Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 13 februari 2006, 20:19 uur
9 april dan maar in Amsterdam bij Es, Killa en Islaja?
0
geplaatst: 15 februari 2006, 11:55 uur
Roger Waters performs Dark Side of the Moon at Roskilde ‘06
verder op de bandlijst voorlopig:
AMPLIFIER (UK)
ANIMAL COLLECTIVE (US)
COLDCUT (UK)
DISCO ENSEMBLE (FIN)
FRANZ FERDINAND (UK)
HATESPHERE (DK)
JR EWING (N)
L.O.C. (DK)
MAGTENS KORRIDORER (DK)
OPETH (S)
PLACEBO (UK)
JOSH ROUSE (US)
RUMPISTOL (DK)
SPLEEN UNITED (DK)
TOOL (US)
JENS UNMACK (DK)
VETO (DK)
VOLBEAT (DK)
ROGER WATERS (UK)
KANYE WEST (US)
verder op de bandlijst voorlopig:
AMPLIFIER (UK)
ANIMAL COLLECTIVE (US)
COLDCUT (UK)
DISCO ENSEMBLE (FIN)
FRANZ FERDINAND (UK)
HATESPHERE (DK)
JR EWING (N)
L.O.C. (DK)
MAGTENS KORRIDORER (DK)
OPETH (S)
PLACEBO (UK)
JOSH ROUSE (US)
RUMPISTOL (DK)
SPLEEN UNITED (DK)
TOOL (US)
JENS UNMACK (DK)
VETO (DK)
VOLBEAT (DK)
ROGER WATERS (UK)
KANYE WEST (US)
0
ElMeroMero
geplaatst: 22 februari 2006, 19:16 uur
Iemand geïnteresseerd in Bell Orchestre in Paradiso op 13 maart ?
Ik denk dat ik er zelf wel bij zal zijn.
0
Sietse
geplaatst: 28 februari 2006, 23:13 uur
volgende week dinsdag (7 maart dus):
Proeflokaal #44:
Dit keer met mederwerking van InterZone
Zonderland (das de band waar ik in speel), Wouter van Veldhoven en Dagpauwoog (de band van Machinefabriek) en meer.
Alles in Theater Kikker, te Utrecht. Aanvang: 21:00
Entree: gratis.
meer info: www.theaterkikker.nl
Proeflokaal #44:
Dit keer met mederwerking van InterZone
Zonderland (das de band waar ik in speel), Wouter van Veldhoven en Dagpauwoog (de band van Machinefabriek) en meer.
Alles in Theater Kikker, te Utrecht. Aanvang: 21:00
Entree: gratis.
meer info: www.theaterkikker.nl
0
geplaatst: 1 maart 2006, 00:35 uur
Hmm, dan kan ik niet. 
Ik heb die 2 Zonderland mp3's vandaag weer eens beluisterd en het smaakt toch echt naar meer.

Ik heb die 2 Zonderland mp3's vandaag weer eens beluisterd en het smaakt toch echt naar meer.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 01:14 uur
18 mei komen de Decemberists in Paradiso. Dat klinkt natuurlijk wel heel aantrekkelijk.
Het is alleen (nog) zo ver weg, zowel de datum als de plaats.
Het is alleen (nog) zo ver weg, zowel de datum als de plaats.

0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 1 maart 2006, 15:13 uur
Riders On The Storm
ORIGINELE LEDEN VAN THE DOORS & IAN ASTBURY BEZORGEN AMSTERDAM STORMACHTIGE AVOND OP 14 APRIL 2006
Op 14 april 2006 is de Heineken Music Hall het toneel voor Riders On The Storm. Raymond Daniel ('Ray') Manzarek en Robert Alan ('Robby') Krieger, vergezeld door Ian Astbury (lead singer en inspiratiebron van The Cult) geven het publiek deze avond precies wat het wil: passie, spanning en energie. Originele hitsongs van The Doors (1967-1973), als L.A. Woman, Light My Fire, Backdoor Man, When The Music's Over en natuurlijk Riders on the Storm, worden op 14 april nieuw leven ingeblazen.
Het laatste nummer wat ooit door The Doors is opgenomen is 'Riders on the Storm'. Jim Morrison verzorgde de zang en vertrok hierna naar Parijs. Voor Ray Manzarek (toetsenist) en Robert Alan (gitarist en liedjesschrijver) was deze opname het laatste moment dat ze Jim levend zagen. The Doors kon nooit meer worden wat het was zonder Jim Morrison, maar tóch zijn Ray en Robby doorgegaan, mét succes. Samen met Ian Astbury, geboren op 14 mei 1962 te Merseyride (UK) en frontman van rockband The Cult, geven ze sinds 2002 nieuwe impuls aan de originele songs van The Doors. Voorheen als 'Doors of the 21st Century', maar sinds november 2005 onder de naam Riders On The Storm. Jim Morrison is uiteraard onvervangbaar, maar de performance van Ian Astbury is betoverend! Ian is een superster op zijn eigen manier, aangevuld met de virtuositeit en briljantie van Ray en Robby. In de Heineken Music wordt Riders on the Storm bijgestaan door Ty Dennis op drums en de legendarische Phil Chen (Rod Stewart, Jeff Beck) op de bas.
Ray Krieger verklaart het succes van Riders On The Storm: "This is what we do, we play music, and we wrote this music with Jim. The fans deserve a place to go, we owe it to them, and we'll continue doing this as long as they keep coming out. We give the Doors fans a place to get together, one more time!" Veel mensen zien The Doors als belangrijke vertegenwoordigers van de tegenbewegingen van de jaren '60. Ook de muziek en teksten zijn van blijvende waarde, zoals blijkt uit het grote aantal covers, de blijvende airplay en verkoop van albums. Het concert van Riders On The Storm op 14 april in Amsterdam mag je gewoonweg niet missen!
Artiesten Riders On The Storm
Datum 14 april
Aanvang 20.00 uur
Voorprogramma onbekend
Entree € 36,- (excl. servicekosten)
Tickets > Bestel online
Kaartverkoop via Ticket Service via de grotere Free Record Shops, postkantoren, VVV's en GWK's, AUB Ticketshop, 0900-300 12 50 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
ORIGINELE LEDEN VAN THE DOORS & IAN ASTBURY BEZORGEN AMSTERDAM STORMACHTIGE AVOND OP 14 APRIL 2006
Op 14 april 2006 is de Heineken Music Hall het toneel voor Riders On The Storm. Raymond Daniel ('Ray') Manzarek en Robert Alan ('Robby') Krieger, vergezeld door Ian Astbury (lead singer en inspiratiebron van The Cult) geven het publiek deze avond precies wat het wil: passie, spanning en energie. Originele hitsongs van The Doors (1967-1973), als L.A. Woman, Light My Fire, Backdoor Man, When The Music's Over en natuurlijk Riders on the Storm, worden op 14 april nieuw leven ingeblazen.
Het laatste nummer wat ooit door The Doors is opgenomen is 'Riders on the Storm'. Jim Morrison verzorgde de zang en vertrok hierna naar Parijs. Voor Ray Manzarek (toetsenist) en Robert Alan (gitarist en liedjesschrijver) was deze opname het laatste moment dat ze Jim levend zagen. The Doors kon nooit meer worden wat het was zonder Jim Morrison, maar tóch zijn Ray en Robby doorgegaan, mét succes. Samen met Ian Astbury, geboren op 14 mei 1962 te Merseyride (UK) en frontman van rockband The Cult, geven ze sinds 2002 nieuwe impuls aan de originele songs van The Doors. Voorheen als 'Doors of the 21st Century', maar sinds november 2005 onder de naam Riders On The Storm. Jim Morrison is uiteraard onvervangbaar, maar de performance van Ian Astbury is betoverend! Ian is een superster op zijn eigen manier, aangevuld met de virtuositeit en briljantie van Ray en Robby. In de Heineken Music wordt Riders on the Storm bijgestaan door Ty Dennis op drums en de legendarische Phil Chen (Rod Stewart, Jeff Beck) op de bas.
Ray Krieger verklaart het succes van Riders On The Storm: "This is what we do, we play music, and we wrote this music with Jim. The fans deserve a place to go, we owe it to them, and we'll continue doing this as long as they keep coming out. We give the Doors fans a place to get together, one more time!" Veel mensen zien The Doors als belangrijke vertegenwoordigers van de tegenbewegingen van de jaren '60. Ook de muziek en teksten zijn van blijvende waarde, zoals blijkt uit het grote aantal covers, de blijvende airplay en verkoop van albums. Het concert van Riders On The Storm op 14 april in Amsterdam mag je gewoonweg niet missen!
Artiesten Riders On The Storm
Datum 14 april
Aanvang 20.00 uur
Voorprogramma onbekend
Entree € 36,- (excl. servicekosten)
Tickets > Bestel online
Kaartverkoop via Ticket Service via de grotere Free Record Shops, postkantoren, VVV's en GWK's, AUB Ticketshop, 0900-300 12 50 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
0
geplaatst: 2 maart 2006, 17:37 uur
ElMeroMero schreef:
Zeker, dat album is erg erg fijn om te horen..
0
geplaatst: 6 maart 2006, 16:04 uur
Ik kreeg vandaag een mailtje dat Paavoharju twee maal zal optreden op Motel Mozaique. Op 14 april zullen een set spelen op het reguliere festival. Op 15 april zullen ze een speciaal optreden in een kerk geven....
Jammer dat het in Rotterdam is, anders had ik er wel heen willen gaan!
0
geplaatst: 8 maart 2006, 00:22 uur
Hoor net dat Iron Maiden op 27-11 in de Brabanthallen staat, er zijn vast wel Eddies eh mensen op MuMe die dat goed nieuws vinden 

0
Sietse
geplaatst: 8 maart 2006, 14:25 uur
bubbachups schreef:
Ken je niemand in Rotterdam of omgeving...
ik ga van de week een kaarjte kopen voor beide dagen

0
geplaatst: 16 maart 2006, 13:19 uur
8 april komt Slut in den bosch in de w2, voor 7,50. Leuk bandje uit Duitsland, maar wel gewoon engelstalige muziek. Dus wie uit de buurt komt en niets te doen heeft, kan ik het zeker aanraden 

0
geplaatst: 19 maart 2006, 22:20 uur
Saybia? Jaaaaaaaaaaaaa, maar liever wat dichter bij huis 
Heb ze al een paar keer gezien trouwens: altijd erg goed.

Heb ze al een paar keer gezien trouwens: altijd erg goed.
0
geplaatst: 19 maart 2006, 22:26 uur
Als Je Saybia ooit in Rotown ROTTERDAM hebt gezien, wil je echt niet naar Amsterdinges hoor 

0
Coldie
geplaatst: 21 maart 2006, 14:30 uur
Radiohead komt op 9 en 10 mei naar de Heineken Music Hall !
0
geplaatst: 21 maart 2006, 14:49 uur
Coldie schreef:
RADIOHEAD
+ support act WILLY MASON
Dinsdag 9 en woensdag 10 mei 2006
Heineken Music Hall, Amsterdam
Entree: € 42,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Kaartverkoop begint a.s. zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (€0,45 p.m.), www.ticketservice.nl, AUB Ticketshop en de bekende voorverkoopadressen.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 15:34 uur
Coldie schreef:
WAUW!!!! Dat is goed nieuws. Dat wordt een duur weekje trouwens, ik ga op 8 mei ook al naar Belle & Sebastian.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 15:39 uur
Ben blij dat ik ze al een paar keer gezien heb. Voor dat geld kun je ook naar 4 andere concerten. 

0
geplaatst: 21 maart 2006, 16:00 uur
herman schreef:
Ben blij dat ik ze al een paar keer gezien heb. Voor dat geld kun je ook naar 4 andere concerten.
Ik heb zo ook al 5 keer gezien geloof ik, maar ik vind het elke keer weer zo indrukwekkend dat ik het niet voorbij kan laten gaan.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 16:24 uur
aERodynamIC schreef:
RADIOHEAD
Kaartverkoop begint a.s. zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (€0,45 p.m.), www.ticketservice.nl, AUB Ticketshop en de bekende voorverkoopadressen.
(quote)
RADIOHEAD
ik ga zaterdag kopen! 
0
geplaatst: 21 maart 2006, 16:38 uur
Wordt dit de echte tour of een test?
Kortom komen ze nog een keer bij het uitbrengen van het nieuwe album?
Kortom komen ze nog een keer bij het uitbrengen van het nieuwe album?
* denotes required fields.