Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2006, 10:56 uur
Tering uitverkocht al. Zucht spreek je je broer een paar dagen niet....praten praten...site voor je...tickets beschikbaar....15min. later...refresh...UITVERKOCHT! Shit! Hij gaat nog even bellen. Anders marktplaats maar..Gaaf gemaster dat je kaartje hebt!
0
geplaatst: 26 maart 2006, 01:24 uur
Joehoe, ondanks een schare treuzelende Guns N Roses fans voor me (ging blijkbaar ook in de verkoop) toch ook kaartjes voor 10 mei weten te krijgen, joepiiiie!! Zijn er al MuMe-mutsen in de omloop?? 

0
SelmaDuim
geplaatst: 26 maart 2006, 01:27 uur
Jaaaaaaaah, goed idee! Met aan de voorkant "Musicmeter" en aan de achtekant je username.

0
geplaatst: 26 maart 2006, 14:53 uur
metallica, golden earring en natuurlijk Mark Knopfler (the best there is....)
0
geplaatst: 26 maart 2006, 15:32 uur
superessy schreef:
In dat geval hoop ik dat de MuMe-muts een slaapmuts is.

0
SelmaDuim
geplaatst: 26 maart 2006, 15:36 uur
bubbachups schreef:
(quote)
Je zou maar herkent worden bij zo'n concert.

0
geplaatst: 28 maart 2006, 14:27 uur
11 mei staat 65daysofstatic in de kleine zaal van Het Paard (DenHaag)!
0
geplaatst: 29 maart 2006, 18:28 uur
11 juli staan the Strokes in de HMH 
Edit: fuck, net op vakantie

0
geplaatst: 3 april 2006, 19:20 uur
Madonna in de Amsterdam Arena op 3 september.
(ik sla weer over: ik ga niet van die achterlijk hoge prijzen betalen voor zoiets als de Arena).
(ik sla weer over: ik ga niet van die achterlijk hoge prijzen betalen voor zoiets als de Arena).
0
geplaatst: 3 april 2006, 19:33 uur
Hoeveel kosten kaartjes dan zo ongeveer? Ik zie nergens prijzen genoemd worden.
0
geplaatst: 3 april 2006, 19:35 uur
herman schreef:
Geen idee, maar de vorige keer was het al zo rond de 80 euro.
0
geplaatst: 3 april 2006, 19:39 uur
Wat je dan krijgt is hetzelfde als bij de Stones, concerten die nog steeds niet uitverkocht zijn.
Overigens is het bij Bon Jovi nog erger: daarvoor zag ik laatst al reclame op TV of je aub een kaartje wilde kopen (bij wijze van spreken dan).
Overigens is het bij Bon Jovi nog erger: daarvoor zag ik laatst al reclame op TV of je aub een kaartje wilde kopen (bij wijze van spreken dan).
0
geplaatst: 3 april 2006, 19:43 uur
80 euro, nee, laat dan maar. Probeer wel kaartjes te winnen en als dat niet lukt, nou, dan niet...
Overigens heeft ze vorig jaar (gratis voor fanclubleden, dacht ik) opgetreden in de Koko, een relatief kleine club in London. Dat had me wel wat geleken, maar goed, je kan niet alles hebben.
Met een beetje geluk is ze op haar 70ste wel weer te bewonderen in de kleine zaaltjes des land.
Overigens heeft ze vorig jaar (gratis voor fanclubleden, dacht ik) opgetreden in de Koko, een relatief kleine club in London. Dat had me wel wat geleken, maar goed, je kan niet alles hebben.
Met een beetje geluk is ze op haar 70ste wel weer te bewonderen in de kleine zaaltjes des land.

0
geplaatst: 3 april 2006, 19:59 uur
Hutje-mutje in zo'n afgrijselijk stadion met echt helemaal geen luxe en dan voor dat geld............ 
Musicals bijvoorbeeld zijn ook altijd prijzig, maar dan kom je wel in een schitterende zaal terecht en heb je een hoop comfort en altijd goed zicht. Vergelijk dat eens met die massa-bijeenkomsten als deze. Dan vind ik 80 euro echt te veel.
O, en dit zijn de prijzen: €66.00 €76.00 €86.00 €92.00 €96.00 €98.00

Musicals bijvoorbeeld zijn ook altijd prijzig, maar dan kom je wel in een schitterende zaal terecht en heb je een hoop comfort en altijd goed zicht. Vergelijk dat eens met die massa-bijeenkomsten als deze. Dan vind ik 80 euro echt te veel.
O, en dit zijn de prijzen: €66.00 €76.00 €86.00 €92.00 €96.00 €98.00

0
geplaatst: 3 april 2006, 20:07 uur
Ah, dat zou ik niet weten; ben nog nooit bij een musical geweest (alleen een keertje bij Jesus Christ Superstar, maar dat was niet in Nederland).
Ik ben wel 's bij een voetbalwedstrijd in de Arena geweest en weet wel dat als je daar slechte plaatsen hebt, je echt verdraaid weinig ziet...
Ik ben wel 's bij een voetbalwedstrijd in de Arena geweest en weet wel dat als je daar slechte plaatsen hebt, je echt verdraaid weinig ziet...
0
geplaatst: 4 april 2006, 01:55 uur
En die liggen nog wat lager dan 66 euro... Met een beetje geluk wordt het gewoon op MTV of TMF uitgezonden. 

0
geplaatst: 8 april 2006, 20:23 uur
De Nieuwe Kraakgeluiden,
Acoustic, Electro-Acoustic, and Electronic music at:
OT301
Every Monday:
21:30 / 4 Euros
Overtoom 301
Amsterdam
Aanstaande maandag met Andrey Kiritchenko!
Acoustic, Electro-Acoustic, and Electronic music at:
OT301
Every Monday:
21:30 / 4 Euros
Overtoom 301
Amsterdam
Aanstaande maandag met Andrey Kiritchenko!
0
Sietse
geplaatst: 8 april 2006, 20:46 uur
ik had de mail net vandaag van kraakgeluiden gehad..daar was ik wel van plan heen te gaan...kraakgeluiden is vaak heel erg leuk.
ik mag er zelf trouwens op 12 juni (zo uit mijn hoofd) spelen (met de Instant Music Tour June)
ik mag er zelf trouwens op 12 juni (zo uit mijn hoofd) spelen (met de Instant Music Tour June)
0
geplaatst: 8 april 2006, 21:19 uur
Voor 7 euro 15 ben je binnen in 013 op 12 mei bij Washington. Zelfs voor mijn studentenbudget best te behappen!
0
geplaatst: 13 april 2006, 14:22 uur
Sietse schreef:
ik had de mail net vandaag van kraakgeluiden gehad..daar was ik wel van plan heen te gaan...kraakgeluiden is vaak heel erg leuk.
Ben je nog geweest? Volgens mij herkende ik niemand uit het 30-40 koppige publiek die een beetje op een van je foto's hier leek
. Was in ieder geval erg mooi, vooral Andrey dan. Na afloop nog een cd van `m gekocht met wat Oekraïnse krabbels erop, aardige kerel 
* denotes required fields.