menu

Mijn Updates +
Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

In! Ik ga sowieso ook. Heb ze 2x eerder live gezien, beide keren overdonderend mooi. Met een integrale uitvoering van Hospice kunnen ze dat mogelijk nog overtreffen.

Waarom moet jij altijd (eventuele) dates vergezellen

Als we na afloop met z'n allen hardgaan voor Koningsnacht ben ik wel te porren hoor

jordidj1 schreef:
(quote)

Komende donderdag gaan we lekker met zijn tweetjes zonder moederbeer Geert tho

jordidj1 schreef:
(quote)

Haha, als je geen dubbeldate wilt of een grotere MuMe-meeting laat ik me wel vergezellen door een andere date Zie dat er al genoeg vrienden interesse hebben

jordidj1 schreef:
(quote)

Interesse

Ik loot graag mee

123poetertjes schreef:
(quote)
Komende donderdag gaan we lekker met zijn tweetjes zonder moederbeer Geert tho

Ik ben blij voor jullie kinders. Gelukkig heb ik die avond net zo'n leuke date (bijna net zo leuk als Eefje )

Gretz schreef:
(quote)

Haha, als je geen dubbeldate wilt of een grotere MuMe-meeting laat ik me wel vergezellen door een andere date Zie dat er al genoeg vrienden interesse hebben

Nou dan gaan we wel een mini-meeting houden, als het zo moet

Mensen die interesse hebben zou ik wel adviseren snel een kaartje te kopen, want ik zou niet verwachten dat er meer dan 1000 bezoekers in de Vondelkerk passen (nooit geweest bij concerten though)

Gretz schreef:
(quote)

Ik ben blij voor jullie kinders. Gelukkig heb ik die avond net zo'n leuke date (bijna net zo leuk als Eefje )
Toch nog naar Jerry? x

123poetertjes schreef:
(quote)
Toch nog naar Jerry? x

Nee met een waitress http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_yes.gif

#boyohboy

Gretz schreef:
(quote)

Nee met een waitress (afbeelding)

A city full of people and my favorite is that waitress

Namen en rugnummers Geert. En haar favoriete liedje van die Amerikaanse Elbow wil ik ook weten.

Ik ga ook naar The Antlers. Maar dan in Leuven. Met mah boi ArthurDZ aka Tuurieboy.

123poetertjes schreef:
Namen en rugnummers Geert. En haar favoriete liedje van die Amerikaanse Elbow wil ik ook weten.

'I'LL EXPLAIN EVERYTHING TO THE GEEKS'

Las onlangs een artikel waarin de pointe was dat voor veel millenials pop/rockmuziek en de beleving ervan een soort religieuze functie heeft aangenomen. Het getuigen van hun voorkeur voor een bepaalde band doet me sterk denken aan het zaterdagochtendgehossel van Jehova-getuigen ("wij komen u het Paradijs brengen" - "zet maar voor de deur neer en mag dat voortaan op een iets profaner tijdstip, zeg na 11:00").

De discours tussen sommigen alhier vertoont nauwe verwantschap met het blije gesprek tussen jongeren op een EO-landdag.

OK, Mjuman. Helder.

Johnny Marr schreef:
OK, Mjuman. Helder.

Haha, echt he. Onze pater.

Mjuman schreef:
Las onlangs een artikel waarin de pointe was dat voor veel millennials pop/rockmuziek en de beleving ervan een soort religieuze functie heeft aangenomen.

Zit wat in
https://puu.sh/CzdMJ/bca3b76201.png

Kun je me via pm een linkje sturen naar het betreffende artikel?

jordidj1 schreef:
(quote)

Niks mis met een ménage à trois toch?

Heeft iedereen die meewilt ook al daadwerkelijk een kaartje?

Teunnis schreef:
(quote)

Niks mis met een ménage à trois toch?

Heeft iedereen die meewilt ook al daadwerkelijk een kaartje?

Nee?

Ik denk er nog even over na, 't is nl niet per se mijn favoriete band ofzo.

geplaatst:
Wie gaat er vrijdag ook naar Spiritualized in Paradiso?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:57 uur

geplaatst: vandaag om 07:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.