Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
1
geplaatst: 3 juli 2024, 15:42 uur
Ik ben te herkennen aan een wit Parquet Courts t-shirt in ieder geval.
0
geplaatst: 3 juli 2024, 16:16 uur
VladTheImpaler schreef:
Ik aan een roze Levi’s shirt.
5
geplaatst: 11 december 2024, 01:08 uur
Nu ik er toch aan direct maar even voorstellen:
Zullen we een grote(re) MiniMuMeMeet doen bij Vampire Weekend komende zondag? Mag ook na afloop in een (hotel)bar/café icm de ontknoping én afterparty van De Witte Trui
Mausie
AstroStart
SanderT
VladTheImpaler
stardust_be
gerre
Dance Lover
Gloeilamp
MRDammann
coldwarkids
SOAD
(en twijfelaars chevy93, Johnny Marr, ArthurDZ, Arno, jordidj1 e.a.)
Zullen we een grote(re) MiniMuMeMeet doen bij Vampire Weekend komende zondag? Mag ook na afloop in een (hotel)bar/café icm de ontknoping én afterparty van De Witte Trui

Mausie
AstroStart
SanderT
VladTheImpaler
stardust_be
gerre
Dance Lover
Gloeilamp
MRDammann
coldwarkids
SOAD
0
geplaatst: 11 december 2024, 10:03 uur
Gretz schreef:
Mausie
AstroStart
SanderT
VladTheImpaler
stardust_be
gerre
Dance Lover
Gloeilamp
MRDammann
coldwarkids
SOAD
(en twijfelaars chevy93, JohnnyMarr, ArthurDZ, Arno, jordidj1 e.a.)

Mausie
AstroStart
SanderT
VladTheImpaler
stardust_be
gerre
Dance Lover
Gloeilamp
MRDammann
coldwarkids
SOAD
(en twijfelaars chevy93, JohnnyMarr, ArthurDZ, Arno, jordidj1 e.a.)
Ik ben vóór! Leuk idee.
2
geplaatst: 11 december 2024, 11:13 uur
Ik heb mijn kaartje verkocht omdat ik liever naar DIIV ga in Paradiso dezelfde avond.
0
geplaatst: 11 december 2024, 11:45 uur
VladTheImpaler schreef:
Ik heb mijn kaartje verkocht omdat ik liever naar DIIV ga in Paradiso dezelfde avond.
Terechte keuze. Ze waren fantastisch eind vorige maand in Gent. Wil je de setlist zien? Hierzo:
DIIV Concert Setlist at 30 Years TOUTPARTOUT on November 29, 2024 | setlist.fm
*drool*
Gretz schreef:

Doen we ook een meet tijdens Beach House in Brussel op 1 juni?

1
geplaatst: 11 december 2024, 13:00 uur
VladTheImpaler schreef:
Fair enough, DIIV stelt ook nooit teleur.
Maar je mist dan wel een setlist met 36-37 nummes en iets van 13 covers. Heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken
1
geplaatst: 12 december 2024, 15:32 uur
Gretz schreef:
Mausie
AstroStart
SanderT
VladTheImpaler
stardust_be
gerre
Dance Lover
Gloeilamp
MRDammann
coldwarkids
SOAD

Mausie
AstroStart
SanderT
VladTheImpaler
stardust_be
gerre
Dance Lover
Gloeilamp
MRDammann
coldwarkids
SOAD
Helemaal primaatjes
0
geplaatst: 14 december 2024, 08:28 uur
Wel stom dat het op een zondag is, dus ik verwacht niet dat ik kan blijven hangen..
0
geplaatst: 14 december 2024, 21:22 uur
Die smeerlappen hebben stiekem het voorprogramma gewijzigd van Charlotte Adigéry & Bolis Pupul naar Bnnyhunna

0
geplaatst: 15 december 2024, 23:02 uur
Johnny Marr schreef:
En, werd er nog getongzoend of?
En, werd er nog getongzoend of?
hoezo werd ik geclassificeerd als twijfelaar
ik heb nooit tegen die jongen gezegd dat ik misschien wilde gaan
1
Germ (crew)
geplaatst: 16 december 2024, 07:42 uur
Musicmeter was goed vertegenwoordigd! Maartenn en ik waren er ook.
2
geplaatst: 3 maart 2025, 15:40 uur
GY!BE @ Vooruit in Gentje op zondag de 16e, wie is er in voor een drankje vooraf of na afloop?
angelin
ArthurDZ
Johnny Marr
gerre
angelin
ArthurDZ
Johnny Marr
gerre
0
geplaatst: 3 maart 2025, 16:01 uur
Gretz schreef:
GY!BE @ Vooruit in Gentje op zondag de 16e, wie is er in voor een drankje vooraf of na afloop?
angelin
ArthurDZ
Johnny Marr
gerre
angelin
ArthurDZ
Johnny Marr
gerre
Zoals het er nu uitziet zal ik mijn kaartje verkopen. Ik ben herstellende van een zware hersenschudding. Zal de komende weken wat gas terug moeten nemen.
Het is voor mij 3 uur rijden en moet (als ik hersteld ben), de volgende dag werken.
0
geplaatst: 4 maart 2025, 17:25 uur
angelin schreef:
Zoals het er nu uitziet zal ik mijn kaartje verkopen. Ik ben herstellende van een zware hersenschudding. Zal de komende weken wat gas terug moeten nemen.
Het is voor mij 3 uur rijden en moet (als ik hersteld ben), de volgende dag werken.
(quote)
Beterschap daar in St Pancras.( heb daar nog familie wonen)
0
geplaatst: 4 maart 2025, 20:15 uur
Bedankt allemaal!
Ik heb definitief besloten niet te gaan. Vooral omdat ik ze de volgende dag ook in Den Haag ga zien.
Veel plezier allemaal!
Ik heb definitief besloten niet te gaan. Vooral omdat ik ze de volgende dag ook in Den Haag ga zien.
Veel plezier allemaal!
2
geplaatst: 26 juni 2025, 19:26 uur
Mensen die zin hebben om te meeten na afloop van The Maccabees? Lars Muziek. SOAD VladTheImpaler (sj0n88 of Mausie misschien ook present?)
2
geplaatst: 26 juni 2025, 22:38 uur
Hee Sorry lees t nu pas. Stond op het balkon. Mooie plekken. Mooie energie. Top show! De band had er zin an.
0
geplaatst: 28 juni 2025, 15:45 uur
SanderT schreef:
Mensen die zin hebben om te meeten na afloop van The Maccabees? Lars Muziek. SOAD VladTheImpaler (sj0n88 of Mausie misschien ook present?)
Aaah balen, had ik het eerder gelezen had ik wel willen meeten! Na afloop stonden Fred (blur8) en ik nog een tijdje naast Paradiso, op de hoop de bandleden te kunnen ontmoeten.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 juni 2025, 18:26 uur
SanderT schreef:
Ziet eruit alsof half MuMe in Paradiso was haha
Ziet eruit alsof half MuMe in Paradiso was haha
Iig niet in fucking Ysselstein
* denotes required fields.