MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
4 september: Bruis in Maastricht. Gratis festival met dEUS als headliner. Niet slecht

10 nov. NoMeansNo te Doornroosje (Nijmegen)

Ik Doe Moeilijk
The Thing + Otomo Yoshihide

09/10/2010
Rumor Festival, Utrecht

10/10/2010
Grand Theater, Groningen

13/10/2010
Paradox, Tilburg

daar ga ik in utrecht zeker heen... en wellicht in Groningen ook nog eens...

mag hier ook eindelijk het volgende definitief bevestigen:

maandag 4 Oktober Jazzdag van Jazzpodium Drienerlo in de Vrijhof, Enschede..

12.30 Jamie Saft speelt solo stukken van Saft, Dylan en Zorn
20.30 Samuel Blaser Quartet

Ik Doe Moeilijk
28 augustus, Reitdiepdal Groningen

Een muzikaal fietsavontuur door het prachtige landschap van het Reitdiepdal met optredens in schitterende oude kerkjes en boerenschuren. Volgens beproefd concept kan op de 24ste ZomerJazzFietsTour per fiets de nieuwe jazz worden verkend.

ZomerJazzFietsTour

Met o.a. Charles Gayle & Han Bennink, Conrad & Johannes Bauer, Michael Moore Fragile Quartet, Eric Vloeimans & Bojan Z.

MichelDumoulin schreef:
10 nov. NoMeansNo te Doornroosje (Nijmegen)

Ik ben zeker (weer) van de partij. Ook op rumor ben ik erbij

13nov: Maybeshewill, Up-c Down-c... e.a. @ Koornbeurs, Delft

Eindhoven Metal Meeting, oa met Moonspell, Kreator, Death Angel, Mayhem, Immortal, Exodus, The Vision Bleak.

17 en 18 december in de Effenaar, Eindhoven.

Sietse
Komende zaterdag Japanese New Music Tour met oa. Acid Mothers Temple en Ruins in de OCCII in Amsterdam.

Incubated 03
2 december in Paradox, Tilburg

Volcano The Bear
Jonas Reinhardt
Rene Hell

in het kader van Incubated, de maandelijkse concertavond van het Incubate festival

26 januari gui boratto in doornroosje. ja hoor.

31 mei 2011 PJ Harvey in Paradiso/Amsterdam. Kaartverkoop vandaag gestart !!!!

23 mei 2011 Low in Doornroosje/Nijmegen.

Dat is ook nog een band die ik zeker eens moet gaan ontdekken.

Misschien ga ik daar wel heen.

Dolorean is in Nederland deze week:
Dolorean info

Donderdag 10-2 Patronaat Haarlem
Vrijdag 11-2 Q-Bus Leiden
Zaterdag 12-2 Ekko Utrecht
Zondag 13-2 Roepaen Ottersum

MVW
pjh1967 schreef:
23 mei 2011 Low in Doornroosje/Nijmegen.

Aanwezig

MVW schreef:
(quote)

Aanwezig

Daar zou ik ook wel eens naar toe kunnen gaan. Dan kan ik op Primavera met een gerust hart naar een andere geniale band die tegenover Low geprogrammeerd staat...

Cygnus schreef:
(quote)

Daar zou ik ook wel eens naar toe kunnen gaan. Dan kan ik op Primavera met een gerust hart naar een andere geniale band die tegenover Low geprogrammeerd staat...

Foei! Als Low speelt, ga je naar Low. Simpel. Ik ben er ook bij in Nijmegen, dat is iets wat zeker is!

Voor de mensen die in (of nabij) Nijmegen wonen, kan ik Wolf People aanraden, die vr.15 april in Merleyn spelen.

20 juli Swans in Melkweg

paranoidandroid
25 april

013, Tilburg.

Dean Wareham plays Galaxie 500

Zaterdag 23 april:

Onslaught, Suidakra en Debauchery in Estrado te Harderwijk

In Muziek > MusicMeter Live! > THE PINEAPPLE THIEF, PURE REASON REVOLUTION & SUN DOMINGO:

Persbericht:

ROCK ITtervoort presents: “An evening with modern progressive artrock”
Op 1 april 2011 zal CC de Mortel in Ittervoort in het teken staan van vernieuwende, moderne progressieve rock. De Britse bands The Pineapple Thief en Pure Reason Revolution zullen samen met het Amerikaanse Sun Domingo hiervoor garant staan.

The Pineapple Thief en Pure Reason Revolution worden door velen beschouwd als de toekomst van de progressieve rockmuziek. Dit omdat ze niet te bang zijn om veel vernieuwende elementen, zoals electronic beats en alternatieve invloeden aan de muziek toe te voegen. De bands zullen beide een volledige set spelen en de avond wordt geopend door het Amerikaanse gezelschap Sun Domingo. Dit alles wordt zoals gewoonlijk afgesloten met een gezellige after-party.

Het is alweer de vijfde editie van ROCK ITtervoort en ook nu beloofd het weer, net als voorgaande jaren met o.a. Riverside en Pendragon, een prachtig concert te worden met bezoekers uit heel Europa. Zoals gewoonlijk is dit is het enigste concert in Nederland en de Euregio !!

De voorverkoop via email is per direct begonnen. Je kunt daarvoor mailen naar: [email protected]. Hier kun je ook terecht voor alle andere info betreffende het concert.

Info is ook te vinden op:
Facebook: ROCK ITtervoort | Facebook
Hyves: www.rockittervoort.hyves.nl

4 maart de Boerderij Zoetermeer:

Hasse Froberg and his Musical Companion.

Hasse is bandlid van the Flower Kings en de bovengenoemde band is een project van hem.

Stevige rock en prog.rock

sq
Sufjan Stevens Eindhoven 21 mei.

vanaf Nu (10 uur) in de verkoop.

sq
Zojuist Kytecrash kaarten gekocht. Ticketservice en de bekende popzalen zijn al uitverkocht en ik dacht dat ik al te laat was. Maar in Rotterdam (schouwburg) zijn nog wel kaarten.

Sebadoh:

17 Augustus Doornroosje/Nijmegen
18 Augustus Vera/Groningen
19 Augustus De Effenaar/Eindhoven

dix
Sietse schreef:
Komende zaterdag Japanese New Music Tour met oa. Acid Mothers Temple en Ruins in de OCCII in Amsterdam.

Het is al even geleden, maar ook in novermber 2010 was dat toch nauwelijks 'new' te noemen.

DjFrankie (moderator)
Killing Joke op Summer Darkness

Gast
geplaatst: vandaag om 12:51 uur

geplaatst: vandaag om 12:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.