MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
Hij bedoelt dat die allebei samen staan op 1 dag (als in 2 headliners per dag).

Eerlijk gezegd denk ik niet dat Muse en Kings of Leon gedegradeerd worden als subheadliner. Het budget is natuurlijk niet oneindig groot, want beiden vragen wel de hoofdprijs.

Voor Muse lijkt me dat inderdaad niet het geval maar dat zeg ik ook nergens. Kings of Leon lijkt me dan logischer, alhoewel het van mij niet hoeft. Doe mij maar Tool

Kings of Leon heeft zichzelf ook bevestigd. Ze hebben schijnbaar erg veel geld uit te geven dit jaar.

Co Jackso schreef:
Geen kanshebber, de headliners zijn bekend. Dus geen Muse en ook geen Kings of Leon.

Kings of Leon naar Werchter

Inderdaad een grote blunder

Geen probleem

Line-up ziet er dan nu zo uit:

DONDERDAG 4 JULI
Green Day

VRIJDAG 5 JULI
Kings of Leon
Blur

ZATERDAG 6 JULI
Rammstein

ZONDAG 1 JULI
Depeche Mode
Editors

Barst van de grote namen

Gloeilamp schreef:

Barst van de grote namen

maar niet van de interessante namen (enkel KoL en Blur zijn wat interessant)

Wat is de Herman weer origineel !!!!

Ik vind Editors, Depeche Mode en Blur wel erg goede namen. Green Day en Rammstein zijn altijd wel feest. Nu nog eens kijken wat ik ga doen tijdens de Kings of Leon..

Zeker goede namen, al ga ik mede door andere festivals Rammstein en Greenday 2 keer zien volgend jaar. Als Rammstein-fan geen probleem, ik kan wel wat anders doen tijdens Greenday op Wrchter toch? Hetzelfde geldt voor KoL

JDS
Saai Eens iets anders aub... (he prodigy, tool, tindersticks, nine inch nails, deftones, serj tankian)
En komt KOL na of voor Blur?

Nine Inch Nails touren al erg lang niet meer als ik het goed heb. KoL speelt voor Blur.

Op de site van Werchter staat dat ze na Blur spelen.

Dat zie ik nergens staan. Waar heb je dat gevonden?

Pfff KoL. Dit gaat sowiso de slechtse Werchter in tig jaren worden...

Okay jongens, ik ga volgend jaar voor het eerst naar Werchter. Hoe hard gaat tie voorverkoop morgen??

Ik denk dat je nog wel even de tijd hebt. Het gaat nooit zo snel als bijvoorbeeld bij Lowlands. Bovendien vinden veel mensen de headliners onorigineel, waar ze ook wel een punt hebben. Ik koop mijn kaart denk ik ook nog niet morgen.

Gloeilamp schreef:
Ik denk dat je nog wel even de tijd hebt. Het gaat nooit zo snel als bijvoorbeeld bij Lowlands. Bovendien vinden veel mensen de headliners onorigineel, waar ze ook wel een punt hebben. Ik koop mijn kaart denk ik ook nog niet morgen.
Kan het ze niet kwalijk nemen, de line-up kan stukken origineler. Rammstein en Editors heb ik al 2 keer gezien, Greenday en KoL 1 keertje. Ik wil het festival gewoon keertje meemaken.

Het is inderdaad waar. Ik heb Green Day 1 keer gezien en Editors 2 keer. Maar van een festival als Rock Werchter verwacht ik dat er nog veel moois bij gaat komen.

Misschien niet de beste namen, maar ik wil Rammstein en KoL toch wel een keertje zien. Depeche Mode en Blur vond ik al erg goede toevoegingen en na de geweldige show van vorig jaar ga ik ook zeker weer bij de Editors kijken!

Rammstein ga ik zeker weer zien, krijg daar geen genoeg van.
Een vriend van me wil heel graag Greenday zien, dus dat wordt ook ver vooraan.
Kings of Leon hoef ik echt niet nog een keer te zien.
Editors ga ik ook eens goed voor staan, leuke band.
Blur moet ik gewoon zien.
Depeche Mode is wel leuk om keertje om te zien.

Wel weer heel erg veilig tot nu toe, hoor. Als festival mag je toch ook wat risico's nemen. Maar misschien komen er nog interessantere en vooral onbekendere namen bij.

Dat hoop ik ook, ik ga morgen mijn kaartje kopen maar ik blijf hopen op Tool. Aan grote namen geen gebrek, ik hoop dat er nu nog wat mooie, interessante namen bij komen.

Ik hoop op Frank Ocean, The Tallest Man on Earth, Alt-J, Queens of the Stone Age, The National, Kendrick Lamar, The Gaslight Anthem en Eels. Verder ben ik ook erg benieuwd of Werchter nog wat hardere bands gaat programmeren. Ik vond dat vorig jaar toch een groot minpunt met alleen Mastodon..

Tool speelt volgens mij geen festivals meer. En dat snap ik wel van zo'n kunstzinnige en vooral sfeervolle groep.

Qua harde bands zou ik denken aan Deftones, die brengen volgende week een nieuw album uit.

Er gaan toch erg veel geruchten de ronde over een nieuwe tournee. Of het waar is weet ik niet maar ik hoop in elk geval mee

Deftones zijn welkom van mij, mooie naam!

De headliners zijn altijd grote en veilige namen. Inderdaad jammer. Ik zou The Flaming Lips wel eens als hoofdact willen zien. Nu laat ik mijn keus of ik naar een festival ga juist afhangen van de onbekendere namen.

Deftones is een metalband die toch voor een breed publiek is bedoeld, je hoort bijvoorbeeld veel invloeden van The Cure in hun muziek. Ook zit er flink wat shoegaze in.

The Flaming Lips zou ook gaaf zijn maar die moet je dan wel een uur of 2 laten spelen. En ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead, dat zou ook een mooie naam zijn voor Rock Werchter!

Deftones zou ook een goede keus zijn, voeg daar Baroness en/of Black Tusk aan toe. Of Dozer en het begint al ergens op te lijken.

Don Cappuccino schreef:

The Flaming Lips zou ook gaaf zijn maar die moet je dan wel een uur of 2 laten spelen.

Nee joh, gewoon een integrale versie van dit album laten spelen.

Precies een paar hardere band mag ook van mij, altijd gewenst

Gast
geplaatst: vandaag om 03:02 uur

geplaatst: vandaag om 03:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.