MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
De Wu-Tang Clan gaat ook festivals doen in de zomer van 2013. Kanshebbertje dus!

JDS schreef:
Depeche Mode zou het ook wel eens kunnen worden.

Is een mogelijke headliner. Ook Muse en Editors zijn logische opties.

Ik las net op de Facebook pagina van Editors dat ze morgen de eerste festivalshow voor 2013 bekend zullen maken.

Gloeilamp schreef:
Ik las net op de Facebook pagina van Editors dat ze morgen de eerste festivalshow voor 2013 bekend zullen maken.

Ja hoor, afsluiter van Rock Werchter 2013!

Headliners dus: Green Day, Blur, Rammstein, Editors. Geen Muse gek genoeg.

Alleen Blur wil ik wel eens zien, maar eigenlijk ken ik daar niet veel van. eens wat van opzoeken de komende tijd.

Ik ben wel blij met de Editors. Dit jaar kwam de beste show van hun kant, erg onverwacht want vond ze eerst geen terechte headliner.

Nog een keertje dus, geen problemen mee!

Ik ken honderden betere bands die de plaats van Editors kunnen overnemen.. Twee keer achter elkaar is ietwat overdreven.

Tja, verassend is de line-up sowieso niet. Rammstein en Green Day waren er in 2010 nog, en Editors in 2010 en 2012. Blur is de enige originele headliner.

JDS
Weeral? Goede muziek enzo maar origineel of headlinerwaardig is wat anders. Ontgoocheld!

Persoonlijk denk ik dat de Editors qua kostprijs het goedkoopst van de 4 zijn en daarnaast zijn de verwachtingen van het nieuwe album hooggespannen (op basis van het optreden van vorig jaar). Je kan je afvragen of Rammstein en Green Day hun hogere prijs waard zijn, ook omdat het eerste van de nieuwe albums van Green Day maar matig ontvangen is.

3 juli staat Maroon 5 in Amsterdam, misschien ook wel een kanshebber.

Ik weet niet of Iron Maiden al genoemd is, maar die staan 6 juli in Oberhausen.

Maar daarvan is de kans klein dat die komen naar Rock Werchter. Dat is meer voor Graspop of Werchter Boutique.

Iron Maiden speelde in 2011 toch echt op Rock Werchter, IllumSphere.

Inderdaad. Werchter Boutique is dan al geweest, Graspop zou ook kunnen ja.

Ondertussen is er al een nieuwe naam aangekondigd voor Werchter en dat is Depeche Mode.

Dat was dus om de stilte te breken.

IllumSphere schreef:
Ondertussen is er al een nieuwe naam aangekondigd voor Werchter en dat is Depeche Mode.

Na Editors, twee headliners dus.

Depeche Mode is net bevestigd. Ze treden helaas voor Editors op..

Ticketprijzen zijn ook bekend, een combi-ticket kost in 2013 200 euro.

JDS
Depeche Mode moest inderdaad na Editors in plaats van ervoor. Hebben er veel meer aan in het donker te spelen aangezien zij ook nog heel wat visuele effecten hanteren.

Geeft mij wel goede hoop op nog goede co/subheadliners. Queens of the Stone Age, Tool (maar dan na headliner) en The Prodigy (ook erna)

Tool zou geweldig zijn, maar hoe kom je daar precies bij?

JDS
Er komt een nieuw album aan. Er is zijn eigenlijk al jaren geruchten over een nieuw Tool album maar deze keer heeft drummer Danny Carey het bevestigd.

Als Tool komt koop ik zeker een kaartje, QOTSA zou ook een mooie en logische keus zijn.

Alleen Blur en Depeche Mode maken me tot nu toe nieuwsgierig naar Werchter 2013. Green Day heeft me nog nooit een stinkende sok geïnteresseerd, zo'n middelmaat allemaal , Dan Rammstein, wat vind ik dat slecht jongens, ik wil er geen woorden aan vuil maken , Editors is wel een goede band, maar die gaan weer met vuurwerk spelen om hun optreden knallend af te sluiten .... Nee, ik ben nog niet enthousiast. Dat wordt weer veel bier zuipen en thaise maaltijden en poffertjes eten voor mij. Ook leuk.

Rammstein ga ik waarschijnlijk ook op Fortarock zien dit jaar, dus als fan kom ik aan me trekken.
Wat de Editors betreft: word tijd dat ik ze een keer mijn volle aandacht schenk.
Blur nooit gezien dus dat wordt zekerheidje.
Depêche Mode ook nooit gezien, misschien wel leuk.
Green Day al gezien, dus echt belangrijk vind ik dat niet. Zie ze ook al op Pinkpop trouwens

Weer een kanshebber erbij in de vorm van Kings of Leon. Spelen op 14 juli in Portugal op Optimus Alive.

Kings of Leon door Europa

Geen kanshebber, de headliners zijn bekend. Dus geen Muse en ook geen Kings of Leon.

Waarom niet? Depeche Mode en Editors kunnen toch ook?

Waren Editors al geen headliner??

Gast
geplaatst: vandaag om 04:34 uur

geplaatst: vandaag om 04:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.