Muziek / MusicMeter Live! / New Wave meetings
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2007, 17:53 uur
Check ik even de thread niet meer, blijk ik gemist te hebben dat er een heuse GOTHMUMEMEETING aankomt??
hm... maar;.. 23.02.. dordrecht.. helaas: zal me niet lukken...
Maar ik ben er bij in (zwarte) gedachte
hm... maar;.. 23.02.. dordrecht.. helaas: zal me niet lukken...
Maar ik ben er bij in (zwarte) gedachte

0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 18:07 uur
Jammer dat op zo korte termijn sommigen niet kunnen.
Ik wacht af of het definitief doorgaat en zo ja, dan zal ik een stayokay'tje boeken in R'dam. Want om nou al de trein van 22.43 terug te moeten nemen, dat is ook zonde en onzin.
Ik wacht af of het definitief doorgaat en zo ja, dan zal ik een stayokay'tje boeken in R'dam. Want om nou al de trein van 22.43 terug te moeten nemen, dat is ook zonde en onzin.
0
geplaatst: 14 februari 2007, 19:51 uur
Ik weet ook niet zeker of het gaat lukken, ik laat het nog weten..
0
geplaatst: 14 februari 2007, 19:54 uur
The Cureheads (UK) + support: The Essence
Hoofdpodium
Datum: vrijdag 23 februari 2007
Open: 20:00
Aanvang: 21:00
entree: 8,50 (CJP 7,50)
Online bestellen is mogelijk: http://www.bibelot.net/ProgrammaBestelStap1.aspx?Display=edit&id=215
80's wave party
Open: 23:30
Aanvang: 23:30
entree: 1,50
Geen webverkoop
Na het optreden van The Cureheads vindt een 80’s wave party plaats. DJ’s CO2 & Denniz (bekend van de 80's & more!-avonden in Baroeg, Rotterdam), draaien muziek van o.a. Siouxsie and the Banshees, Simple Minds, Talking Heads, Blondie, Visage, The Cult en Depeche Mode.
The Cureheads
The Cureheads mag je eigenlijk geen coverband noemen, het is de ultieme The Cure-look-a-like band! The Cureheads, zelf eveneens afkomstig uit Groot-Brittanië, doen hun best om de authentieke atmosfeer te creëren die de fans van The Cure kennen. Met behulp van geluid, licht en typisch Engelse humor spelen The Cureheads een grote variëteit aan nummers van The Cure, van de commercieel succesvolle nummers tot de zeldzame B-sides en nummers die alleen op het internet te downloaden zijn. Voeg daar dan ook de authentieke kledingstijl van The Cure aan toe (inclusief het wilde kapsel van frontman Robert Smith), en je zou bijna zweren dat je gewoon naar een concert van The Cure staat te genieten!
Supportact: The Essence
Het Rotterdamse The Essence, opgericht in 1984 op de middelbare school, is een alternatieve, gothic/rock/new wave band met invloeden van met name The Cure en Pink Floyd. Hun unieke geluid varieert van zuivere kracht tot dromerige ballades. Na vijf albums en een ‘best of’ album is de band muzikaal volwassener geworden ten opzichte van hun oorspronkelijke bedoelingen. Als live band heeft The Essence een sterke reputatie opgebouwd met hun krachtige, passionele en atmosferische podiumkunsten.
Hoofdpodium
Open: 20:00
Aanvang: 21:00
entree: 8,50 (CJP 7,50)
Online bestellen is mogelijk: http://www.bibelot.net/ProgrammaBestelStap1.aspx?Display=edit&id=215
80's wave party
Open: 23:30
Aanvang: 23:30
entree: 1,50
Geen webverkoop
Na het optreden van The Cureheads vindt een 80’s wave party plaats. DJ’s CO2 & Denniz (bekend van de 80's & more!-avonden in Baroeg, Rotterdam), draaien muziek van o.a. Siouxsie and the Banshees, Simple Minds, Talking Heads, Blondie, Visage, The Cult en Depeche Mode.
The Cureheads
The Cureheads mag je eigenlijk geen coverband noemen, het is de ultieme The Cure-look-a-like band! The Cureheads, zelf eveneens afkomstig uit Groot-Brittanië, doen hun best om de authentieke atmosfeer te creëren die de fans van The Cure kennen. Met behulp van geluid, licht en typisch Engelse humor spelen The Cureheads een grote variëteit aan nummers van The Cure, van de commercieel succesvolle nummers tot de zeldzame B-sides en nummers die alleen op het internet te downloaden zijn. Voeg daar dan ook de authentieke kledingstijl van The Cure aan toe (inclusief het wilde kapsel van frontman Robert Smith), en je zou bijna zweren dat je gewoon naar een concert van The Cure staat te genieten!
Supportact: The Essence
Het Rotterdamse The Essence, opgericht in 1984 op de middelbare school, is een alternatieve, gothic/rock/new wave band met invloeden van met name The Cure en Pink Floyd. Hun unieke geluid varieert van zuivere kracht tot dromerige ballades. Na vijf albums en een ‘best of’ album is de band muzikaal volwassener geworden ten opzichte van hun oorspronkelijke bedoelingen. Als live band heeft The Essence een sterke reputatie opgebouwd met hun krachtige, passionele en atmosferische podiumkunsten.
0
geplaatst: 14 februari 2007, 20:00 uur
Tsja, het klinkt prima natuurlijk 
Bij gebrek aan een tourlustige Cure zelf, is dit misschien wel een alternatief

Bij gebrek aan een tourlustige Cure zelf, is dit misschien wel een alternatief

0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 21:02 uur
Klinkt heel goed. Ik ga gewoon een ticket bestellen, en zie wel of er meer van hier komen. Ik ben nu helemaal lekker gemaakt en ga er heen.
0
geplaatst: 14 februari 2007, 21:10 uur
luisteraart schreef:
Klinkt heel goed. Ik ga gewoon een ticket bestellen, en zie wel of er meer van hier komen. Ik ben nu helemaal lekker gemaakt en ga er heen.
Die reptile met zijn teasers ook!

Ik heb d'r ook wel zin an.. woon niet echt om de hoek helaas, en volgende week een afspraak 's middags laat ivm mijn werk, kijken of het thuisfront me daarna kan missen

0
geplaatst: 14 februari 2007, 21:39 uur
orbit schreef:

orbit schreef:
woon niet echt om de hoek helaas
Utrecht - Dordrecht is niet zo ver toch? woon niet echt om de hoek helaas

0
geplaatst: 14 februari 2007, 21:45 uur
Orbit zit volop in de luiers, dan is zelfs Nieuwegein al ver 

0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 22:01 uur
Helaas kan ik online (tot dusver) geen kaartje bemachtigen. Ik internetbankier niet, en ik zie geen mogelijkheid tot creditcard-betaling. Dus heb ik maar gevraagd of ik kan reserveren. Ik hoor nog wel.
0
geplaatst: 14 februari 2007, 22:02 uur
luisteraart schreef:
Helaas kan ik online (tot dusver) geen kaartje bemachtigen. Ik internetbankier niet, en ik zie geen mogelijkheid tot creditcard-betaling. Dus heb ik maar gevraagd of ik kan reserveren. Ik hoor nog wel.
Goed om te weten idd... Laat ff weten hoe het afloopt!Helaas kan ik online (tot dusver) geen kaartje bemachtigen. Ik internetbankier niet, en ik zie geen mogelijkheid tot creditcard-betaling. Dus heb ik maar gevraagd of ik kan reserveren. Ik hoor nog wel.
0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 22:18 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Goed om te weten idd... Laat ff weten hoe het afloopt!ok. Je leest wel.
0
luisteraart
geplaatst: 15 februari 2007, 11:21 uur
Na een mailtje gestuurd te hebben staat er een ticket op mijn naam gereserveerd, dat ik 23-2 om 20.00, als de deuren open gaan, kan afhalen.

Beste Sjaak,
Ik heb 1 ticket op je naam gereserveerd, zodat je zeker bent van toegang. Vanaf 20:00 uur is BIbelot open en kun je op 23/2 dus bij de kassa een ticket kopen.
Groeten,
David
Bibelot

Beste Sjaak,
Ik heb 1 ticket op je naam gereserveerd, zodat je zeker bent van toegang. Vanaf 20:00 uur is BIbelot open en kun je op 23/2 dus bij de kassa een ticket kopen.
Groeten,
David
Bibelot
0
geplaatst: 15 februari 2007, 13:55 uur
luisteraart schreef:
Na een mailtje gestuurd te hebben staat er een ticket op mijn naam gereserveerd, dat ik 23-2 om 20.00, als de deuren open gaan, kan afhalen.

Beste Sjaak,
Groeten,
David
Bibelot

Beste Sjaak,
Groeten,
David
Bibelot
easy as that!
0
geplaatst: 16 februari 2007, 01:06 uur
Poeh, ik moet goed uitzoeken óf ik ergens kan overnachten, een nacht door kan halen of weet ik veel wat want de laatste trein red ik waarschijnlijk niet. Of rijdt er iemand richting Baarn/Amersfoort?
0
geplaatst: 16 februari 2007, 02:19 uur
orbit schreef:
Komt gij ook mijn beste?
Heb je het tegen mij of tegen een andere beste? Komt gij ook mijn beste?

0
luisteraart
geplaatst: 16 februari 2007, 02:39 uur
Wel rekening houden met de huisregels van Bibelot:
Groepen van 4 of meer personen dienen zich minimaal 24 uur van tevoren te hebben gemeld via e-mail. Bij verzuim kan de toegang worden geweigerd. Hinderlijke samenscholing kan leiden tot verwijdering uit de locatie.

Groepen van 4 of meer personen dienen zich minimaal 24 uur van tevoren te hebben gemeld via e-mail. Bij verzuim kan de toegang worden geweigerd. Hinderlijke samenscholing kan leiden tot verwijdering uit de locatie.

0
geplaatst: 16 februari 2007, 04:19 uur
Paap_Floyd schreef:
Poeh, ik moet goed uitzoeken óf ik ergens kan overnachten, een nacht door kan halen of weet ik veel wat want de laatste trein red ik waarschijnlijk niet. Of rijdt er iemand richting Baarn/Amersfoort?
Voldoende coke meenemen dan kan je naar huis lopen Poeh, ik moet goed uitzoeken óf ik ergens kan overnachten, een nacht door kan halen of weet ik veel wat want de laatste trein red ik waarschijnlijk niet. Of rijdt er iemand richting Baarn/Amersfoort?

0
geplaatst: 16 februari 2007, 12:39 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Heb je het tegen mij of tegen een andere beste? 
Mijn reactie staat na de jouwe, dus ik heb het niet tegen de mannetjes uit de radio

0
geplaatst: 16 februari 2007, 13:25 uur
orbit schreef:
Mijn reactie staat na de jouwe, dus ik heb het niet tegen de mannetjes uit de radio
Nou, ja, ik ben wel van plan te komen (quote)

Mits ik vervoer terug heb tenzij mensen met me tot vroeg door willen gaan zodat ik de eerste trein kan nemen

0
geplaatst: 16 februari 2007, 13:55 uur
Vervoer terug... daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht

Dan wordt het zeker lastig voor me. Laatste trein uit Dort gaat zeker al om 23:12 ofzo?

Dan wordt het zeker lastig voor me. Laatste trein uit Dort gaat zeker al om 23:12 ofzo?
0
geplaatst: 16 februari 2007, 13:59 uur
orbit schreef:
Vervoer terug... daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht

Dat ligt er net aan waar je heen moet. Ik moet in ieder geval rond die tijd dan wel weg ja Vervoer terug... daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht

0
geplaatst: 16 februari 2007, 14:11 uur
Woon in Utrecht, dus ik moet zo rond twaalf uur weer pleiten richting station als ik de ns info kan vertrouwen.. dat is meestal net wanneer het gezellig wordt 

0
geplaatst: 16 februari 2007, 14:19 uur
orbit schreef:
Woon in Utrecht, dus ik moet zo rond twaalf uur weer pleiten richting station als ik de ns info kan vertrouwen.. dat is meestal net wanneer het gezellig wordt
Ik denk dat ik een fiets in Utrecht ga neerzetten of wat studiegenoten ga lastigvallen, Baarn is nog best te doen fietsend Woon in Utrecht, dus ik moet zo rond twaalf uur weer pleiten richting station als ik de ns info kan vertrouwen.. dat is meestal net wanneer het gezellig wordt

* denotes required fields.