MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
DonDijk
Metallica, Beastie Boys, Pearl Jam, Incubus en Muse..ik vind het ok

DonDijk schreef:
Metallica, Beastie Boys, Pearl Jam, Incubus en Muse..ik vind het ok

Ho ho, Metallica is nog niets over vermeld. Het zou uiteraard het programma ten goede komen.

ZERO schreef:
Metallica zou begin juli terug gaan touren in Europa, en de kans zit er dik in dat ze op een groot festival spelen dat met een "W" begint en waar ze al héél vaak gespeeld hebben.

Ik gok Woskilde...

Bron: www.metallica.com
heb ik ook aan gedacht .Maar laten we niet te vroeg juichen

Metallica is intussen bevestigd!!!

DonDijk
Del Ponte schreef:
Metallica is intussen bevestigd!!!

dollie
In dit artikeltje staat nog wat interessants... Werchter word duurder .
Er staan ook enkele bevestigde namen in.

Ik denk dat maar eens een bezoekje op 1 juli ga brengen. Mischien nog an other new song

Slechts één reden om naar het VEEL TE DURE Werchter af te zakken:

PEARL JAM
O ja, ook wel Incubus...

Want verder:
MetallicA: Alweer!
Muse: Alweer!
Etc..

c-moon schreef:

Zal alweer een spetterende show zijn! Een Werchter-jaar om nooit meer te vergeten!

rusty nail schreef:
Ik denk dat maar eens een bezoekje op 1 juli ga brengen. Mischien nog an other new song

Maja, kdenk niet dat ze dat gaan doen, ze kunnen anders op den duur heel hun nieuwe album spelen.

Ik hoop dat ze voort doen zoals ze vorg jaar bezig waren.

rusty nail schreef:
Back at the front

c-moon schreef:

Want verder:
Muse: Alweer!
Etc..

Muse Alweer heel goed
Metallica Alweer heel goed

Duur maar goed. Dat voor een hollander, 20 februari ga ik voor de 15 de keer in m'n leven weer eens een kaartje kopen voor Werchter, heerlijk...

rusty nail schreef:
(quote)
Back at the front

Laten we idd hopen dat ze heel Master Of Puppets spelen.

AGE-411 schreef:
(quote)

Laten we idd hopen dat ze heel Master Of Puppets spelen.
Ik vrees van niet

DAMIEN RICE staat op zondag 1 juli op Werchter!!

Bron: damienrice.com

Nieuwe namen:

Klaxons
Arno
Kaiser Chiefs
Damien Rice
Keane
Gabriel Rios
The Good The Bad & The Queen
!!!
Tori Amos

Triestig noem ik dat...

ZERO schreef:
Nieuwe namen:

Klaxons
Arno
Kaiser Chiefs
Damien Rice
Keane
Gabriel Rios
The Good The Bad & The Queen
!!!
Tori Amos

Triestig noem ik dat...

Waarom?

Tori Amos op een festival? Auwa, ze moet al erg veranderd zijn wil dat meevallen...

Comrade schreef:
(quote)

Waarom?

Morgen begint de voorverkoop. Als er dan gezegd wordt dat er nog namen bekend gemaakt worden, verwacht ik daar toch wel een publiekstrekker bij. En die is hier niet echt te bespeuren naar mijn mening.

Of je de lichting namen goed vindt, hangt natuurlijk ook van je smaak af. Van de groepen die ik uit dit lijstje ken (het merendeel), kan ik alleen Damien Rice waarderen.

Herman Schueremans liep in de gazet te verkondigen dat Werchter het beste festival ter wereld is en dat je zijn affiche naast eender welke andere affiche mag leggen. Nou, dan zal hij toch nog wel wat kleppers moeten bijzoeken... Die had ik bij deze lichting al verwacht. Neem daar nog eens bij dat het festival dit jaar €177 zal kosten en je weet genoeg denk ik. Ik wil waar voor m'n geld gvd!

Verduidelijkt dat genoeg waarom ik deze namen "triestig" vind?

Ik had het in feite ook niet alleen over de nieuwe namen hoor. Ik heb de indruk dat Schueremans denkt al zijn headliners binnen te hebben. Maar al die groepen (op Pearl Jam na) hebben de laatste 5 jaar al 28795 keer in België gespeeld? :s Dàt noem ik ook triestig! Dus er zijn voor mij twee opties:

optie 1: ze komen nog met goede namen af en mogen zich misschien wel terecht de titel 'beste festival ter wereld' opprikken.

optie 2: Werchter geraakt dit jaar hopelijk eens niet uitverkocht, zodat Herman inziet dat je het met telkens dezelfde groepen aan woekerprijzen niet haalt...

Ik had het de eerste keer al door, en ik deel je mening trouwens.
Ik vind dat Herman zijn affiche eens naast dat van Coachella mag leggen. Die hebben Rage Against The Machine weten te strikken. Dat noem ik een naam.

Comrade schreef:
Ik vind dat Herman zijn affiche eens naast dat van Coachella mag leggen. Die hebben Rage Against The Machine weten te strikken. Dat noem ik een naam.

RATM, daar lok je toch geen volk mee? Metallica the sequel en Faithless the sequel of the sequel of the sequel of the sequel, daar lok je volk mee.... *zucht*

Comrade schreef:

Ben het met je eens, het affice van Werchter verbleekt erbij, vooral de interpollen, arcade fire, kings of leon en decemberists mis ik tot nu toe bij Herman

twin schreef:
(quote)

Ben het met je eens, het affice van Werchter verbleekt erbij, vooral de interpollen, arcade fire, kings of leon en decemberists mis ik tot nu toe bij Herman

Volledig mee eens. Interpol 2 jaar geleden in de marquee, super!!

VdB
en binnen een paar weken worden Interpol en Arcade Fire toegevoegd aan de affiche en dan sta je daar met je mond vol tanden. Wacht toch gewoon wat af, op vrijdag is bijvoorbeeld nog geen enkele groep voor de Marquee geboekt, daar kan perfect één of meerdere van de door jou genoemde groepen komen.

ZERO schreef:
(quote)

Volledig mee eens. Interpol 2 jaar geleden in de marquee, super!!

Ja was zeker legendarisch

VdB schreef:
en binnen een paar weken worden Interpol en Arcade Fire toegevoegd aan de affiche en dan sta je daar met je mond vol tanden. Wacht toch gewoon wat af, op vrijdag is bijvoorbeeld nog geen enkele groep voor de Marquee geboekt, daar kan perfect één of meerdere van de door jou genoemde groepen komen.

Ik hoop dat je gelijk krijgt

ZERO schreef:

optie 1: ze komen nog met goede namen af en mogen zich misschien wel terecht de titel 'beste festival ter wereld' opprikken.

VdB schreef:

Ik hoop het met jou mee hoor! Ik gaf het ook als optie aan. Maar ik vind gewoon dat Herman Schueremans dit jaar wat hoog van de toren blaast. Het eerste jaar dat ik naar W ging was 2004. Toen betaalde ik alles samen €125. Dit jaar zal dat €177 zijn en het ziet er nog bijlange niet naar uit dat ze de affiche van 2004 gaan evenaren, laat staan overtreffen.

Daar kan natuurlijk nog veel verandering in komen, ik hoop het absoluut! Maar ik vind dat Herman eerst een volledige affiche moet hebben en dàn pas mag uitpakken. Dat is mijn punt!

Ik heb 2 tickets besteld voor zondag .Ik ga voor de voorste rij . In 93 lukte het . Het is het eerste concert van Metallica dit jaar dus ben benieuwd naar de setlist.En hopelijk droog weer.Dus Mume gebruikers. Als je iemand daar ziet lopen met een Metallica shirt ben ik dat

rusty nail schreef:
Als je iemand daar ziet lopen met een Metallica shirt ben ik dat

Ik wil nu niet beu doen, maar 30% van die wei zal hoogst waarschijnlijk een Metallica T-shirt dragen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.