Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:43 uur
0
geplaatst: 27 mei 2009, 23:12 uur
Sietse schreef:
skippen, live echt niets aan
(quote)
dat heb je alleen maar van horen zeggen joh

0
geplaatst: 28 mei 2009, 00:03 uur
Zondag Marissa Nadler, toch niet in Steenwijk, maar verplaatst naar Eureka, Zwolle 

0
geplaatst: 28 mei 2009, 20:20 uur
Sietse schreef:
(quote)
Dat maak ik zelf wel uit

0
Sietse
geplaatst: 28 mei 2009, 20:50 uur
nope, dat heb ik zelf besloten na 5 nummers te hebben gezien in het na programma van Jackie O-Motherfucker et all.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 21:59 uur
oh ja, da's waar ook. maar volgens mij heb je ik daarvoor al iets soortgelijks verteld.
0
Sietse
geplaatst: 28 mei 2009, 22:39 uur
ja, en je was niet de enige die ik er negatief over hoorde.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 23:12 uur
Welke aspecten waren dan zo slecht? Ik overweeg namelijk erheen te gaan.
0
Sietse
geplaatst: 29 mei 2009, 00:50 uur
ik vond het muzikaal niet sterk overkomen.
uitvoeringen die het echt niet halen bij het album.
uitermate vervelende attitude die niet bij de muziek past.
en nog wat andere dingen wat ik zo niet meer weet, want is alweer een tijdje terug.
Maar laten we het er op houden dat ik niet vaak wegloop bij een concert.
uitvoeringen die het echt niet halen bij het album.
uitermate vervelende attitude die niet bij de muziek past.
en nog wat andere dingen wat ik zo niet meer weet, want is alweer een tijdje terug.
Maar laten we het er op houden dat ik niet vaak wegloop bij een concert.
0
fastpulseboy
geplaatst: 29 mei 2009, 01:47 uur
heb ze in doornroosje gezien tijdje terug. Vond het niet wereldschokkend maar toch zeker onderhoudend. Heb het wel afgezien (op een rookpauze na) moest ook draaien voor en na het optreden dus kon ook niet weg hahaha.
0
geplaatst: 29 mei 2009, 11:40 uur
Heb M83 een jaar of 4 terug gezien en vond het ook prima. Niet uitermate briljant, maar ik had het niet willen missen.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 10:48 uur
Beste live-act ter wereld met de beste DJ van Nederland en een van de vetste dubstepacts van Nederland in de mooiste zaal van Nederland:
Tivoli - het poppodium van Utrecht
Twee hele vette bandjes voor 7 euro in een zaal waar ik nog nooit van gehoord heb:
WORMweb/agenda - agenda.wormweb.nl
Twee hele vette bandjes voor 7 euro in een zaal waar ik nog nooit van gehoord heb:
0
geplaatst: 1 juni 2009, 11:21 uur
luc011190 schreef:
Worm is een supertoffe zaal!
0
geplaatst: 1 juni 2009, 11:25 uur
BlueVelvet schreef:
Laatste album van M83 vind ik super maar live had ik regelmatig het gevoel alsof ik bij een optreden van Within Temptation was. Dus daar werd ik allesbehalve vrolijk van...
0
geplaatst: 1 juni 2009, 12:48 uur
Tja hoe verbazingwekkend dat ook klinkt, ik zag ze vorig jaar op Motel Mozaique en ik had ook associaties als WT en After Forever. Eigenlijk voornamelijk als die vrouw zingt. Bij de rest van de nummers was t nog wel oke. Jammer wel, want op plaat inderdaad een fijne band.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 12:59 uur
luc011190 schreef:
Beste live-act ter wereld met de beste DJ van Nederland en een van de vetste dubstepacts van Nederland in de mooiste zaal van Nederland:
Worm is erg tof. Leuk pand (oud magazijn uit VOC-tijd) en een goede sfeer.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 21:16 uur
Alela Diane komt weer naar Tivoli de Helling. Was mooi vorige keer en dus maar weer kijken.
0
sxesven
geplaatst: 30 juni 2009, 23:24 uur
herman schreef:
(quote)
Geweldige zaal inderdaad, er pas nog zeer van Lightning Bolt genoten.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 16:56 uur
herman schreef:
Te duur, te ver weg?
Te duur, te ver weg?
Te ver weg+gewoon als ze ooit weer een kleinere zaal doen. Voor iets als Nine Inch Nails gaat de HMH nog(lichtshow enzo) maar pixies verdrinken in die gigantische zaal
0
geplaatst: 17 juli 2009, 00:05 uur
Ik raad liefhebbers van stevige rockmuziek aan om aankomende zondag om 20 uur aanwezig te zijn op het Waalkade-podium in Nijmegen. Daar treed i.h.k.v. de zomerfeesten de band Black Bottle Riot op.
Ze spelen min of meer in het voorprogramma van De Staat. Maar laatstgenoemden zullen het zwaar krijgen om BBR te overtreffen.
Geloof me, ik ken beide bands en die 'overgewaardeerde' jongen(s) van De Staat kunnen nog heel wat leren van hun bevriende Nijmeegse collegae Black Bottle.
Ze spelen min of meer in het voorprogramma van De Staat. Maar laatstgenoemden zullen het zwaar krijgen om BBR te overtreffen.
Geloof me, ik ken beide bands en die 'overgewaardeerde' jongen(s) van De Staat kunnen nog heel wat leren van hun bevriende Nijmeegse collegae Black Bottle.
0
geplaatst: 20 juli 2009, 20:47 uur
AmenRa a.s. vrijdag Bar & Boos, Leiden
Oneida 14 augustus Paradiso en 15 augustus Ekko
Oneida 14 augustus Paradiso en 15 augustus Ekko
0
geplaatst: 23 juli 2009, 21:06 uur
Geen idee wat het met jazz te maken heeft maar niemand minder dan John Cale komt speciaal naar Nederland om op vrijdag 28 augustus een exclusief concert te geven in de Grote Kerk in Dordrecht tijdens de Wereld Jazz Dagen.
Lijkt me erg bijzonder om zo'n legende op zo'n speciale locatie te aanschouwen. Kost wel 35 euro, maar dan heb je ook wat.
Meer info: http://wereldjazzdagen.nl/

Lijkt me erg bijzonder om zo'n legende op zo'n speciale locatie te aanschouwen. Kost wel 35 euro, maar dan heb je ook wat.
Meer info: http://wereldjazzdagen.nl/
0
geplaatst: 23 juli 2009, 22:06 uur
Namens het booking project Pooping Bird., zou ik jullie op 30 juli willen uitnodigen voor een concertavond in 't Logement te Borgerhout.

Voor diegene die dit jaar aanwezig waren op Dunk!Festival, kan ik Casse Brique ten zeerste aanraden.

Voor diegene die dit jaar aanwezig waren op Dunk!Festival, kan ik Casse Brique ten zeerste aanraden.
0
geplaatst: 23 juli 2009, 22:09 uur
GrafGantz schreef:
Geen idee wat het met jazz te maken heeft maar niemand minder dan John Cale komt speciaal naar Nederland om op vrijdag 28 augustus een exclusief concert te geven in de Grote Kerk in Dordrecht tijdens de Wereld Jazz Dagen.
Lijkt me ook wel wat, maar ik zou wel graag enige zekerheid hebben over wat hij speelt en of het solo op de piano is etc.
0
geplaatst: 24 juli 2009, 10:51 uur
Gezien de locatie lijkt het me sterk dat hij met een fullblown rockband komt. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
* denotes required fields.