MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
sq
Wel t is in een kerk dus misschien speelt hij Hallelujah wel. Op het kerkorgel wat mij betreft!

Het lijkt me ook niet dat ie met band komt, maar ik zou graag iets in de richting van Fragments of a Rainy Season willen horen. Anders sla ik voor dat geld liever over.

16 november, Wilco in Paradiso

Sater schreef:
Het lijkt me ook niet dat ie met band komt, maar ik zou graag iets in de richting van Fragments of a Rainy Season willen horen. Anders sla ik voor dat geld liever over.

Daar zou ik ook zo voor tekenen ja. Op de promofoto zit hij solo achter een piano dus wie weet...

14 november Motorpsycho, Patronaat!

25 - 29 november Interessant herfstfestival in Utrecht: Le Guess Who.

Tot nu toe onder andere met The Tragically Hip, The Field, A Place to Bury Strangers en Jason Molina.

Niet slecht

VB1
De-noir schreef:
16 november, Wilco in Paradiso

Juist, afgaande op het lowlands optreden durf ik toch wel te beweren dat het één van de betere livebands van dit moment is.

De-noir schreef:
25 - 29 november Interessant herfstfestival in Utrecht: Le Guess Who.

Tot nu toe onder andere met The Tragically Hip, The Field, A Place to Bury Strangers en Jason Molina.

Niet slecht

Dat was er vorig jaar ook, toen ook al interessant

verder leuk:

9 oktober Mountain Goats in Paradiso
20 oktober Sunn O))) in Tivoli

en nog heel veel jazzconcerten

GrafGantz schreef:
Geen idee wat het met jazz te maken heeft maar niemand minder dan John Cale komt speciaal naar Nederland om op vrijdag 28 augustus een exclusief concert te geven in de Grote Kerk in Dordrecht tijdens de Wereld Jazz Dagen.

Lijkt me erg bijzonder om zo'n legende op zo'n speciale locatie te aanschouwen. Kost wel 35 euro, maar dan heb je ook wat.

Meer info: http://wereldjazzdagen.nl/

(afbeelding)

A.s. vrijdag dus. En voorzover ik weet zijn er nog kaarten

En het jaar daarvoor ook, en ook al interessant (toen met oa Julie Doiron, Black Mountain en Caribou).

Vast al genoemd hier, maar Incubate (voorheen ZXZW) heeft dit jaar een weergaloze line-up: Incubate at 013 (Tilburg) on 13 Sep 2009 – Last.fm

9 oktober is geen leuke dag. Part Chimp in WORM, Health + Fuck Buttons in de Melkweg en The Mountain Goats in Paradiso.

Koenr schreef:
9 oktober is geen leuke dag. Part Chimp in WORM, Health + Fuck Buttons in de Melkweg en The Mountain Goats in Paradiso.

Moelijke keuze inderdaad... gelukkig ben ik dan op vakantie, anders zou ik het niet weten!

Ik hoop wat dat betreft Paradiso en Melkweg te combineren aangezien Mountain Goats al om 19:00 begint. Misschien is dat een oplossing?

15 novembber Motorpsycho in het Burgerweeshuis, deventer

en voor de mensen die niet in het bimhuis naar Michiyo Yagi gaan, op 11 september in paradiso night of the unexpected met o.a. Pan Sonic

en 14 september The Jesus Lizard in paradiso

The Scientist schreef:
15 novembber Motorpsycho in het Burgerweeshuis, deventer

en voor de mensen die niet in het bimhuis naar Michiyo Yagi gaan, op 11 september in paradiso night of the unexpected met o.a. Pan Sonic

en 14 september The Jesus Lizard in paradiso

14 september ben ik er bij, net als 14 november bij MPsycho (in het Patronaat)

itchy schreef:
(quote)

14 september ben ik er bij, net als 14 november bij MPsycho (in het Patronaat)

Is helaas verplaatst naar 5 november, zie ook de site van het Patronaat.

Ik Doe Moeilijk
25 en 26 sept. TodaysArt, Den Haag

Er zal een Touch labelnight zijn vermoed ik, gezien Philip Jeck, Jana Winderen, Hildur Gudnadottir en Jacob Kierkegaard in de line-up staan

Meer info: todaysart.nl

Merth schreef:

Is helaas verplaatst naar 5 november, zie ook de site van het Patronaat.

Ben er nog steeds bij

Sietse
Ik Doe Moeilijk schreef:

Er zal een Touch labelnight zijn vermoed ik, gezien Philip Jeck, Jana Winderen, Hildur Gudnadottir en Jacob Kierkegaard in de line-up staan

op zich heel leuk, maar alweer Philip Jeck en Hildur Gudnadottir.
Valt me mee dat BJ Nilsen er niet bij staat.

Legowelt staat er volgens mij ook elk jaar. Als ik het me goed herinner zag ik hem dit jaar weer op Last.FM erbij staan op de line-up.

Ik Doe Moeilijk schreef:

De site van Biosphere vermeldt ook dat die erbij aanwezig zal zijn

helaas voor mij is het wel weer in den haag

Ik Doe Moeilijk
Dat is te geweldig!
Mooi dat hij weer optredens doet. Zelf moet ik er ook voor uit Groningen komen, maar ik begin nu erg veel zin te krijgen.

Kef
Voor de liefhebbers van (classic) rock,

a.s. Vrijdag 4 September:

URIAH HEEP
+ support The Breeze.

de Pul Uden.

he bah, Wilco in paradiso al uitverkocht ://////

als iemand kaarten over heeft hou ik me aanbevolen..

.. verder WooHoooo...

Z'EV en KK Null in nijmegen en amsterdam

Kef
Damian Wilson Band:

10 Oktober, de Pul Uden!

woe 14/10 - Minard - Gent (B)

Stephen O'Malley en Oren Ambarchi spelen live muziek bij een kunstfilm van Alexis Destoop en de Amerikaanse schrijver Aaron Schuster.

meer ...

do 29/10 - Vooruit - Gent

Huntsville

meer ...

Gast
geplaatst: vandaag om 22:57 uur

geplaatst: vandaag om 22:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.