Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2009, 23:00 uur
extra concert John Mayer 13 januari..
Kaartverkoop start vrijdag (pre-sale), officiële verkoop start 19 december
Kaartverkoop start vrijdag (pre-sale), officiële verkoop start 19 december
0
geplaatst: 19 december 2009, 13:32 uur
0
geplaatst: 28 december 2009, 01:44 uur
weer eens een goede tip voor jazzliefhebbers hier:
Brotzmann/Kondo/Pupillo/Nilssen-Love bij het SJU op 20 maart
SJU Jazzpodium Utrecht | - sjujazz.nl
The Engines (Bishop/Rempis/McBride/Daisy, o.a. uit bands met Brotzmann/Vandermark etc.), bij Jazzpodium Drienerlo (Enschede) op 22 maart
Jazz Podium Drienerlo - The Engines (ovb) - jpd.utwente.nl
Elephant9 (leden Supersilent/Jaga Jazzist) ook bij Jazzpodium Drienerlo (Enschede) op 3 mei
Jazz Podium Drienerlo - Elephant9 (ovb) - jpd.utwente.nl
Brotzmann/Kondo/Pupillo/Nilssen-Love bij het SJU op 20 maart
SJU Jazzpodium Utrecht | - sjujazz.nl
The Engines (Bishop/Rempis/McBride/Daisy, o.a. uit bands met Brotzmann/Vandermark etc.), bij Jazzpodium Drienerlo (Enschede) op 22 maart
Jazz Podium Drienerlo - The Engines (ovb) - jpd.utwente.nl
Elephant9 (leden Supersilent/Jaga Jazzist) ook bij Jazzpodium Drienerlo (Enschede) op 3 mei
Jazz Podium Drienerlo - Elephant9 (ovb) - jpd.utwente.nl
0
geplaatst: 31 december 2009, 15:45 uur
nog een tip voor de jazzliefhebber:
Sylvie Courvoisier & Mark Feldman Play John Zorn
woensdag 19 mei 2010, 20:30 uur St. Remigiuskerk, Maasmechelen, België
Sylvie Courvoisier & Mark Feldman Play John Zorn
woensdag 19 mei 2010, 20:30 uur St. Remigiuskerk, Maasmechelen, België
0
geplaatst: 13 januari 2010, 01:19 uur
en weer eentje:
In het kader van Utrecht Jazz Fest op 12 maart het duo Chris Corsano & Joe McPhee in SJU
In het kader van Utrecht Jazz Fest op 12 maart het duo Chris Corsano & Joe McPhee in SJU

0
pretfrit
geplaatst: 13 januari 2010, 23:06 uur
Bij Erik Friedlander - Volac: Book of Angels, Vol. 8 (2007):
volgende week woensdag in het Bimhuis
Bimhuis - Jazz en Improvisatie
Welliswaar niet met dit materiaal, maar toch...leuke gelegenheid om je Book of Angels cdtje telaten signeren
volgende week woensdag in het Bimhuis
Bimhuis - Jazz en Improvisatie
Welliswaar niet met dit materiaal, maar toch...leuke gelegenheid om je Book of Angels cdtje telaten signeren

0
pretfrit
geplaatst: 14 januari 2010, 10:22 uur
Nee, helaas. Afstand (toch al snel 2 uurtjes),doordeweekse dag , winterweer en iets onnozels als afspraak met kapster...
hmm...ik word oud

hmm...ik word oud

0
geplaatst: 14 januari 2010, 16:27 uur
Ik moet er ook voor uit Enschede komen, maar zal er wel bij zijn.. conclusie... je wordt oud 

0
geplaatst: 10 februari 2010, 17:38 uur
Bij Four Tet - There Is Love in You (2010):
Wat een held; samen met floating points/flying lotus/nosaj thing en anderen te vinden in de paradiso, amsterdam op 3 maart! Ben benieuwd hoe dit live gaat zijn.
Wat een held; samen met floating points/flying lotus/nosaj thing en anderen te vinden in de paradiso, amsterdam op 3 maart! Ben benieuwd hoe dit live gaat zijn.
0
geplaatst: 11 februari 2010, 12:18 uur
afgelopen weekend bij (f)luister in Dordrecht te horen gekregen dat Tim Hecker dit jaar op Urban Explorers zal verschijnen. Dat belooft veel goeds.
Verder de volgende tip voor de liefhebbers van het lange diepe laag:
woensdag 31 maart 2010, Paradox Tilburg,
Joe Preston (onder andere actief geweest in SunnO))) en the Melvins) solo als Thrones
Nadja
OvO
en dat alles voor de indrukwekkende prijs van 8 euro.
Verder de volgende tip voor de liefhebbers van het lange diepe laag:
woensdag 31 maart 2010, Paradox Tilburg,
Joe Preston (onder andere actief geweest in SunnO))) en the Melvins) solo als Thrones
Nadja
OvO
en dat alles voor de indrukwekkende prijs van 8 euro.
0
paranoidandroid
geplaatst: 11 februari 2010, 13:56 uur
19 maart Spectrum (met Sonic Boom van Spacemen 3!) in dB's Utrecht. Spelen ook spacemen 3 live, dus ik zou zeggen, gaan.
0
Benno
geplaatst: 11 februari 2010, 14:58 uur
paranoidandroid schreef:
19 maart Spectrum (met Sonic Boom van Spacemen 3!) in dB's Utrecht. Spelen ook spacemen 3 live, dus ik zou zeggen, gaan.
Hmz, misschien ga ik daar maar heen... ik lees net dat ze ook wel eens Suicide live spelen.
0
geplaatst: 11 februari 2010, 19:16 uur
paranoidandroid schreef:
+hallo venray wat ook mooi is. Ik weet niet als ik ga, denk het niet door schoolverplichtingen.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 12:32 uur
zojuist kaartjes gekocht voor de Holland Festival-voorstelling:
Efterklang & Metropole Orkest 'Performing Parades'
Als het een beetje lijkt op de fragmenten die ik heb op youtube heb gezien van de samenwerking met het Deense orkest, zou dit wel eens één van de tofste concerten van het jaar kunnen gaan worden...
Efterklang & Metropole Orkest 'Performing Parades'
Als het een beetje lijkt op de fragmenten die ik heb op youtube heb gezien van de samenwerking met het Deense orkest, zou dit wel eens één van de tofste concerten van het jaar kunnen gaan worden...
0
Sheplays
geplaatst: 4 maart 2010, 06:32 uur
Levinhurst (Lol Tolhurst - ex The Cure) vanavond in
P60 Amstelveen
P60 Amstelveen
0
geplaatst: 6 april 2010, 22:20 uur
A.s. Vrijdag 9 April: PAGAN'S MIND + support PYTHIA,
de Pul Uden.
Niet te missen voor de prog. liefhebber!
De Pul - Uden - depul-uden.nl
de Pul Uden.
Niet te missen voor de prog. liefhebber!
De Pul - Uden - depul-uden.nl
0
geplaatst: 20 april 2010, 20:00 uur
Ik zou er graag bij willen zijn, maar mij lukt het niet Frank Lammers als Captain B...
0
geplaatst: 25 april 2010, 19:09 uur
Dinsdag 18 mei 2010
Voor de meesten van jullie waarschijnlijk wat ver van huis maar toch het vermelden waard.
Woven Hand in De Spot in Middelburg
Voor de meesten van jullie waarschijnlijk wat ver van huis maar toch het vermelden waard.
Woven Hand in De Spot in Middelburg
* denotes required fields.