MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Naar welke festivals gaan jullie?

zoeken in:
Primavera en Sziget, waarschijnlijk!

Kef
Full of Hate en Zwarte Cross ( daar haal ik nog kaarten voor ).

Primavera

Met Lukas en Cygnus

Primavera

Met een line-up die bijna alle andere festivals overbodig maakt...

Bloc Party, Sonic Youth, Neil Young, Aphex Twin, Yo La Tengo, Andrew Bird, My Bloody Valentine, Phoenix, Art Brut, Squarepusher, Simian Mobile Disco, Kimya Dawson, Bat For Lashes, Michael Nyman, Saint Etienne, Uffie, Spiritualized, Liars, Deerhunter, DJ Mehdi, Damien Jurado, Shearwater, El-P, The Bad Plus, Jarvis Cocker, Lightning Bolt, The Jayhawks, Jesu, Gang Gang Dance, Alela Diane, Sunn O))), Dan Deacon, The Jesus Lizard, Herman Düne, Michael Mayer, Shellac, Black Lips, Chad VanGaalen, The Sound, A Certain Ratio, Magnolia Electric Co., The Bug, Rhythm & Sound, The Mae Shi, Ariel Pink's Haunted Graffiti, Dead Meadow, Throwing Muses, The Pains of Being Pure at Heart, Fucked Up, The Vaselines, Marnie Stern, Dälek, Oneida, Bowerbirds, Jarvis, DJ Yoda, Vivian Girls, Jay Reatard, A-Trak, The Tallest Man on Earth, Joe Henry, Women, Crystal Stilts, Plants and Animals, The Drones, Ghostface Killah, Magik Markers, Tachenko, Wooden Shjips, Karl Blau, Spectrum, The New Year, Ponytail, Wavves, Zu, The Bats, Duchess Says, Crystal Antlers, Los Punsetes, Jeremy Jay, Tokyo Sex Destruction, Mahjongg, Skatebård, Girls, John Maus, Zombie Zombie, Th' Faith Healers, Andy Votel, The Extraordinaires, Kitty, Daisy & Lewis, Half Foot Outside, lemonade, The Intelligence, Tim Burgess, Carsick cars, Joe Crepúsculo, The Secret Society, Ebony Bones, Klaus & Kinski, DJ/rupture, The Right Ons, Jason Lytle, Extra Life, Agent Ribbons, The Soft Pack, Maika Makovski, Angelo Spencer, Sleepy Sun, Veracruz, La Bien Querida, Stanley Brinks, Extraperlo, PAL, MENEO, Tikiman, Muletrain, Rosvita, cuzo, Merienda Cena, the lions constellation, Brian Hunt, The Bus Lines, Reigning Sound, Tim Burguess en BélMez

Cygnus schreef:
een line-up die bijna alle andere festivals overbodig maakt...

Bloc Party, Sonic Youth, Neil Young, Aphex Twin, Yo La Tengo, Andrew Bird, My Bloody Valentine, Phoenix, Art Brut, Squarepusher, Simian Mobile Disco, Kimya Dawson, Bat For Lashes, Michael Nyman, Saint Etienne, Uffie, Spiritualized, Liars, Deerhunter, DJ Mehdi, Damien Jurado, Shearwater, El-P, The Bad Plus, Jarvis Cocker, Lightning Bolt, The Jayhawks, Jesu, Gang Gang Dance, Alela Diane, Sunn O))), Dan Deacon, The Jesus Lizard, Herman Düne, Michael Mayer, Shellac, Black Lips, Chad VanGaalen, The Sound, A Certain Ratio, Magnolia Electric Co., The Bug, Rhythm & Sound, The Mae Shi, Ariel Pink's Haunted Graffiti, Dead Meadow, Throwing Muses, The Pains of Being Pure at Heart, Fucked Up, The Vaselines, Marnie Stern, Dälek, Oneida, Bowerbirds, Jarvis, DJ Yoda, Vivian Girls, Jay Reatard, A-Trak, The Tallest Man on Earth, Joe Henry, Women, Crystal Stilts, Plants and Animals, The Drones, Ghostface Killah, Magik Markers, Tachenko, Wooden Shjips, Karl Blau, Spectrum, The New Year, Ponytail, Wavves, Zu, The Bats, Duchess Says, Crystal Antlers, Los Punsetes, Jeremy Jay, Tokyo Sex Destruction, Mahjongg, Skatebård, Girls, John Maus, Zombie Zombie, Th' Faith Healers, Andy Votel, The Extraordinaires, Kitty, Daisy & Lewis, Half Foot Outside, lemonade, The Intelligence, Tim Burgess, Carsick cars, Joe Crepúsculo, The Secret Society, Ebony Bones, Klaus & Kinski, DJ/rupture, The Right Ons, Jason Lytle, Extra Life, Agent Ribbons, The Soft Pack, Maika Makovski, Angelo Spencer, Sleepy Sun, Veracruz, La Bien Querida, Stanley Brinks, Extraperlo, PAL, MENEO, Tikiman, Muletrain, Rosvita, cuzo, Merienda Cena, the lions constellation, Brian Hunt, The Bus Lines, Reigning Sound, Tim Burguess en BélMez

mjah dat is niet niks nee.

Ik ben zelf waarschijnlijk dit jaar aanwezig op Fortarock en Graspop.

Dj2Jelle
Wat doet Ghostface tussen die lui?

Het is wel zonde om alleen voor hem naar dat concert te gaan, tenzij de rest ookwel te pruimen is.

Dan zou ik eerder voor El-P, Dälek en Zu gaan (als ik jullie was). Ghostface is al jaren slecht bezig. Mooie line-up trouwens!

Rhythm & Poetry schreef:
Dan zou ik eerder voor El-P, Dälek en Zu gaan (als ik jullie was). Ghostface is al jaren slecht bezig. Mooie line-up trouwens!

Voor die acts ga ik zeker! Misschien gaan Zu en Dälek wel weer iets samendoen. Dat deden ze vorig jaar op Dour ook en dat was .

The Wu-Tang Clan heb ik eveneens op Dour mogen zien en ik geloof niet dat Ghostface dat gaat overtreffen.

Kef
Ben van plan om naar de Zwarte Cross te gaan. Als de dag kaarten in vvk gaan, maar gelijk 3 halen.
Heerlijke line-up met o.a Opeth, Stratovarius, Delain en Arch Enemy.

Nu het programma bekend is ga ik vrijdag mooi kaarten bestellen voor Bospop . The Australian Pink Floyd

blackfield festival in Gelsenkirchen

Rock Werchter en misschien Zwarte Cross.

Grindpad
In Muziek > Algemeen > het Houten Deathfest 24 & 25 april:

voor de liefhebbers van zwaar metaal:

24 & 25 april is er in Chipolata, Houten het Houten Deathfest.
2 dagen lang brute deathmetal.
een festival dat in korte tijd uit zijn voegen aan het groeien is.

ik heb de eer om met onze band Grindpad op zaterdag de dag te mogen openen (waarvoor hartelijk dank organisatie!)

ik kijk er erg naar uit, belooft tof festival te worden!

houtendeathfest.lucid-dreams.org | slamming brutal death metal festival

GRINDPAD[recording new EP] op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips

(excuus voor het reclame-maak-aspect als deelnemer zijnde, maar ik ben zo trots!)

Ben van plan om naar de night of the progs te gaan in duitsland (de loreley).

Bands die er spelen zijn oa. Arena, Pendragon, Steve Hackett band, en a script of a jester's tear band

Gothic Festival in Waregem.
Dus al twee zeker.

Kef schreef:
Ben van plan om naar de Zwarte Cross te gaan. Als de dag kaarten in vvk gaan, maar gelijk 3 halen.
Heerlijke line-up met o.a Opeth, Stratovarius, Delain en Arch Enemy.

Elsrock in Rijssen is ook een leuk metalfestival met Flotsam & Jetsam, Sodom, prima locatie en parkeergelegenheid, NS-station 15 min. lopen.
Zwarte Cross was vorig jaar met het metalpodium een succes en de andere podia zijn ook altijd wel de moeite waard. Ik ga voor Opeth , Walls of Jericho en Arch Enemy.

31 mei Ribs en Bluesfestival Raalte: oa Eric Sardinas en Solomon Burke, entree noppes.

1 Mei naar Moulinblues in Ospel en 11 + 12 juli naar Bospop

Lowlands.

BRBF Peer

http://www.break-away.be/

+

Streetrock; in mijn eigen dorp

Maar Primavera wat een line-up zeg
Ik=jaloers

odi
Sonisphere
Dance Valley
Lowlands
Mysteryland

Zino89
Pinkpop (Bruce in Nederland mag ik niet missen) en waarschijnlijk Lowlands. Was graag naar Sziget gegaan, maar dat zit er dit jaar helaas niet in

1 dag naar Pukkelpop omdat ik Faith No More wil zien , ik ga eigenlijk elk jaar naar Lowlands maar dit jaar een financiele tegenvaller dus met pijn in mijn hart gaat het niet lukken dit jaar

geld voor mij ook. 1 dagje pukkelpop. faith no more moet ik zien

Gisteren in de krant: indien de varkensgriep zo doorgaat sluit Mojo de afgelasting van diverse grote festivals zoals Pinkpop en Lowlands niet uit.

Elsrock in Rijssen met metal en rock staat onder druk van reli-fanaten en 20 mei 09 is er een hoorzitting in het Stadhuis. Er spelen op Elsrock echter geen Black metal bands.
Cradle of Filth speelt niet op het festival maar wel eerder in Lucky, Rijssen en daar hoor je niks over, vreemd.

Kef
vin13 schreef:
Elsrock in Rijssen met metal en rock staat onder druk van reli-fanaten en 20 mei 09 is er een hoorzitting in het Stadhuis. Er spelen op Elsrock echter geen Black metal bands.
Cradle of Filth speelt niet op het festival maar wel eerder in Lucky, Rijssen en daar hoor je niks over, vreemd.

Dat vond ik ook al vreemd, zo spelen er wel vaker metal bands in Lucky. Vindt het wel erg middeleeuws dat gezeur over Elsrock. Die lui kunnen zich beter met andere dingen bezig houden als een festival verpesten.

Kef schreef:
(quote)

Dat vond ik ook al vreemd, zo spelen er wel vaker metal bands in Lucky. Vindt het wel erg middeleeuws dat gezeur over Elsrock. Die lui kunnen zich beter met andere dingen bezig houden als een festival verpesten.

Verschil is dat Elsrock in de buitenlucht is en optredens in Lucky niet. En daar beroepen die lui zich op. Al vind ik het een hele zielige vertoning daar. Laten ze een hobby zoeken.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:17 uur

geplaatst: vandaag om 14:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.