Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2007, 20:55 uur
Donderdag 15 nov Beirut
- Sietse
- Herman (misschien. eigenlijk heb ik geen tijd, maar ik wil dit ook niet missen)
- Sietse
- Herman (misschien. eigenlijk heb ik geen tijd, maar ik wil dit ook niet missen)
0
geplaatst: 13 november 2007, 02:06 uur
Voor de Arcade Fire mensen... hebhet er even emt Koen over gehad...
Ik zal om 4 uur op station Amsterdam zijn,
dan eens even wat eten, wat drinken etc.. en dan zo rond 7 uur bij HMH aankomen (vroeg genoeg toch?).
Zullen we maar vooraan in de grote stationshal afspreken, waar je naar alle sporen kunt. Daar vooraan zit geloof ik een geld-wissel-kantoor en een postbank-automaat. Daar maar afspreken.
Mensen die mijn telefoonnummer willen hebben moeten maar even PMen
dan eens even wat eten, wat drinken etc.. en dan zo rond 7 uur bij HMH aankomen (vroeg genoeg toch?).
Zullen we maar vooraan in de grote stationshal afspreken, waar je naar alle sporen kunt. Daar vooraan zit geloof ik een geld-wissel-kantoor en een postbank-automaat. Daar maar afspreken.

0
geplaatst: 13 november 2007, 16:09 uur
Sorry Sorry, gaat niet lukken! Zit nog op school. Misschien zie ik jullie daar nog wel.
0
geplaatst: 13 november 2007, 16:21 uur
Donderdag 15 nov Beirut
- Sietse
- nevyn
En eh herman, volgens mij zijn de kaartjes nu uitverkocht wel echt
- Sietse
- nevyn
En eh herman, volgens mij zijn de kaartjes nu uitverkocht wel echt

0
geplaatst: 13 november 2007, 19:03 uur
Donderdag 15 nov Beirut
- Sietse
- nevyn
- sq + mevouw sq
- Sietse
- nevyn
- sq + mevouw sq
0
Sietse
geplaatst: 13 november 2007, 20:05 uur
ik wil erbij mij nog wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk op het balkon zit en dat ik met wat andere mensen ben....maar ik zie jullie hoe dan ook daar gewoon...of niet dan?
0
geplaatst: 13 november 2007, 21:05 uur
Ik heb (nog) geen kaartje en dat zal ook wel niet meer lukken nu... Jammer, volgende keer dan maar.
- Sietse
- nevyn
- sq + mevouw sq
- Sietse
- nevyn
- sq + mevouw sq
0
geplaatst: 14 november 2007, 00:53 uur
The Scientist schreef:

Wat een gaaf concert zeg! Mooie lichtshow, goed gespeeld oh oh heerlijk! Helaas geen mensen van hier ontmoet, aangezien Paalhaas mijn smsjes niet antwoordde.

Ik ben verliefd op Régine trouwens..
0
geplaatst: 14 november 2007, 01:11 uur
HiLL schreef:
Wat een gaaf concert zeg! Mooie lichtshow, goed gespeeld oh oh heerlijk!
Wat een gaaf concert zeg! Mooie lichtshow, goed gespeeld oh oh heerlijk!
Inderdaad!

Helaas geen mensen van hier ontmoet, aangezien Paalhaas mijn smsjes niet antwoordde. 

Don't you just love it when a plan comes together?
Ik ben verliefd op Régine trouwens..
Jij ook al?

0
geplaatst: 14 november 2007, 10:05 uur
Ja het was echt heel gaaf. Ik stond uiteraard rechts bij de bar, ik denk dat jullie in het midden van de zaal stonden?
En ja Regine ik heb een zwak voor haar, vind haar namelijk niet knap. Maar hoe zij gisteren in dat heerlijke, lieve mooie emojurkje stond te 'dansen' en de acteren op het podium. Heerlijk! I love her!
5*
Ik vond de sfeer op het podium echt fantastisch. Leuk die kleine beeldje s af en toe in het zwart/wit, waardoor het leek alsof het de sixties waren.
En dan die twee gekken links op het podium. Die ene sloeg de microfoon nog omver. Regine op de drums was ook erg leuk, de passie, het plezier en de energie van de hele band was echt te zien/horen.
En ja Regine ik heb een zwak voor haar, vind haar namelijk niet knap. Maar hoe zij gisteren in dat heerlijke, lieve mooie emojurkje stond te 'dansen' en de acteren op het podium. Heerlijk! I love her!

5*
Ik vond de sfeer op het podium echt fantastisch. Leuk die kleine beeldje s af en toe in het zwart/wit, waardoor het leek alsof het de sixties waren.

En dan die twee gekken links op het podium. Die ene sloeg de microfoon nog omver. Regine op de drums was ook erg leuk, de passie, het plezier en de energie van de hele band was echt te zien/horen.
0
geplaatst: 14 november 2007, 15:33 uur
HiLL schreef:
Weet je zeker dat je niet bij de Jostiband bent geweest?
0
geplaatst: 1 december 2007, 12:44 uur
gaan er vanavond nog mume-ers naat Stars of the Lid in Antwerpen?
0
geplaatst: 1 december 2007, 17:04 uur
Gaan er nog mensen naar Porcupine tree in de heineken biertent op sinterklaasavond:)
- Bonothecat
- Bonothecat
0
Omayyad
geplaatst: 4 december 2007, 16:02 uur
bonothecat schreef:
Geen meeting bij Porcupine Tree?
Geen meeting bij Porcupine Tree?
Ik vertrek straks naar Keulen...
0
geplaatst: 4 december 2007, 16:49 uur
Omayyad schreef:
(quote)
Ik ook...

0
geplaatst: 4 december 2007, 20:13 uur
bonothecat schreef:
Gaan er nog mensen naar Porcupine tree in de heineken biertent op sinterklaasavond:)
- Bonothecat
- Bonothecat
yep. foto's maken (o.a.)
jammer dat fear falls burning (waarmee sw ook het continuum project heeft) juist op de zelfde avond in paradiso concerteert. en met al die drukke schema's zit een late night sessie rr ook niet in helaas.
0
Sietse
geplaatst: 4 december 2007, 20:23 uur
charlezzz, morgen nog naar Fear Falls Burning in Amsterdam?
0
geplaatst: 5 december 2007, 09:17 uur
@sietse: morgenmiddag even, maar niet naar het concert morgenavond (zie boven).
volgende week zondag ga ik d'n dirk ophalen in frankrijk en zie ik daar het concert van ffb en jesu in reims.
volgende week zondag ga ik d'n dirk ophalen in frankrijk en zie ik daar het concert van ffb en jesu in reims.
0
Sietse
geplaatst: 6 december 2007, 22:02 uur
charlezzz schreef:
Ik was er ook niet en met als reden dat ik vandaag heel de dag ziek thuis heb gezeten.
0
geplaatst: 7 december 2007, 09:34 uur
Sietse schreef:
Ik was er ook niet en met als reden dat ik vandaag heel de dag ziek thuis heb gezeten.
(quote)
hmm, das niet zo mooi
0
geplaatst: 11 december 2007, 17:23 uur
Vanavond Marillion in Paradiso (dinsdag dus)....wie mij meent te herkennen kan me aanspreken 

0
geplaatst: 12 december 2007, 12:29 uur
Ik ben jaloers op de mensen die vanavond naar Marillion gaan...ze waren zwaar briljant gisterenavond! Hoogtepunt This Stange Engine....en de Brave sectie 

0
Sietse
geplaatst: 19 december 2007, 20:52 uur
Vrijdag 21-12 Stars of the Lid, Utrecht:
- Sietse + 1
- Sietse + 1
0
geplaatst: 19 december 2007, 21:18 uur
Vrijdag 21-12 Stars of the Lid, Utrecht:
- Sietse + 1
- bubbachups + ego
- Sietse + 1