MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
Sanvean schreef:

ZA 12 maart 2005:

Dead Can Dance - Den Haag, Congresgebouw-Prins Willem Alexander Zaal (PWA-zaal)

Whiiiiiieeeeeee..... een droom komt uit.

Oh Yes! Woo-hoh! _o_

Bedankt voor deze mededeling.

(long time no see...)

23 Maart 2005 komt Rufus Wainwright (ditmaal met begeleidings band) naar de Heineken Music Hall.
Helaas als voorprogramma van.........Keane.
Als ze het omdraaien vind ik dit zeer de moeite waard Dan heb je een geweldige hoofdact en een prima voorprogramma.

Tourdata van U2 schijnen uitgelekt te zijn.

1, 4 en 5 juni in Amsterdam Arena
1o juni in Schalke Arena, Gelsenkirchen
12 juni in Koning Boudewijn, Brussel

Komende goeie concerten waar ik zeker naar toe ga: Kasabian in Melkweg, Bright Eyes in Tivoli, Karate in Tivoli, The Good Life in Ekko. Clash of the Titans in db`s, The Frames in Paradiso en 2000 Monkeys in Ekko.

Op www.paaspop.nl staan de eerste namen voor dit jaar alweer!

Sammy schreef:

Op www.paaspop.nl staan de eerste namen voor dit jaar alweer!

Flogging Molly en vooral The Toy Dolls voor de betere feestjes.

Mijn lijstje voor januari:

13-01-05 The Good Life en The Velvet Teen, Paradiso
13-01-05 Coparck, Paard
14-01-05 The Go! Team, Melkweg
14-01-05 XP 4.0 - Venetian Snares, Bogdan Raczynski, DJ Onanon e.a., Paard
16-01-05 The Good Life en The Velvet Teen, Ekko
21-01-05 Snow Patrol, Paradiso (al uitverkocht, *snif*)
22-01-05 Solitude en Kitty Wu, LVC
23-01-05 Coparck, Rotown
23-01-05 Kitty Wu, Encre en My Jazzy Child, Patronaat
26-01-05 Kasabian, Melkweg
26-01-05 Coparck en The Radio Dept, Paradiso
27-01-05 The Radio Dept, Rotown

Helaas kan ik niet overal heen, maar een keertje Coparck, Kitty Wu en Kasabian moeten toch wel gaan lukken. Ben ook zeer benieuwd naar februari met Bright Eyes, Barbara Morgenstern en The Mars Volta! In muzikaal opzicht zal 2005 wel een mooi jaar worden.

ik kan alleen maar hopen dat concerten van de melkweg niet te goed verkopen, want dan worden ze naar de Heineken Music Hall verplaatst

Herman, je weet dat Bright Eyes en The Mars Volta op dezelfde dag spelen he...

Ik vreesde al zoiets... Nouja, dat wordt dan The Mars Volta, want daar heb ik al dingen voor afgesproken. En hopen dat Bright Eyes nog een keertje komt. De kwartjes moeten trouwens nog vallen bij de nieuwe platen van Bright Eyes. Terwijl ik bij de vorige in 1 keer fan was.

Yak
Staat al een tijdje in mijn agenda gegrift: 22 februari, Low in Paradiso. Dat wordt dan mijn derde keer.

Yak
Bloompje schreef:

Karate in Tivoli

Wanneer speelt Karate? Ik had het willen opzoeken op hun site, maar mijn God wat een irritante bende is dat.

Op 19 april. Volgens mij kan je het wel al vinden op de Tivoli website...

herman schreef:

Ik vreesde al zoiets...

Dat is weer typisch. Want volgens mij is er nog een goeie groep die avond... Kunnen bookers daar niet opletten?
Ik ga alleszins naar Bright Eyes. Van The Mars Volta live nog niet veel goeie dingen gehoord...

Aha. Ik vond The Mars Volta op Pukkelpop fantastisch. Een van de beste concerten van dat jaar. Inmiddels zijn de kaartjes ook al in bestelling. Het kost wel iets van 20 euro (!), wat ik dan wel weer veel. Destijds in de Melkweg was het maar 12 euro...

Ik kan me ook nog een avond herinneren waarop zowel Beck als Eels in Nederland optraden, destijds twee topfavorieten... dat was ook een lastige keuze toen. We kozen voor Beck en besloten Eels in Antwerpen te gaan kijken.

herman schreef:
(quote)

Oh Yes! Woo-hoh! _o_

Bedankt voor deze mededeling.

(long time no see...)
Owja, ik heb een kaartje natuurlijk.

Smullen zeg, onbeschrijflijk.

neo
Zijn er voor dat concert van DCD nog kaarten ofzo iets dergelijks?

neo schreef:

Zijn er voor dat concert van DCD nog kaarten ofzo iets dergelijks?
HEEL snel Ticketservice bellen dan...een vriendin van me heeft een paar dagen terug nog een kaartje weten te bemachtigen voor rij 9!

U2 in de Amsterdam arena op 1, 4 en 5 juni 2005.

Amsterdam Arena ? Nou nee, ik bedank hiervoor. Geen U2 voor mij deze keer.

neo
Haha iemand die het begrijpt

Pssst, aERo,
10 juni in de Schalke Arena

Uhhhhh ?

luisteraart
Van eind maart tot eind april gaan de Einstuerzende Neubauten zeer waarschijnlijk een tour door Europa houden ivm hun 25 jarig bestaan.

Dat wordt weer een retourtje Berlijn boeken.

Jij wil geen U2 in de Arena zien.
Daarom gaf ik als tip dat ze 10 juni in Gelsenkirchen spelen.

neo
Nu maar hopen dat aEro geen hekel heeft aan die oosterburen!

ElMeroMero
Onze Japanse vrienden van Mono spelen 28 april in Waterfront te Rotterdam. Ik ben erbij !

Queen maakt langverwachte comeback

Eindelijk gaat een lang gekoesterde wens van vele fans in vervulling. Wie had nou ooit durven hopen dat de oud-leden van de legendarische supergroep Queen nog één keer samen het podium zouden delen? Brian May en Roger Taylor gaan de uitdaging aan en keren samen met zanger Paul Rodgers (ex-Free en Bad Company) terug naar de concertzaal.

Tijdens deze unieke Europese tournee kunnen alle Queen klassiekers uit volle borst mee worden gezongen! Ook zullen bekende songs van Free en Bad Company uit de kast worden getrokken. Rodgers heeft niet de intentie de onnavolgbare Eddie Mercury te imiteren, maar zal zijn eigen interpretatie geven aan krakers als We Will Rock You en We Are the Champions. Zonder twijfel een magisch optreden waar reikhalzend naar wordt uitgekeken.

Yorin FM presents:
Queen & Paul Rodgers
Dinsdag 26 april 2005
Entree: E 54,-/E 49,-/E 48,-/E 43,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur

EmDee schreef:
de onnavolgbare Eddie Mercury[/i]

wie?

Haha, heb het ook maar overgenomen van de officiele Mojo-mailing.

Feist komt op 4 april naar De Helling!!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:27 uur

geplaatst: vandaag om 13:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.