Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2010, 17:44 uur
4 september: Bruis in Maastricht. Gratis festival met dEUS als headliner. Niet slecht 

0
Ik Doe Moeilijk
geplaatst: 25 augustus 2010, 09:32 uur
The Thing + Otomo Yoshihide
09/10/2010
Rumor Festival, Utrecht
10/10/2010
Grand Theater, Groningen
13/10/2010
Paradox, Tilburg
09/10/2010
Rumor Festival, Utrecht
10/10/2010
Grand Theater, Groningen
13/10/2010
Paradox, Tilburg
0
geplaatst: 25 augustus 2010, 11:24 uur
daar ga ik in utrecht zeker heen... en wellicht in Groningen ook nog eens...
mag hier ook eindelijk het volgende definitief bevestigen:
maandag 4 Oktober Jazzdag van Jazzpodium Drienerlo in de Vrijhof, Enschede..
12.30 Jamie Saft speelt solo stukken van Saft, Dylan en Zorn
20.30 Samuel Blaser Quartet
mag hier ook eindelijk het volgende definitief bevestigen:
maandag 4 Oktober Jazzdag van Jazzpodium Drienerlo in de Vrijhof, Enschede..
12.30 Jamie Saft speelt solo stukken van Saft, Dylan en Zorn
20.30 Samuel Blaser Quartet
0
Ik Doe Moeilijk
geplaatst: 26 augustus 2010, 13:23 uur
28 augustus, Reitdiepdal Groningen
Een muzikaal fietsavontuur door het prachtige landschap van het Reitdiepdal met optredens in schitterende oude kerkjes en boerenschuren. Volgens beproefd concept kan op de 24ste ZomerJazzFietsTour per fiets de nieuwe jazz worden verkend.
ZomerJazzFietsTour
Met o.a. Charles Gayle & Han Bennink, Conrad & Johannes Bauer, Michael Moore Fragile Quartet, Eric Vloeimans & Bojan Z.
Een muzikaal fietsavontuur door het prachtige landschap van het Reitdiepdal met optredens in schitterende oude kerkjes en boerenschuren. Volgens beproefd concept kan op de 24ste ZomerJazzFietsTour per fiets de nieuwe jazz worden verkend.
ZomerJazzFietsTour
Met o.a. Charles Gayle & Han Bennink, Conrad & Johannes Bauer, Michael Moore Fragile Quartet, Eric Vloeimans & Bojan Z.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 14:23 uur
Ik ben zeker (weer) van de partij. Ook op rumor ben ik erbij
0
geplaatst: 10 november 2010, 20:58 uur
13nov: Maybeshewill, Up-c Down-c... e.a. @ Koornbeurs, Delft
0
geplaatst: 11 november 2010, 16:13 uur
Eindhoven Metal Meeting, oa met Moonspell, Kreator, Death Angel, Mayhem, Immortal, Exodus, The Vision Bleak.
17 en 18 december in de Effenaar, Eindhoven.
17 en 18 december in de Effenaar, Eindhoven.
0
Sietse
geplaatst: 11 november 2010, 22:48 uur
Komende zaterdag Japanese New Music Tour met oa. Acid Mothers Temple en Ruins in de OCCII in Amsterdam.
0
geplaatst: 13 november 2010, 14:59 uur
Incubated 03
2 december in Paradox, Tilburg
Volcano The Bear
Jonas Reinhardt
Rene Hell
in het kader van Incubated, de maandelijkse concertavond van het Incubate festival
2 december in Paradox, Tilburg
Volcano The Bear
Jonas Reinhardt
Rene Hell
in het kader van Incubated, de maandelijkse concertavond van het Incubate festival
0
geplaatst: 15 december 2010, 10:13 uur
31 mei 2011 PJ Harvey in Paradiso/Amsterdam. Kaartverkoop vandaag gestart !!!!
0
geplaatst: 2 februari 2011, 23:59 uur
Dat is ook nog een band die ik zeker eens moet gaan ontdekken.
Misschien ga ik daar wel heen.
Misschien ga ik daar wel heen.
0
geplaatst: 8 februari 2011, 22:23 uur
Dolorean is in Nederland deze week:
Dolorean info
Donderdag 10-2 Patronaat Haarlem
Vrijdag 11-2 Q-Bus Leiden
Zaterdag 12-2 Ekko Utrecht
Zondag 13-2 Roepaen Ottersum
Dolorean info
Donderdag 10-2 Patronaat Haarlem
Vrijdag 11-2 Q-Bus Leiden
Zaterdag 12-2 Ekko Utrecht
Zondag 13-2 Roepaen Ottersum
0
geplaatst: 8 februari 2011, 22:54 uur
0
geplaatst: 8 februari 2011, 23:55 uur
MVW schreef:
Aanwezig
(quote)
Aanwezig
Daar zou ik ook wel eens naar toe kunnen gaan. Dan kan ik op Primavera met een gerust hart naar een andere geniale band die tegenover Low geprogrammeerd staat...

0
geplaatst: 9 februari 2011, 02:43 uur
Cygnus schreef:
Daar zou ik ook wel eens naar toe kunnen gaan. Dan kan ik op Primavera met een gerust hart naar een andere geniale band die tegenover Low geprogrammeerd staat...
(quote)
Foei! Als Low speelt, ga je naar Low. Simpel. Ik ben er ook bij in Nijmegen, dat is iets wat zeker is!
0
geplaatst: 9 februari 2011, 14:56 uur
Voor de mensen die in (of nabij) Nijmegen wonen, kan ik Wolf People aanraden, die vr.15 april in Merleyn spelen.
0
paranoidandroid
geplaatst: 17 februari 2011, 13:00 uur
25 april
013, Tilburg.
Dean Wareham plays Galaxie 500
013, Tilburg.
Dean Wareham plays Galaxie 500
0
geplaatst: 17 februari 2011, 13:29 uur
Zaterdag 23 april:
Onslaught, Suidakra en Debauchery in Estrado te Harderwijk
Onslaught, Suidakra en Debauchery in Estrado te Harderwijk
0
geplaatst: 19 februari 2011, 22:54 uur
In Muziek > MusicMeter Live! > THE PINEAPPLE THIEF, PURE REASON REVOLUTION & SUN DOMINGO:
Persbericht:
ROCK ITtervoort presents: “An evening with modern progressive artrock”
Op 1 april 2011 zal CC de Mortel in Ittervoort in het teken staan van vernieuwende, moderne progressieve rock. De Britse bands The Pineapple Thief en Pure Reason Revolution zullen samen met het Amerikaanse Sun Domingo hiervoor garant staan.
The Pineapple Thief en Pure Reason Revolution worden door velen beschouwd als de toekomst van de progressieve rockmuziek. Dit omdat ze niet te bang zijn om veel vernieuwende elementen, zoals electronic beats en alternatieve invloeden aan de muziek toe te voegen. De bands zullen beide een volledige set spelen en de avond wordt geopend door het Amerikaanse gezelschap Sun Domingo. Dit alles wordt zoals gewoonlijk afgesloten met een gezellige after-party.
Het is alweer de vijfde editie van ROCK ITtervoort en ook nu beloofd het weer, net als voorgaande jaren met o.a. Riverside en Pendragon, een prachtig concert te worden met bezoekers uit heel Europa. Zoals gewoonlijk is dit is het enigste concert in Nederland en de Euregio !!
De voorverkoop via email is per direct begonnen. Je kunt daarvoor mailen naar: [email protected]. Hier kun je ook terecht voor alle andere info betreffende het concert.
Info is ook te vinden op:
Facebook: ROCK ITtervoort | Facebook
Hyves: www.rockittervoort.hyves.nl
Persbericht:
ROCK ITtervoort presents: “An evening with modern progressive artrock”
Op 1 april 2011 zal CC de Mortel in Ittervoort in het teken staan van vernieuwende, moderne progressieve rock. De Britse bands The Pineapple Thief en Pure Reason Revolution zullen samen met het Amerikaanse Sun Domingo hiervoor garant staan.
The Pineapple Thief en Pure Reason Revolution worden door velen beschouwd als de toekomst van de progressieve rockmuziek. Dit omdat ze niet te bang zijn om veel vernieuwende elementen, zoals electronic beats en alternatieve invloeden aan de muziek toe te voegen. De bands zullen beide een volledige set spelen en de avond wordt geopend door het Amerikaanse gezelschap Sun Domingo. Dit alles wordt zoals gewoonlijk afgesloten met een gezellige after-party.
Het is alweer de vijfde editie van ROCK ITtervoort en ook nu beloofd het weer, net als voorgaande jaren met o.a. Riverside en Pendragon, een prachtig concert te worden met bezoekers uit heel Europa. Zoals gewoonlijk is dit is het enigste concert in Nederland en de Euregio !!
De voorverkoop via email is per direct begonnen. Je kunt daarvoor mailen naar: [email protected]. Hier kun je ook terecht voor alle andere info betreffende het concert.
Info is ook te vinden op:
Facebook: ROCK ITtervoort | Facebook
Hyves: www.rockittervoort.hyves.nl
0
geplaatst: 25 februari 2011, 16:22 uur
4 maart de Boerderij Zoetermeer:
Hasse Froberg and his Musical Companion.
Hasse is bandlid van the Flower Kings en de bovengenoemde band is een project van hem.
Stevige rock en prog.rock
Hasse Froberg and his Musical Companion.
Hasse is bandlid van the Flower Kings en de bovengenoemde band is een project van hem.
Stevige rock en prog.rock
0
geplaatst: 26 februari 2011, 10:04 uur
Sufjan Stevens Eindhoven 21 mei.
vanaf Nu (10 uur) in de verkoop.
vanaf Nu (10 uur) in de verkoop.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 08:38 uur
Zojuist Kytecrash kaarten gekocht. Ticketservice en de bekende popzalen zijn al uitverkocht en ik dacht dat ik al te laat was. Maar in Rotterdam (schouwburg) zijn nog wel kaarten.
0
geplaatst: 7 april 2011, 13:24 uur
Sebadoh:
17 Augustus Doornroosje/Nijmegen
18 Augustus Vera/Groningen
19 Augustus De Effenaar/Eindhoven
17 Augustus Doornroosje/Nijmegen
18 Augustus Vera/Groningen
19 Augustus De Effenaar/Eindhoven
0
geplaatst: 12 april 2011, 21:48 uur
Sietse schreef:
Komende zaterdag Japanese New Music Tour met oa. Acid Mothers Temple en Ruins in de OCCII in Amsterdam.
Het is al even geleden, maar ook in novermber 2010 was dat toch nauwelijks 'new' te noemen.
* denotes required fields.