Muziek / MusicMeter Live! / Naar welke festivals gaan jullie?
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 15 februari 2007, 10:07 uur
Naar welke festivals gaan jullie dit jaar toe?Of wíllen jullie naar toe?
Smashing Pumpkins op Pinkpop zie ik net trouwens..hmm..
Smashing Pumpkins op Pinkpop zie ik net trouwens..hmm..

0
geplaatst: 15 februari 2007, 13:09 uur
DonDijk schreef:
Smashing Pumpkins op Pinkpop
Smashing Pumpkins op Pinkpop
I'll be there!!!
0
geplaatst: 15 februari 2007, 13:57 uur
In ieder geval naar lowlands en parkpop. Er komt nog iets bij (keuze uit Rock Am Ring, Pinkpop en Werchter), maar dat hangt nog een beetje af van de line up.
0
geplaatst: 15 februari 2007, 14:28 uur
0
geplaatst: 15 februari 2007, 15:11 uur
0
geplaatst: 15 februari 2007, 15:13 uur
DonDijk schreef:
iemand wel es naar pukkelpop geweest??
iemand wel es naar pukkelpop geweest??
Iedere 'alternatieve muziekliefhebber' zal zeggen dat Pukkelpop beter is dan Werchter. Het is dan ook alternatief om dat te zeggen en te vinden...
Maar persoonlijk vind ik de line-up van Werchter toch vaak beter dan die van Pukkelpop. Maar Pukkelpop is wel een leuk festival hoor, ik ga het zeker niet afbreken. Ik ben er al 3x geweest en vond het telkens fijn! Alleen wordt het soms een klein beetje overroepen... De sfeer is er wel altijd goed (zowel tijdens optredens als op de camping).

0
DonDijk
geplaatst: 15 februari 2007, 15:17 uur
ZERO schreef:
Iedere 'alternatieve muziekliefhebber' zal zeggen dat Pukkelpop beter is dan Werchter. Het is dan ook alternatief om dat te zeggen en te vinden...
Maar persoonlijk vind ik de line-up van Werchter toch vaak beter dan die van Pukkelpop. Maar Pukkelpop is wel een leuk festival hoor, ik ga het zeker niet afbreken. Ik ben er al 3x geweest en vond het telkens fijn! Alleen wordt het soms een klein beetje overroepen... De sfeer is er wel altijd goed (zowel tijdens optredens als op de camping).
(quote)

ben vorig jaar voor het eerst naar Werchter gegaan, daar vond ik de sfeer wat tegenvallen eigenlijk..
0
geplaatst: 15 februari 2007, 15:49 uur
DonDijk schreef:
ben vorig jaar voor het eerst naar Werchter gegaan, daar vond ik de sfeer wat tegenvallen eigenlijk..
(quote)
Op de camping of op de wei? Om op beide even te reageren:
camping: B0 is een fijne camping!
A2/3 heb ik ooit ook gezeten en die zijn te groot en te saai...wei: als je in het eerste vak staat, is er naar mijn mening toch altijd sfeer. Ik heb toch al enkele memorabele sfeermomenten meegemaakt op Werchter. Zo denk ik aan Muse, Pixies, Green Day, R.E.M. om er maar enkele te noemen. Ik heb nog maar zelden verder van het podium gestaan, maar de keren dat ik daar gestaan heb, viel het me ook wel op dat de sfeer nihil was. Nu ja, buiten het eerste vak zie je op Pukkelpop evenmin sfeer eigenlijk...
Sfeer vind je ook vaak in de Marquee. Vorige jaren vond ik vooral Admiral Freebee, Franz Ferdinand, Kraftwerk en Novastar érg sfeervol!

0
geplaatst: 17 februari 2007, 10:46 uur
5 juni naar The Who
11 maart Waterboys
14 maart Loreena McKennit
11 maart Waterboys
14 maart Loreena McKennit
0
geplaatst: 17 februari 2007, 11:00 uur
Badlands, dat zijn geen festivals toch? 
Ik denk Motel Mozaique en Dour.
Maar Smashing Pumpkins op Pinkpop.... hmmm, misschien toch ook maar doen.
Wat betreft Werchter en Pukkelpop: ik ben op allebei geweest en vond allebei leuk, maar de line-up van Werchter is meestal weinig verrassend. Het voordeel is wel dat je op Werchter veel meer minder hoeft te missen, omdat er maar 2 podia zijn. Ik denk dat als je voor grote namen gaat, je beter naar Werchter kunt en als je iets kleinere bands wilt zien je liever op Pukkelpop rondhangt.

Ik denk Motel Mozaique en Dour.
Maar Smashing Pumpkins op Pinkpop.... hmmm, misschien toch ook maar doen.

Wat betreft Werchter en Pukkelpop: ik ben op allebei geweest en vond allebei leuk, maar de line-up van Werchter is meestal weinig verrassend. Het voordeel is wel dat je op Werchter veel meer minder hoeft te missen, omdat er maar 2 podia zijn. Ik denk dat als je voor grote namen gaat, je beter naar Werchter kunt en als je iets kleinere bands wilt zien je liever op Pukkelpop rondhangt.
0
geplaatst: 17 februari 2007, 11:03 uur
Roskilde
Ik heb zo langzamerhand wel het gevoel dat ik dit al in heel wat topics aanhaal, maar hier hoort-ie ook zeker weer in. Ik heb geen aandelen of zo, hoor.
Ik heb zo langzamerhand wel het gevoel dat ik dit al in heel wat topics aanhaal, maar hier hoort-ie ook zeker weer in. Ik heb geen aandelen of zo, hoor.

0
geplaatst: 17 februari 2007, 22:48 uur
Lowlands ga ik dit jaar wel weer heen, Pinkpop misschien ook wel, line-up ziet er tof uit.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:12 uur
Rock Werchter ( combi)
Dour (combi)
Gothicfestival in Waregem (weet nog niet juist wanneer, normaal enkel zaterdag)
Graspop (combi)
Enfin dat is de bedoeling
Werchter is zeker, maar de andere 'k weet het nog niet, zou wel willen maar 'k weet niet of er iemand mee kan enzo. Om alleen te gaan 'k weet het niet op het terrein zelf vind ik dat nu niet erg maar op de camping hmm :s
Dour (combi)
Gothicfestival in Waregem (weet nog niet juist wanneer, normaal enkel zaterdag)
Graspop (combi)
Enfin dat is de bedoeling
Werchter is zeker, maar de andere 'k weet het nog niet, zou wel willen maar 'k weet niet of er iemand mee kan enzo. Om alleen te gaan 'k weet het niet op het terrein zelf vind ik dat nu niet erg maar op de camping hmm :s
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:38 uur
Eind juni, begin juli ga ik waarschijnlijk 1 dag naar Werchter (160€ is mij véél te veel
). Het zal vrijdag of zondag worden.
En half augustus wordt het wel volledig Pukkelpop, enkel nog even afwachten wie er op de affiche gaan staan.
). Het zal vrijdag of zondag worden.En half augustus wordt het wel volledig Pukkelpop, enkel nog even afwachten wie er op de affiche gaan staan.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:48 uur
Pinkpop
Rock Werchter
Fields of Rock
De Zwarte Cross
En daar zou zomaar Pukkelpop of iets anders aan toegevoegd kunnen worden.
Rock Werchter
Fields of Rock
De Zwarte Cross
En daar zou zomaar Pukkelpop of iets anders aan toegevoegd kunnen worden.
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 februari 2007, 16:52 uur
Ik zou het bijna vergeten, maar hier ben ik ook weer van de partij.

0
geplaatst: 21 februari 2007, 16:53 uur
Het enige dat al vaststaat:
1. Domino-Festival in de AB met:
- AKRON/ FAMILY
- Deerhoof
2. PESTPOP - dag 1:
- Jon Oliva's Pain (akoestisch)
- Heavenly
- Nostradameus
- Sengir
3. PESTPOP - dag 2:
- Kotipelto
- Circle II Circle
- Mystica
- Chris Caffery
- Heimat
- Southern Voodoo
- Jon Oliva's Pain
- MY DYING BRIDE
1. Domino-Festival in de AB met:
- AKRON/ FAMILY
- Deerhoof
2. PESTPOP - dag 1:
- Jon Oliva's Pain (akoestisch)
- Heavenly
- Nostradameus
- Sengir
3. PESTPOP - dag 2:
- Kotipelto
- Circle II Circle
- Mystica
- Chris Caffery
- Heimat
- Southern Voodoo
- Jon Oliva's Pain
- MY DYING BRIDE
0
geplaatst: 21 februari 2007, 17:24 uur
Pestpop lijkt me wel leuk en aantrekkelijk. Misschien eens langs gaan.
* denotes required fields.