we een blast die het complete geluidsspectrum van 20hz tot 20.000 hz omvat.

Sietse
ik heb ook een kaartje voor MBV via bubbachups, nu alleen nog zorgen dat ik niet die avond hoef te werken (wat ik momenteel nog niet weet).

dix schreef:
Waarom niet tegelijk op één podium ? Dan hebben we een blast die het complete geluidsspectrum van 20hz tot 20.000 hz omvat.

lol Als dat geen klaplong gaat opleveren....

jeko
Ik weet niet of het in dit topic al genoemd is, maar 10 juni speelt Nadja in db's te Utrecht info

fastpulseboy
jeko schreef:
Ik weet niet of het in dit topic al genoemd is, maar 10 juni speelt Nadja in db's te Utrecht info

mjammie!
helaas zit ik een beetje vol met concerten die periode en moet ik ook nog werken die avond grrrrr

Nadja speelt een dag later ook in Tac in Eindhoven...

Kef
A.s Zaterdag 16 Mei

"Live Brutality"

Met:

Cypher
Carach Angren
Dictated

de Loods Aalten/Barlo
Damage: E 7,-

TerryA schreef:
BAT FOR LASHES - 15 Mei Botanique in Brussels & 16 Mei Melkweg in Amsterdam

intussen allerbij uitverkocht

ze was ook recent live te zien op David Letterman show (VS):

YouTube - (HQ) Bat for Lashes - Daniel (Live on Letterman) 2009.05.01

Ik weet niet of het al genoemd is, maar 23 juli Venetian Snares in Tivoli

22 juni M83, Tivoli de Helling, Utrecht

Gast
geplaatst: vandaag om 12:22 uur

geplaatst: vandaag om 12:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.