menu

Muziek / MusicMeter Live! / Naar welke festivals gaan jullie?

zoeken in:
avatar van Wolfmother
Net terug van 4e Metaldays en over 2,5 week richting 6e Summerbreeze!!

avatar van Von Helsing
Wolfmother schreef:
Net terug van 4e Metaldays en over 2,5 week richting 6e Summerbreeze!!


Summerbreeze is ook erg tof, paar jaar geleden geweest en Kreator was toen erg op dreef wel jammer dat wij tijdens Venom de tent bij elkaar moesten houden door het verschrikkelijke noodweer, "welcome to hell" heeft nooit zo realistisch geklonken, van een afstandje.

avatar van Wolfmother
Von Helsing schreef:
(quote)


Summerbreeze is ook erg tof, paar jaar geleden geweest en Kreator was toen erg op dreef wel jammer dat wij tijdens Venom de tent bij elkaar moesten houden door het verschrikkelijke noodweer, "welcome to hell" heeft nooit zo realistisch geklonken, van een afstandje.


Ja Summerbreeze is beetje traditie geworden, al is er de laatste jaren veel veranderd. Zo is er helaas geen grote tentstage meer, maar een kleiner open podium

avatar van Lau1986
Hmm als ik die line-ups die vind ik het maar middelmatig zeg.

avatar van Michiel Cohen
1 keer op Arrow rock geweest en 1 keer bij Kids and Billies. Maximaal 1 dag. Meerdere dagen trek ik fysiek niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:15 uur

geplaatst: vandaag om 11:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.