MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
JDS
Geen lelijke muziek maar op een festival heb ik liever wat energiekere muziek. Bij dat soort optredens is het meestal gewoon rechtstaan en kijken, waarna je benen helemaal stijf zijn.

Had bijna mijn ticket verkocht toen ik hoorde dat Milow kwam, maar de rest van het lijstje maakt veel goed!

Waarom zou je je ticket verkopen alleen om Milow? Of vond je het eerste deel van de lineup ook niet goed?

Naar James Morrison en Milow kijken op een festival.
Ik zou nog liever het WK snelwandelen voor naaktslakken zien, denk ik.

ach... Als wij daar ook zijn maken wij daar toch ook gewoon een feestje van?

Je kan overdrijven herman, maar Milow is natuurlijk niet de beste naam. James Morrison zou ik nog best willen zien

Gloeilamp schreef:
Waarom zou je je ticket verkopen alleen om Milow? Of vond je het eerste deel van de lineup ook niet goed?

Ik heb al jaren een geweldig afkeer van die man zijn muziek. Als ik op de radio (voor de 10000ste keer) just a little - little in the middle- little *fc*$^^... hoor voorbij komen, dan gaat al het haar op mijn lijf recht omhoog staan, en begin ik spontaan het dichstbijzijnde meubelstuk te bijten.

Thuis is dat zo erg nog niet, maar op Werchter (waar geen meubelen zijn), zou ik wel eens mensen kunnen beginnen aanvallen. Gelukkig heb ik gezien dat hij in de nieuwe tent staat, en dat ik dus een redelijke kans heb om zonder een "you don't know, you don't kno-ow" Werchter door te komen.

Voor de rest vind ik het trouwens al een topprogramma. Ben echt benieuwd wie ze nu uiteindelijk voor zaterdagavond gaan te pakken krijgen. Daar missen we echt nog wel 1 of zelfs 2 grote namen.

Soundgarden bevestigd voor Werchter Boutique... Werchter Metal Meeting? Jammer dat ze niet naar Rock Werchter komen...

Yann Samsa
Beeswax schreef:
Werchter Metal Meeting

Er zit een concept achter Werchter Boutique. Er staat één grote act centraal, en die band nodigt artiesten uit die zij aanraden, die wat in hun straatje liggen, die op één of andere manier met de band in verband staan, die...

Logisch dus, aangezien het dit jaar Metallica is.

Inderdaad logisch, het is dus een beetje een metal meeting

Kaarten zijn binnen, beetje een gedoe met het downloaden van de tickets gehad, maar alles is toch goedgekomen. Heb er zin in!

Ed Sheeran en Azealia Banks hebben zichzelf bevestigd!

+ Jack White, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Chase & Status, The Vaccines, Paul Kalkbrenner, Steve Aoki, Ed Sheeran, Netsky, Kitty Daisy & Lewis, Ben Howard, M83, Kreay Shawn en Azalia Banks.

Zit weer veel moois tussen!

M83, Jack White, Noel Gallagher en Paul Kalkbrenner ga ik zeker bekijken!

JDS

Hahahahhaha!

Er zit weer heel wat lekkers tussen! Jack White alleen al !

Deze line-up is echt wel zeer lekker. En daar is nog een vrije headlinespot na M&S op zaterdag, dacht ik?

Ja inderdaad daar moet nog een naam komen.
Ik vrees Rihanna en/of Rammstein. Daft Punk of Foo Fighters zou wel mogen, maar dat zijn echt wel "long shots".

Sinds wanneer is Rihanna een kanshebber? Dat lijkt me nog erger dan Rammstein..

Calvin Harris, met wie zij een nummer heeft gedaan staat op dezelfde dag. Wie weet

Sinds op Rock Werchter de Black Eyed Peas hebben mogen afsluiten, ben ik van niets nog zeker...
En het jaar ervoor stond Milc Inc als aflsuiter in de marquee. Dus ik verwacht zo nog 1 grote naam uit het landschap van de verschrikkelijke popmuziek.
Maar nu ik erover nadenk, Milow staat al wel als afsluiter op zondag, dus misschien dat we het ergste al wel gehad hebbeN...

JDS schreef:
(embed)
Hahahahhaha!

Vreselijk

corn1holio1 schreef:
Sinds op Rock Werchter de Black Eyed Peas hebben mogen afsluiten, ben ik van niets nog zeker...
En het jaar ervoor stond Milc Inc als aflsuiter in de marquee. Dus ik verwacht zo nog 1 grote naam uit het landschap van de verschrikkelijke popmuziek.
Maar nu ik erover nadenk, Milow staat al wel als afsluiter op zondag, dus misschien dat we het ergste al wel gehad hebbeN...

Zou inderdaad toch nog kunnen, maar toen was Iron Maiden de headliner. Dat zou betekenen dat ze voor Rihanna nog een headliner moeten hebben.

Ik denk eigenlijk dat Chase and Status die dag af zal sluiten.

JDS
Gloeilamp schreef:
(quote)
Ik denk eigenlijk dat Chase and Status die dag af zal sluiten.
Waarschijnlijk tenzij The Prodigy erna komt, zoals op Download Festival als ik het goed begrepen heb.

The Vaccines, Noel Gallagher's High Flying Birds, Florence + the Machine, Snow Patrol en
Red Hot Chili Peppers op zondag, m'n ticket is besteld !

Is inderdaad een enorm lekkere dag. En dan dit nog opeenvolgend:
Black Box Revelation
Wolfmother
Kasabian
Mumford and Sons
En dan My Morning Jacket er toch proberen tussenkrijgen. Onmogelijk. Het is echt een fantastisch weekend!

Het gerucht over Rihanna begrijp ik nog steeds niet helemaal, er is een concert in augustus aangekondigd in Engeland. Verder geen duidelijke aanwijzingen naar mijn idee..

De verwachting is dat de Editors de laatste headliner zullen zijn.

Yann Samsa
Headliner? The Editors?

Kom op zeg, dat is toch geen headliner?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:22 uur

geplaatst: vandaag om 13:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.