Muziek / MusicMeter Live! / Rockin Park Nijmegen
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2012, 10:11 uur
Volgens dat stuk in Gelderlander komt het waarschijnlijk door het slechte weer. Een andere reden kunnen ze niet bedenken. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juni 2012, 12:41 uur
Vanaf donderdag is het tweede kaartje gratis lees ik op Nu.nl.
Nu vind ik 35 euro voor Elbow niet duur en pa wil ze misschien ook wel zien, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik daar verder moet doen. Een uurtje Elbow is net niet de moeite en het geld waard en ik zit echt niet te wachten op Snow Patrol en Selah Sue.
Nu vind ik 35 euro voor Elbow niet duur en pa wil ze misschien ook wel zien, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik daar verder moet doen. Een uurtje Elbow is net niet de moeite en het geld waard en ik zit echt niet te wachten op Snow Patrol en Selah Sue.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 13:08 uur
35 euro is wel ok ja. maar ik hoop niet dat dit gevolgen gaat hebben voor eventuele volgende edities.. Hebben ze het met die suffe programmering elke keer zelf naar gemaakt, prutsers!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juni 2012, 14:25 uur
Op zich had ik wel verwacht dat ze goed gingen verkopen. Ik vind het ook maar suffe artiesten (dEUS ken ik niet echt), maar het zijn wel mainstream acts die het momenteel goed doen.
Ik heb geen idee hoeveel Nederlanders jaarlijks naar Werchter gaan. Zijn dat er veel?
Ik betwijfel het in ieder geval dat mensen toch tamelijk ver vooruit kijken om het weer te beoordelen. Volgens mij is 't gewoon een beetje een festivaloverkill en misschien moet een deel nog werken/tentamens herkansen. Of ze zijn al of gaan op vakantie (wat ook geld kost).
Ik heb geen idee hoeveel Nederlanders jaarlijks naar Werchter gaan. Zijn dat er veel?
Ik betwijfel het in ieder geval dat mensen toch tamelijk ver vooruit kijken om het weer te beoordelen. Volgens mij is 't gewoon een beetje een festivaloverkill en misschien moet een deel nog werken/tentamens herkansen. Of ze zijn al of gaan op vakantie (wat ook geld kost).
0
Yann Samsa
geplaatst: 7 juni 2012, 14:40 uur
Stijn_Slayer schreef:
Op zich had ik wel verwacht dat ze goed gingen verkopen. Ik vind het ook maar suffe artiesten (dEUS ken ik niet echt).
Op zich had ik wel verwacht dat ze goed gingen verkopen. Ik vind het ook maar suffe artiesten (dEUS ken ik niet echt).
Maak daar dan maar snel verandering in:
dEUS - The Ideal Crash (1999)
Oh, en 'suffe artiesten' is misschien wat veel gezegd. Elbow maakt zeer mooie muziek, en is live hartverwarmend. Selah Sue en The Temper Trap zetten ook sterke shows neer, om nog maar te zwijgen van dEUS.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juni 2012, 14:53 uur
Eén berichtje hoger van mij maakt wel duidelijk hoe ik over Elbow denk.
Selah Sue, tamelijk irritant 
Selah Sue, tamelijk irritant 
0
geplaatst: 7 juni 2012, 15:28 uur
En toch is een optreden van dEUS aan te raden. Ik zie dat M. Ward ook komt, ligt dat jou niet? Voor een luttele 35 euro zou ik er gewoon heen gaan en wat dingen proberen. Je kan er toch hoe dan ook een leuke dag van maken?
0
geplaatst: 7 juni 2012, 15:41 uur
35 euro voor die line-up is geen geld. Dat betaal je alleen voor een clubshow van dEUS of Elbow al. Als ik in de buurt van Nijmegen zou wonen zou ik het wel weten.
Dat het niet uitverkoopt zal wel liggen aan het feit dat er geen echt grote namen staan. Elbow is hier dan misschien erg populair, het is niet zo'n mainstream-artiest.
Dat het niet uitverkoopt zal wel liggen aan het feit dat er geen echt grote namen staan. Elbow is hier dan misschien erg populair, het is niet zo'n mainstream-artiest.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 16:34 uur
Voor zo´n sterke line up zou ik best willen gaan. Maar het probleem is dat ik zo ongeveer alle artiesten al eens gezien heb. Dat zijn namelijk Selah Sue, Elbow, De Staat, dEUS, allemaal al gezien.
En Snow Patrol is gewoon de grootste rukband van het afgelopen decennium.
En Snow Patrol is gewoon de grootste rukband van het afgelopen decennium.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 17:10 uur
M'n pa had hier al een kaartje voor dus ik kan nu gratis mee. Daar moet ik maar gebruik van maken dan. Elbow was erg tof op Lowlands afgelopen jaar. Snow Patrol heb ik al twee keer gezien als voorprogramma van U2, maar nog nooit in deze hoedanigheid, dus dat wil ik wel eens meemaken. En dEUS is natuurlijk altijd goed. Verder niet echt veel interessante acts naar mijn smaak. Selah Sue is nog wel aardig en The Temper Trap vanwege Sweet Disposition 

0
geplaatst: 7 juni 2012, 17:28 uur
35 euro is geen geld voor deze lineup: dEUS, Elbow, Fink en Selah Sue zou ik wel willen zien.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juni 2012, 17:29 uur
Op zich kan het geen kwaad om voor die tijd eens wat meer van dEUS te beluisteren, dat is nog wel een aardig idee. Als Elbow twee uur zou spelen, was ik sowieso wel gegaan. Een uur is echter vrij kort en dan zitten er ook minder 'obscure' nummers bij, dat is wel jammer. Ik heb niets tegen 'One Day Like This' en 'Open Arms', maar ik vind het wel mindere nummers van ze.
Als ik ga, smeer ik 'm wel na Elbow (en kom ik waarschijnlijk pas later). Bijv. Flogging Molly trek ik niet langer dan 10 minuten en ik moet er niet aan denken ooit bij een concert van De Staat te zijn.
Als ik ga, smeer ik 'm wel na Elbow (en kom ik waarschijnlijk pas later). Bijv. Flogging Molly trek ik niet langer dan 10 minuten en ik moet er niet aan denken ooit bij een concert van De Staat te zijn.

0
geplaatst: 12 juni 2012, 22:00 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic):
Wie gaat er allemaal naar rockin'park nijmewegen?
Wie gaat er allemaal naar rockin'park nijmewegen?
0
geplaatst: 27 juni 2012, 13:44 uur
Ik ga ook, heb een kennis van z'n tweede kaartje afgeholpen. Misschien dat ik na the Temper Trap weer naar huis ga, ik vind Elbow, Selah Sue en (vooral) Snow Patrol niet echt leuk - en dat is een understatement. Maar het wordt vast en zeker gezellig 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 juni 2012, 13:46 uur
Ik haak af. Een uur Elbow is me geen 35 euro waard. Vind dEUS maar een standaard rockbandje, niet veel aan.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:11 uur
Pfff schande eigenlijk dat ze het nog Rockin Park noemen.
Snow Patro en Elbow zijn nu niet echt knallers.
Temper Trap maakt wel mooie muziek, Flogging Molly is top, De Staat lekker.
Rest boeit me niet zo.
Maar zo denken mensen ook over mijn mening
Snow Patro en Elbow zijn nu niet echt knallers.
Temper Trap maakt wel mooie muziek, Flogging Molly is top, De Staat lekker.
Rest boeit me niet zo.
Maar zo denken mensen ook over mijn mening

0
geplaatst: 30 juni 2012, 21:50 uur
Zo, ik ben weer terug. Na 3 nummers Elbow ben ik het park uit gevlucht 
M. Ward was gaaf, maar totaal misplaatst. Hij zou beter tot z'n recht komen op een festival als Take Root, en ik vind 'm eigenlijk zonder band een stuk beter.
Flogging Molly was puur jeugdsentiment, maar die Bob Dylan "cover" had niet gehoeven.
dEUS was erg goed, ze waren op dreef en het was leuk om ze na 4 jaar weer eens live te zien.
Bij the Temper Trap heb ik in het gras gelegen, daar was het prima muziek voor.
Oh en de Staat was echt een kwelling. Totaal niet aan mij besteed.

M. Ward was gaaf, maar totaal misplaatst. Hij zou beter tot z'n recht komen op een festival als Take Root, en ik vind 'm eigenlijk zonder band een stuk beter.
Flogging Molly was puur jeugdsentiment, maar die Bob Dylan "cover" had niet gehoeven.
dEUS was erg goed, ze waren op dreef en het was leuk om ze na 4 jaar weer eens live te zien.
Bij the Temper Trap heb ik in het gras gelegen, daar was het prima muziek voor.
Oh en de Staat was echt een kwelling. Totaal niet aan mij besteed.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 01:38 uur
Klopt als een bus. De intro deed nog aan Dylan denken, daarna ging dat stomme Molly sausje eroverheen. Wat een verschrikking die band.
Ik kwam voornamelijk voor de laatste drie namen op de mainstage. dEUS speelde een heerlijk set. Zelfs nog wat wijzigingen ten opzichte van wat ze in People's Place speelde van de week. Elbow was ook weer prachtig. Al mag Garvey zich af en toe iets meer op de muziek concentreren dan op het feit of mensen met hun armen in de lucht staan. En dan nog Snow Patrol om de boel af te sluiten, ook van genoten. Prima festival dagje meegemaakt.
Er stond overigens ook nog een overijverige beveiligster die alles nauwlettend in de gaten hield. En toen Elbow begon stond ineens Tom Barman voor m'n neus maar die werd binnen tien seconden al weer weg gedirigeerd
Met m'n telefoon wat foto's gemaakt...

Ik kwam voornamelijk voor de laatste drie namen op de mainstage. dEUS speelde een heerlijk set. Zelfs nog wat wijzigingen ten opzichte van wat ze in People's Place speelde van de week. Elbow was ook weer prachtig. Al mag Garvey zich af en toe iets meer op de muziek concentreren dan op het feit of mensen met hun armen in de lucht staan. En dan nog Snow Patrol om de boel af te sluiten, ook van genoten. Prima festival dagje meegemaakt.
Er stond overigens ook nog een overijverige beveiligster die alles nauwlettend in de gaten hield. En toen Elbow begon stond ineens Tom Barman voor m'n neus maar die werd binnen tien seconden al weer weg gedirigeerd

Met m'n telefoon wat foto's gemaakt...

0
geplaatst: 1 juli 2012, 14:35 uur
Ja, Instant Street was heerlijk intens. Ook mijn hoogtepunt.
Aan je filmpje te zien stond je niet zo heel ver van me vandaan
Wat fotootjes (alleen van dEUS, was te lui om bij de anderen foto's te maken)

Aan je filmpje te zien stond je niet zo heel ver van me vandaan

Wat fotootjes (alleen van dEUS, was te lui om bij de anderen foto's te maken)

0
geplaatst: 1 juli 2012, 14:47 uur
M'n vader filmt dat en die stond met een roze Pinkpop hoedje op voor de zon. Dus die moet wel zijn opgevallen

* denotes required fields.