Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 22 februari 2007, 11:32 uur
Comrade schreef:
Ik wil nu niet beu doen, maar 30% van die wei zal hoogst waarschijnlijk een Metallica T-shirt dragen.
(quote)
Ik wil nu niet beu doen, maar 30% van die wei zal hoogst waarschijnlijk een Metallica T-shirt dragen.
daar zal je inderdaad niet tussen opvallen..ik zal echter mijn shirt uitdoen, dus als jullie iemand zien met een blote body en een metallica-tattoo op zn linkerarm: it's me

0
geplaatst: 22 februari 2007, 19:50 uur
Comrade schreef:
Daarom juist (quote)

0
geplaatst: 22 februari 2007, 19:52 uur
DonDijk schreef:
daar zal je inderdaad niet tussen opvallen..ik zal echter mijn shirt uitdoen, dus als jullie iemand zien met een blote body en een metallica-tattoo op zn linkerarm: it's me
Hopen dat het niet koud is en regent .Zoja dan herken ik je zeker(quote)

0
geplaatst: 24 februari 2007, 14:42 uur
Tool werd op de reclame van Werchter op Studio Brussel genoemd! Op zaterdag, aangezien ze daar geen groot budget hebben, zouden ze wel een kunnen headlinen voor de Chemical Brothers!!
Tool in den donker op W, alllllriiiight!! Als dat zo is, trek ik al een deel van mijn commentaar terug!
Tool in den donker op W, alllllriiiight!! Als dat zo is, trek ik al een deel van mijn commentaar terug!

0
geplaatst: 24 februari 2007, 15:15 uur
ZERO schreef:
Tool werd op de reclame van Werchter op Studio Brussel genoemd! Op zaterdag, aangezien ze daar geen groot budget hebben, zouden ze wel een kunnen headlinen voor de Chemical Brothers!!

Het zou het festival zeker ten goede doen! Al heel wat meer reden om te gaan, in dat geval.
0
Joy
geplaatst: 27 februari 2007, 12:55 uur
herman schreef:
Niet echt een festivalband, vind ik. Maar goed, wel leuk voor diegenen die niet zo makkelijk een concertje in A'dam kunnen bezoeken.
Niet echt een festivalband, vind ik. Maar goed, wel leuk voor diegenen die niet zo makkelijk een concertje in A'dam kunnen bezoeken.

wat is dan wel een festivalband?
naar ik heb begepen was het juist Tool die vorig jaar voor vele velen erg verrassend was en die behoorlijke indruk had achtergelaten op het publiek
ik begrijp wel wat je bedoeld, ik zie tool ook graag in het pikdonker met mooie beelden op de achtergrond, al kan dat in open lucht mits donker net zo goed uitpakken
Tool zal ook never nooit overdag spelen lijkt me
ik overweeg serieus een kaartje alleen voor Tool al
0
geplaatst: 27 februari 2007, 12:59 uur
Ik neem aan dat Sigur Ros wordt bedoeld met niet echt een festivalband.
Tool is in ieder geval wel een prima festivalband. (Pinkpop vorig jaar)
Tool is in ieder geval wel een prima festivalband. (Pinkpop vorig jaar)
0
Omayyad
geplaatst: 27 februari 2007, 13:00 uur
Joy schreef:
Het was anders behoorlijk licht toen Tool in 2006 op PinkPop optrad.
Joy schreef:
Ik vrees dat je dan te laat ben...

0
geplaatst: 27 februari 2007, 13:46 uur
Waarom is er nog geen bevestiging op de site van TOOL, Peppers en Sigur Ros? Die drie komen zeker, maar ze wachten gewoon om het bekend te maken aan het grote publiek?
0
geplaatst: 27 februari 2007, 13:53 uur
mstb schreef:
Waarom is er nog geen bevestiging op de site van TOOL, Peppers en Sigur Ros? Die drie komen zeker, maar ze wachten gewoon om het bekend te maken aan het grote publiek?
Daar noem je drie bands die er vorig jaar ook waren... Ik zou het jammer vinden, hoewel ik bij Sigur Ros in de marquee vooraan sta...
0
geplaatst: 27 februari 2007, 13:56 uur
Ow verkeerd... 'k had niet gezien dat het nog van 2006 was, maar desondanks mogen ze alledrie terugkomen hoor.
0
geplaatst: 27 februari 2007, 14:03 uur
mstb schreef:
Ow verkeerd... 'k had niet gezien dat het nog van 2006 was, maar desondanks mogen ze alledrie terugkomen hoor.
Het is ook verwarrend... Het is beter om zulke dingen in dit topic te plaatsen...
0
geplaatst: 28 februari 2007, 12:44 uur
Wanneer wordt de volledige lijst bekend gemaakt? Kun je ook losse kaartjes kopen voor Werchter (per dag)?
0
DonDijk
geplaatst: 28 februari 2007, 12:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Wanneer wordt de volledige lijst bekend gemaakt? Kun je ook losse kaartjes kopen voor Werchter (per dag)?
ja natuurlijk, check de site ff van werchter
0
geplaatst: 28 februari 2007, 12:53 uur
De overige namen worden de komende zeg maar anderhalve maand bekendgemaakt, maar niet bijna allemaal tegelijk zoals met Pinkpop, maar in groepjes.
Je kunt losse tickets kopen. Voor Donderdag, vrijdag en zondag zijn ze 75 euro per stuk per dag en voor zaterdag 69 euro. Alle vier dagen samen 160 euro en voor de camping betaal je 17 euro. Of je er nu een of vier nachten slaapt maakt daarbij niks uit.
Je kunt losse tickets kopen. Voor Donderdag, vrijdag en zondag zijn ze 75 euro per stuk per dag en voor zaterdag 69 euro. Alle vier dagen samen 160 euro en voor de camping betaal je 17 euro. Of je er nu een of vier nachten slaapt maakt daarbij niks uit.
0
geplaatst: 28 februari 2007, 13:40 uur
Zijn die tickets normaliter snel uitverkocht? Ik begrijp dat het aan het affiche ligt, maar hoe is het in de afgelopen jaren geweest?
0
geplaatst: 28 februari 2007, 13:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Zijn die tickets normaliter snel uitverkocht? Ik begrijp dat het aan het affiche ligt, maar hoe is het in de afgelopen jaren geweest?
Normaal raakt het wel uitverkocht. Je kunt je dan bij goformusic.be op een wachtlijst laten plaatsen, meestal lukt het dan nog wel. Maar wacht niet tot een paar weken van tevoren.
0
geplaatst: 28 februari 2007, 14:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik ben niet volledig zeker, dus don't shoot me if I'm wrong, maar ik dacht dat het in 2005 op een maand uitverkocht was en vorig jaar op zo'n 3 maanden.
De voorverkoop is nu wel heel vroeg (lees: met weinig namen) begonnen, waardoor ik vermoed dat het dit jaar wel weer 3 maanden zal duren hoor. Maar dat is maar een vermoeden, als je echt wil gaan kan je best niet te lang wachten.
Het gerucht van Tool is trouwens al ontkrachtigd. Het bleek om een foutje te gaan van StuBru ofzo? :s Bovendien heeft Carey (de drummer van Tool) iets met zijn biceps, een scheur ofzo, waardoor hun tournee uitgesteld wordt.
0
geplaatst: 28 februari 2007, 18:37 uur
ZERO schreef:
Het gerucht van Tool is trouwens al ontkrachtigd. Het bleek om een foutje te gaan van StuBru ofzo? :s Bovendien heeft Carey (de drummer van Tool) iets met zijn biceps, een scheur ofzo, waardoor hun tournee uitgesteld wordt.
Ik dacht wel dat ze niet gingen komen want op de site van Werchter werd er ook niets over vermeld(quote)
0
geplaatst: 1 maart 2007, 12:14 uur
Namen op Werchter komen in stukjes dus TOOL had er voorbeeld volgende week kunnen bij komen. 't Wordt nog eens tijd voor namen vind ik.
0
geplaatst: 1 maart 2007, 19:26 uur
.. en verder ook nog:
Snow Patrol
LCD Soundsystem
Kings of Leon
Joan as Police Woman
Goos
Snow Patrol

LCD Soundsystem
Kings of Leon
Joan as Police Woman
Goos
0
geplaatst: 1 maart 2007, 19:53 uur
inderdaad:
De ticketverkoop voor Rock Werchter loopt als een trein. Een kleine 10 dagen na de start van de voorverkoop zijn er al meer dan 35.000 tickets verkocht. Vandaag start trouwens ook de verkoop via de KBC Ticket Shop. De affiche van Rock Werchter 2007 krijgt intussen als maar meer vorm. Zowat de helft van de namen zijn nu ingevuld. Nieuw zijn: Snow Patrol, LCD Soundsystem, Interpol, Kings of Leon, Joan As Police Woman en Goose.
De ticketverkoop voor Rock Werchter loopt als een trein. Een kleine 10 dagen na de start van de voorverkoop zijn er al meer dan 35.000 tickets verkocht. Vandaag start trouwens ook de verkoop via de KBC Ticket Shop. De affiche van Rock Werchter 2007 krijgt intussen als maar meer vorm. Zowat de helft van de namen zijn nu ingevuld. Nieuw zijn: Snow Patrol, LCD Soundsystem, Interpol, Kings of Leon, Joan As Police Woman en Goose.
0
geplaatst: 1 maart 2007, 21:46 uur
Hopen dat Interpol en Kings of Leon ook richting Biddinghuizen komen 

0
geplaatst: 2 maart 2007, 09:44 uur
Interpol!!
Alleen wel op de laatste dag. 
Ik wilde maar 1 dag gaan en sowies naar Muse.
Alleen wel op de laatste dag. 
Ik wilde maar 1 dag gaan en sowies naar Muse.
* denotes required fields.