MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
Kef
Vrijdag 29 05:

FORBIDDEN @ de Pul, Uden!!!

support: After All.

Info: De Pul - Uden - depul-uden.nl

Sietse
itchy schreef:
22 juni M83, Tivoli de Helling, Utrecht

skippen, live echt niets aan

Sietse schreef:
(quote)

dat heb je alleen maar van horen zeggen joh

Zondag Marissa Nadler, toch niet in Steenwijk, maar verplaatst naar Eureka, Zwolle

Sietse schreef:
(quote)

Dat maak ik zelf wel uit

Sietse
GrafGantz schreef:
(quote)

dat heb je alleen maar van horen zeggen joh

nope, dat heb ik zelf besloten na 5 nummers te hebben gezien in het na programma van Jackie O-Motherfucker et all.

oh ja, da's waar ook. maar volgens mij heb je ik daarvoor al iets soortgelijks verteld.

Sietse
ja, en je was niet de enige die ik er negatief over hoorde.

Welke aspecten waren dan zo slecht? Ik overweeg namelijk erheen te gaan.

Sietse
ik vond het muzikaal niet sterk overkomen.
uitvoeringen die het echt niet halen bij het album.
uitermate vervelende attitude die niet bij de muziek past.

en nog wat andere dingen wat ik zo niet meer weet, want is alweer een tijdje terug.

Maar laten we het er op houden dat ik niet vaak wegloop bij een concert.

fastpulseboy
heb ze in doornroosje gezien tijdje terug. Vond het niet wereldschokkend maar toch zeker onderhoudend. Heb het wel afgezien (op een rookpauze na) moest ook draaien voor en na het optreden dus kon ook niet weg hahaha.

Heb M83 een jaar of 4 terug gezien en vond het ook prima. Niet uitermate briljant, maar ik had het niet willen missen.

Beste live-act ter wereld met de beste DJ van Nederland en een van de vetste dubstepacts van Nederland in de mooiste zaal van Nederland:
Tivoli - het poppodium van Utrecht

Twee hele vette bandjes voor 7 euro in een zaal waar ik nog nooit van gehoord heb:
WORMweb/agenda - agenda.wormweb.nl

luc011190 schreef:
Twee hele vette bandjes voor 7 euro in een zaal waar ik nog nooit van gehoord heb:

Worm is een supertoffe zaal!

BlueVelvet schreef:
Welke aspecten waren dan zo slecht? Ik overweeg namelijk erheen te gaan.

Laatste album van M83 vind ik super maar live had ik regelmatig het gevoel alsof ik bij een optreden van Within Temptation was. Dus daar werd ik allesbehalve vrolijk van...

Hadden ze dan ook van die opblaasbomen?

Tja hoe verbazingwekkend dat ook klinkt, ik zag ze vorig jaar op Motel Mozaique en ik had ook associaties als WT en After Forever. Eigenlijk voornamelijk als die vrouw zingt. Bij de rest van de nummers was t nog wel oke. Jammer wel, want op plaat inderdaad een fijne band.

luc011190 schreef:
Beste live-act ter wereld met de beste DJ van Nederland en een van de vetste dubstepacts van Nederland in de mooiste zaal van Nederland:
Tivoli - het poppodium van Utrecht

Worm is erg tof. Leuk pand (oud magazijn uit VOC-tijd) en een goede sfeer.

sq
Alela Diane komt weer naar Tivoli de Helling. Was mooi vorige keer en dus maar weer kijken.

13 oktober, Pixies in HMH Amsterdam

Ik pas denk, ook al gaan ze doolittle integraal spelen.

Te duur, te ver weg?

sxesven
herman schreef:
(quote)

Worm is erg tof. Leuk pand (oud magazijn uit VOC-tijd) en een goede sfeer.

Geweldige zaal inderdaad, er pas nog zeer van Lightning Bolt genoten.

herman schreef:
Te duur, te ver weg?

Te ver weg+gewoon als ze ooit weer een kleinere zaal doen. Voor iets als Nine Inch Nails gaat de HMH nog(lichtshow enzo) maar pixies verdrinken in die gigantische zaal

Ik raad liefhebbers van stevige rockmuziek aan om aankomende zondag om 20 uur aanwezig te zijn op het Waalkade-podium in Nijmegen. Daar treed i.h.k.v. de zomerfeesten de band Black Bottle Riot op.

Ze spelen min of meer in het voorprogramma van De Staat. Maar laatstgenoemden zullen het zwaar krijgen om BBR te overtreffen.

Geloof me, ik ken beide bands en die 'overgewaardeerde' jongen(s) van De Staat kunnen nog heel wat leren van hun bevriende Nijmeegse collegae Black Bottle.

AmenRa a.s. vrijdag Bar & Boos, Leiden
Oneida 14 augustus Paradiso en 15 augustus Ekko

Geen idee wat het met jazz te maken heeft maar niemand minder dan John Cale komt speciaal naar Nederland om op vrijdag 28 augustus een exclusief concert te geven in de Grote Kerk in Dordrecht tijdens de Wereld Jazz Dagen.

Lijkt me erg bijzonder om zo'n legende op zo'n speciale locatie te aanschouwen. Kost wel 35 euro, maar dan heb je ook wat.

Meer info: http://wereldjazzdagen.nl/

(afbeelding)

Namens het booking project Pooping Bird., zou ik jullie op 30 juli willen uitnodigen voor een concertavond in 't Logement te Borgerhout.

(afbeelding)

Voor diegene die dit jaar aanwezig waren op Dunk!Festival, kan ik Casse Brique ten zeerste aanraden.

GrafGantz schreef:
Geen idee wat het met jazz te maken heeft maar niemand minder dan John Cale komt speciaal naar Nederland om op vrijdag 28 augustus een exclusief concert te geven in de Grote Kerk in Dordrecht tijdens de Wereld Jazz Dagen.

Lijkt me erg bijzonder om zo'n legende op zo'n speciale locatie te aanschouwen. Kost wel 35 euro, maar dan heb je ook wat.

Lijkt me ook wel wat, maar ik zou wel graag enige zekerheid hebben over wat hij speelt en of het solo op de piano is etc.

Gezien de locatie lijkt het me sterk dat hij met een fullblown rockband komt. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:46 uur

geplaatst: vandaag om 00:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.