MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
Ace
Nou dat wordt massaal kaarsjes branden als musimeterradiohoofdverheerlijkingsenverafgodingsgroep! En dan maar hopen dat je een kaartje hebt...

Misschien ga ik trouwens ook wel, maar dat terzijde

Ik wil ze ook zien! Pff, net kaartjes voor Saybia gehaald, moet ik weer kaartjes halen. Wel erg duur, maar ik moet ze zien. Al vind ik de "The Bends" en "OK Computer" wel stukken beter dan hun latere werk. Ben bang dat hun nieuwe album de kant opgaat van hun laatste albums....

Maar ik moet erheen!!

Ik moet er ook heen. Eens even kijken hoe dat zit met kaartjes kopen, want dat heb ik nog nooit gedaan.

gemaster schreef:
Ik moet er ook heen. Eens even kijken hoe dat zit met kaartjes kopen, want dat heb ik nog nooit gedaan.

Is heel simpel. Je pakt nu een slaapzak en je gaat bij de dichtsbijzijnde postkantoor liggen. Dan heb je zaterdag je kaarten wel. Doe mij ook meteen 4 kaarten aub. Thnx.

Ace
Jij pindakaast je kaartjes altijd?

Ik zet de wekker om 10 uur en bel gewoon even.

Verdomme, ik moet zaterdag werken. Dan maar iemand charteren die de kaartjes voor mij kan bestellen.

HiLL schreef:
Ik zet de wekker om 10 uur en bel gewoon even.

Ik denk dat er een lange wachttijd zal zijn.. Dat gaat ook aardig wat geld kosten!!

Tel.nr.: 0900-3001250. Voor de geïnteresseerden.

Dan moet je wel een creditcard hebben....

En een wachtwoord/toegangscode.

Op die site staat nog niks vermeld over het Radiohead concert. Maar als je daar besteld heb je dan altijd kaartjes?

En internet

Nicolage Rico schreef:
Dan moet je wel een creditcard hebben....

Er staat dat je ook kan internetbankieren.

En een computer.

En geld.

Klopt gemaster, zaterdag wel.

gemaster schreef:
(quote)

Op die site staat nog niks vermeld over het Radiohead concert. Maar als je daar besteld heb je dan altijd kaartjes?

Beloven kan ik niks. Morrissey was no problem, Pinkpop ook niet. Robbie Williams duurde effe.

gemaster schreef:
(quote)

Er staat dat je ook kan internetbankieren.

Oh, dat was voorheen nooit. Ik ga altijd naar het postkantoor, of ik bel (als het niet al te druk is).

Dit zegt mojo:

De opnames van het nieuwe Radiohead album zijn momenteel in volle gang. Hun weblog biedt een kijkje in de keuken en zo kunnen we de beslommeringen in de studio wekelijks op de voet volgen. Online maakt Thom Yorke van zijn hart geen moordkuil. Zo lezen we dat de band geen druk van bovenaf meer voelt om opnieuw met een meesterwerk op de proppen te komen. Op andere dagen geeft de geïrriteerde frontman toe dat hij de behoefte heeft de haren uit zijn kop te trekken.

Het is even afwachten of het nieuwe songmateriaal kan tippen aan albumklassiekers als OK Computer en Kid A. De komende twee optredens zullen vooral in het teken staan van deze fonkelnieuwe songs. Bevrijd uit de ijzeren greep van geldbeluste platenlabels doet Radiohead nu lekker alleen waar zij zin in heeft. Ook zo benieuwd welke muzikale koers de band gaat varen? Leiden Yorke's frustraties uiteindelijk tot een juweel van een album? Maak baan voor de vernieuwde Radiohead...
Artiesten
Radiohead Voorprogramma: Willy Mason

Gelukkig hoef ik niet in de rij te gaan staan met m'n vrienden, want ik moet werken. Dus zij halen lekker een kaartje. 10 mei gaan wij

Mmm, ben benieuwd of het dan wel de moeite waard is. Ik hoopte juiste op een verdeling over alle albums... Ik denk dat ik 2 kaarten ga halen. Als het album niet bevalt, kan ik de kaarten altijd nog verkopen.

Ik zoek een nummer en ik denk dat het refrein dit is... If you stay, if you try if you always on my mind but i get will never know.. of iets wat er op lijkt.. weten jullie wat ik bedoel:) ikk ken het wijsje wel maar ik weet dus niet hoe het heet en ik vind het zo'n mooi nummer!!:):)

xx

Verkeerde topic.

Haha ja maar kan je me wel helpen:)

Dat kan in het andere topic. Dan kun je deze weghalen.

AHWA
Op de site van Opeth staat dat ze op 25 juni in Rijssen spelen en op 20 augustus op Lowlands.

Op 27 juni doet ook Tool de HMH aan.

Het duurt nog een tijd, maar 15 juni is er een Planet Mu night in de Paradiso. µ-ziq en Venetian Snares zijn dan van de partij.

aart strik
Helaas is http://tickets.waste.uk.com/Store/DisplayItems.html

nu ook uitverkocht lees ik net.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.