Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
1
geplaatst: 13 juli 2019, 19:09 uur
stoepkrijt schreef:
Die aankondiging heb ik voorbij zien komen, maar ik twijfel nog of ik erheen wil.
Zijn jullie er alle drie bij? Dan zal ik het toch eens serieus gaan overwegen.
Die aankondiging heb ik voorbij zien komen, maar ik twijfel nog of ik erheen wil.
Zijn jullie er alle drie bij? Dan zal ik het toch eens serieus gaan overwegen.
Ja leuk stoepkrijt ?
0
geplaatst: 15 juli 2019, 14:35 uur
Aha. Hier moet ik dus zijn om een keer een meeting bij te wonen. Altijd al afgevraagd of dat een keertje georganiseerd zou kunnen worden.
Bij mij staan deze hoog op het lijstje om te zien (sommige al gezien maar nog de moeite waard):
Bon Iver
Volcano Choir
Death Cab For Cutie
Modest Mouse
Phoenix
Mew
M83
... en ja voor de derde keer Afghan Whigs.
Bij mij staan deze hoog op het lijstje om te zien (sommige al gezien maar nog de moeite waard):
Bon Iver
Volcano Choir
Death Cab For Cutie
Modest Mouse
Phoenix
Mew
M83
... en ja voor de derde keer Afghan Whigs.
0
geplaatst: 15 juli 2019, 14:41 uur
coldwarkids schreef:
Aha. Hier moet ik dus zijn om een keer een meeting bij te wonen. Altijd al afgevraagd of dat een keertje georganiseerd zou kunnen worden.
Er was eerder dit jaar nog een grote meeting.
Er zijn ook wel meer meetings georganiseerd in het verleden.
In dit topic is het wel handig als je specifieke concerten noemt.
0
geplaatst: 5 april 2022, 11:12 uur
Ik ga vanavond naar Amenra in Utrecht en ik ben in voor een mini-meeting.
0
geplaatst: 6 april 2022, 11:40 uur
Teunnis schreef:
Was genieten zeker?
0
geplaatst: 16 november 2022, 17:20 uur
Ik ga morgen naar Wolf Alice in Utrecht en ik ben in voor een mini-meeting!
Iemand interesse?
Iemand interesse?
2
geplaatst: 24 februari 2023, 20:29 uur
1
geplaatst: 3 maart 2023, 13:48 uur
1
geplaatst: 3 maart 2023, 14:16 uur
Koenr schreef:
Morgen tijdens Museumnacht Rotterdam speelt Kot Kot in Roodkapje, haar plaat van afgelopen jaar behoort tot mijn favoriete 2022-releases. Zijn er toevallig enkele Rotterdammers geïnteresseerd of sowieso op Museumnacht aanwezig? Jazper, herman, GrafGantz, niethie, Edgar18?
Linkje naar het event.
Morgen tijdens Museumnacht Rotterdam speelt Kot Kot in Roodkapje, haar plaat van afgelopen jaar behoort tot mijn favoriete 2022-releases. Zijn er toevallig enkele Rotterdammers geïnteresseerd of sowieso op Museumnacht aanwezig? Jazper, herman, GrafGantz, niethie, Edgar18?
Linkje naar het event.
Morgen ben ik in Dordrecht bij een uitvoering van de Stabat Mater van Karl Jenkins (ex-Soft Machine). Geen idee hoe dat gaat klinken, maar m'n moeder zingt mee in het koor dus dan heb je geen keus

0
geplaatst: 3 maart 2023, 14:25 uur
Koenr schreef:
Linkje naar het event.
Linkje naar het event.
Je vergeet dix te taggen overigens

0
geplaatst: 3 maart 2023, 14:48 uur
Ahja, die is ook gearriveerd inmiddels. Lijkt me leuk dix een keer irl te ontmoeten!
2
geplaatst: 3 maart 2023, 15:56 uur
Valt tegen hoor.
Je verstaat hem moeilijk en van begrijpen komt het sowieso niet. Maar hij doet verder geen vlieg kwaad.
Je verstaat hem moeilijk en van begrijpen komt het sowieso niet. Maar hij doet verder geen vlieg kwaad.
1
geplaatst: 3 maart 2023, 18:03 uur
Koenr schreef:
Linkje naar het event.
Linkje naar het event.
Net even stukjes beluisterd en dat zou wel eens in een straatje van mij kunnen passen. Kan helaas niet aanhaken evenwel...
1
geplaatst: 3 maart 2023, 18:10 uur
Koenr schreef:
Zijn er toevallig enkele Rotterdammers geïnteresseerd of sowieso op Museumnacht aanwezig?
Thnx voor de tip! Ik denk niet dat ik het red morgen, want ik heb al een ander feestje op de planning staan, maar ik hou hem wel in gedachten, want je weet nooit hoe een avond loopt.Zijn er toevallig enkele Rotterdammers geïnteresseerd of sowieso op Museumnacht aanwezig?
1
geplaatst: 3 maart 2023, 19:10 uur
Koenr schreef:
Linkje naar het event.
Linkje naar het event.
Klinkt erg interessant en ben eerdere jaren ook wel geweest, alleen ben ik morgen bij Suzanne Vega in de Arminiuskerk. Dus dat gaat hem niet worden helaas.
0
geplaatst: 3 maart 2023, 22:07 uur
Roodkapje, daar had ik mijn werkplaats om de hoek. Hoe laat gaat het loos? Klein zaaltje, kan snel vol zijn.
0
geplaatst: 4 maart 2023, 17:58 uur
Concert begint om 21u. Er is ook een expositie daar, die zal ook nog wat extra publiek trekken.
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 23:01 uur
Wie zie ik morgen, vrijdag 4/8/23, bij H (Steve Hogarth, frontman Marillion) in De Cacaofabriek in Helmond ?
0
geplaatst: 16 januari 2024, 18:31 uur
Wie is er ook bij Slowdive vanavond in Paradiso en wil vooraf of na afloop meeten? 

0
geplaatst: 2 februari 2024, 19:08 uur
Over een maand vind een grote MuMeMeeting plaats in Antwerpen, ter ere van het vierde lustrum van onze geliefde site 

0
geplaatst: 2 juli 2024, 21:54 uur
Nog mensen die morgen (woensdag 3 juli) naar Alvvays in Paradiso gaan, en in zijn voor een meeting?
1
geplaatst: 2 juli 2024, 22:04 uur
VladTheImpaler schreef:
Nog mensen die morgen (woensdag 3 juli) naar Alvvays in Paradiso gaan, en in zijn voor een meeting?
Mijn vriendin en ik zijn present!
0
geplaatst: 3 juli 2024, 13:55 uur
Ik heb trouwens een kaartje over, nog liefhebbers? Gretz 123poetertjes bijvoorbeeld?
2
geplaatst: 3 juli 2024, 14:14 uur
Oeh ik kan helaas niet maar superlief dat je aan me denkt
Geniet ervan!!
Zullen we anders 25 november Nilüfer @ Melkweg alvast prikken? hihi
Geniet ervan!!Zullen we anders 25 november Nilüfer @ Melkweg alvast prikken? hihi
* denotes required fields.